На сайті одна ціна, ти її оплачуєшь, замовлення підтверджують, а через 3 дні зателефонують і кажуть, що товар подорожчав на 40% і або ви платите додатково - або моя дитина залишається без подарунка на свято. Просто немає слів, щоб так заробляти на людях. Нікому не рекомендую туди звертатись 3 согласны 3 не согласны
У нас дуже низькі ціни та мінімальні націнки. Тому у нас не було в Вашому випадку можливості відправити по старій ціні. Бо товар став дорожче тієї ціни по якій ми його продавали до цього.
Все це через велике навантаження через новорічні свята, бо воно зростає втричі і на деякі товари значний попит і його у нас швидко розбирають.
Я розумію Ваше невдоволення тим, що ціна не закріпилась за Вами. Але нажаль в період навантажень помилки стаються.
Ми працюємо, щоб стати краще. І з часом правила роботи будуть покращуватись.
В данному випадку можна було доплатити або повернути назад кошти. Ви обрали повернення. Навіть та ціна яка зросла була нижчою ніж у всіх.
Це ваші проблеми, що у вас закінчується товар чи ви не вмієте слідкувати за цінами, чи високий попит на свята, і все інше також. Я клієн, який оплатив товар і отримав ПІДТВЕРДЖЕННЯ того, що я його отримаю. Нащо ви даєте лінк на оплату, підтверджуєте відправлення, якщо не знаєте навідь ціни? Якби ви це повідомили одразу, коли зателефонували підтвердити замовлення, то питань би не було, але ж не через 3 дні!! Ви не вмієте працювати і спілкуватись з клієнтами. Навідь тут ви не вибачаєтесь, а доводите мені свою правоту, якої і близько немає! Помилки стаються і ви як магазин, який хочу щоб клієнт залишився задоволеним, маєте виправляти ці помилки, і не за мій рахунок. Такі магазини треба закривати, бо вони відбивають охоту купляти щось в інтернеті взагалі. Почитайте що таке сервіс і клієнтоорієнтованість, але думаю вам вже нічого не допоможе
Простто жахливо - Отзывы об Интернет-магазин Pyata
3 согласны 3 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Все це через велике навантаження через новорічні свята, бо воно зростає втричі і на деякі товари значний попит і його у нас швидко розбирають.
Я розумію Ваше невдоволення тим, що ціна не закріпилась за Вами. Але нажаль в період навантажень помилки стаються.
Ми працюємо, щоб стати краще. І з часом правила роботи будуть покращуватись.
В данному випадку можна було доплатити або повернути назад кошти. Ви обрали повернення. Навіть та ціна яка зросла була нижчою ніж у всіх.
Нам дуже шкода, що іншого варіанту немає.