Алёна Алёна Отзыв написан 23 марта, 2023 год7 просмотров
Просто кошмар , хотела с экономить получилось как в той поговорке...у всех бывают плохие отзывы ,но столько сколько у Вас и все они правда ,вы действительно продаете бракованный товар,я не буду из за 335 грн делать много шума ,но жалобы в приват Банк и в реестр мошенников есть.пусть хотя бы люди не будут Вами обмануты , забрала фрезер с почты проверила ок,пришла домой и опа вставила фрезу а он не зажужал в последний раз,назад дороги нет разобрала он внутри без вентилятора и перемотке молярным скотчем, позор 4 согласны 6 не согласны
Ми не продаємо відновленні товари. У нас є 14 днів на повернення якщо Вам прийшло щось не так, потрібно просто скинути менеджеру відповідальному за Ваше питання відео та відіслати товар при необхідності на перевірку.
Ми Всім клієнтам кажемо перевіряти товар на пошті, авжеж саме по причині, що хочемо їм відправити брак.
От так завжди в першу чергу шкода чути завідомо брехливу інформацію про нас, шахраями обзиваєте, але ж це Ви адресуєте чесному магазину. Зазвичай потім коли розбираємось в ситуації і Вам повертаємо кошти за товар, компенсується доставка, клієнт розуміє, що ми нормальний магазин, але ж вже пізно. Тому напишіть свій номер замовлення, ми все вирішимо, а в свою чергу розраховуємо, що Ви зрозумієте, що магазин співпрацює з позтачальниками як в Україні так і в Китаї. Кожен товар магазином не перевіряється, це неможливо і неправильно кожну коробку відкривати. Тому звісно якісь ситуації або брак можуть бути.
Але як і написано в наших правилах несе в таких ситуаціях витрати магазин, а не клієнт. Все що витрачає клієнт, це час та нерви. Але нажаль іноді такі ситуації стаються і ми намагаємось, щоб їх було менше, працюємо над цим кожного дня.
Ужас ужасный - Отзывы об Интернет-магазин Pyata
4 согласны 6 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми не продаємо відновленні товари. У нас є 14 днів на повернення якщо Вам прийшло щось не так, потрібно просто скинути менеджеру відповідальному за Ваше питання відео та відіслати товар при необхідності на перевірку.
Ми Всім клієнтам кажемо перевіряти товар на пошті, авжеж саме по причині, що хочемо їм відправити брак.
От так завжди в першу чергу шкода чути завідомо брехливу інформацію про нас, шахраями обзиваєте, але ж це Ви адресуєте чесному магазину. Зазвичай потім коли розбираємось в ситуації і Вам повертаємо кошти за товар, компенсується доставка, клієнт розуміє, що ми нормальний магазин, але ж вже пізно. Тому напишіть свій номер замовлення, ми все вирішимо, а в свою чергу розраховуємо, що Ви зрозумієте, що магазин співпрацює з позтачальниками як в Україні так і в Китаї. Кожен товар магазином не перевіряється, це неможливо і неправильно кожну коробку відкривати. Тому звісно якісь ситуації або брак можуть бути.
Але як і написано в наших правилах несе в таких ситуаціях витрати магазин, а не клієнт. Все що витрачає клієнт, це час та нерви. Але нажаль іноді такі ситуації стаються і ми намагаємось, щоб їх було менше, працюємо над цим кожного дня.