06.10.2025 я замовив портативну електростанцію Konner&Sohnen KS 5200PS за 63 999 грн — ще до масованих обстрілів і графіків відключень, подумавши завчасно, поки ціни були адекватні й не піднялися. Відправили її протягом кількох днів, хоча обіцяли «сьогодні», потім — «завтра»... Але головне — що все ж таки відправили. Забравши станцію з пошти, я знімав її розпакування на відео — і на ній були видимі сліди використання. Було очевидно, що вона вже була в експлуатації. Після підключення приладів з’ясувалося, що вона взагалі не працює — не видає електроенергію.
Почали з’ясовувати причину: дзвонили, припускали, що, можливо, проблема в прошивці або ще в чомусь. Зрештою сказали: «Відправляйте назад». Почалися відключення світла, і я телефонував у магазин щодня, щоб дізнатися, як просувається процес. Тим часом ціна на сайті вже була 99 000 грн. Магазин запевняв: «Не переживайте, без станції не залишитесь, усе буде добре — або відремонтуємо цю, або дамо іншу». Через кілька днів сказали, що є інша станція, і її відправлять, але треба дочекатися відповіді сервісу. Потім почалася «пригода» з виявленням причини несправності. Виявилося, що станція повністю спалена всередині (це мені повідомили на сервісі) і потребує ремонту. Спілкуючись із сервісом, я дізнався, що магазин Royko купив її в іншого магазину (постачальника), а ті — ще в когось. Тобто, пазл склався: хтось її пошкодив, а потім перепродав. Це ще не все. Магазин продовжував розповідати «казочки»: то склад пошкоджено внаслідок обстрілу, то станцій більше немає — хоча на сайті вона весь час була, але вже за 99 000 грн.
Весь процес розв’язання ситуації зайняв майже півтора місяця. Мені набридло чекати, і я почав вимагати повернення коштів. І знову — проблеми: «Ще не до кінця розібралися», «Хто винен», «Хто пошкодив»... Тим часом сервіс відремонтував станцію, вартість ремонту — 20 000 грн, але хто має платити — незрозуміло, бо кожна сторона (магазин чи постачальник) відмовляється. Я продовжував щодня дзвонити в магазин, вимагаючи повернення коштів. І знову: «Сьогодні», «Завтра», «Післязавтра»... Але завдяки моїй наполегливості мені все ж таки вдалося повернути кошти в повному обсязі.
Додаю частину зображень із месенджера — це лише невелика частина нашого спілкування. Більшість обіцянок і пояснень були в телефонному режимі. Але навіть цього буде достатньо, щоб зрозуміти суть ситуації.
Висновок: Будьте обережні, замовляючи товари в цьому магазині. Можна не раз пошкодувати, якщо щось піде не так. Краще замовляйте у великих мережевих інтернет-магазинах — я повертав товари неодноразово, і проблем не було. А з royko.com.ua вийшов справжній квест.
Дякую магазину royko.com.ua, що в такий тяжкий час залишили мене без станції — і довелося купувати іншу втричі дорожче під час блекаутів.
Недостатки:
Відвантаження товару, повернення товару, фіскальний чек
Интернет-магазин Royko занимается реализацией товаров различного назначения для дома и бизнеса, в том числе электроники, бытовой техники, лофт мебели, сантехники, садовой техники, печей и каминов, тактического снаряжения и амуниции, товаров для организации альтернативного источника энергопитания. Клиенты магазина Royko получают комплексный подход, самые конкурентные цены на товары и быструю доставку заказов... подробнее
Мій досвід замовлення в магазині royko.com.ua - Отзывы об Интернет-магазин Royko
Забравши станцію з пошти, я знімав її розпакування на відео — і на ній були видимі сліди використання. Було очевидно, що вона вже була в експлуатації. Після підключення приладів з’ясувалося, що вона взагалі не працює — не видає електроенергію.
Почали з’ясовувати причину: дзвонили, припускали, що, можливо, проблема в прошивці або ще в чомусь. Зрештою сказали: «Відправляйте назад». Почалися відключення світла, і я телефонував у магазин щодня, щоб дізнатися, як просувається процес. Тим часом ціна на сайті вже була 99 000 грн.
Магазин запевняв: «Не переживайте, без станції не залишитесь, усе буде добре — або відремонтуємо цю, або дамо іншу». Через кілька днів сказали, що є інша станція, і її відправлять, але треба дочекатися відповіді сервісу.
Потім почалася «пригода» з виявленням причини несправності. Виявилося, що станція повністю спалена всередині (це мені повідомили на сервісі) і потребує ремонту. Спілкуючись із сервісом, я дізнався, що магазин Royko купив її в іншого магазину (постачальника), а ті — ще в когось. Тобто, пазл склався: хтось її пошкодив, а потім перепродав.
Це ще не все. Магазин продовжував розповідати «казочки»: то склад пошкоджено внаслідок обстрілу, то станцій більше немає — хоча на сайті вона весь час була, але вже за 99 000 грн.
Весь процес розв’язання ситуації зайняв майже півтора місяця. Мені набридло чекати, і я почав вимагати повернення коштів. І знову — проблеми: «Ще не до кінця розібралися», «Хто винен», «Хто пошкодив»... Тим часом сервіс відремонтував станцію, вартість ремонту — 20 000 грн, але хто має платити — незрозуміло, бо кожна сторона (магазин чи постачальник) відмовляється.
Я продовжував щодня дзвонити в магазин, вимагаючи повернення коштів. І знову: «Сьогодні», «Завтра», «Післязавтра»... Але завдяки моїй наполегливості мені все ж таки вдалося повернути кошти в повному обсязі.
Додаю частину зображень із месенджера — це лише невелика частина нашого спілкування. Більшість обіцянок і пояснень були в телефонному режимі. Але навіть цього буде достатньо, щоб зрозуміти суть ситуації.
Висновок:
Будьте обережні, замовляючи товари в цьому магазині. Можна не раз пошкодувати, якщо щось піде не так. Краще замовляйте у великих мережевих інтернет-магазинах — я повертав товари неодноразово, і проблем не було. А з royko.com.ua вийшов справжній квест.
Дякую магазину royko.com.ua, що в такий тяжкий час залишили мене без станції — і довелося купувати іншу втричі дорожче під час блекаутів.
отзыв
Комментарии к отзыву