Интернет-магазин Motoblok.biz
Опубликовано 3 июля, 2016 год
2.6 87 отзывов / 9 531 просмотр
Интернет-магазин Motoblok.biz - это оптимальная возможность решить все проблемы, связанные с покупкой инвентаря и техники для ухода за вашим садом, огородом, дачей или лужайкой около дома. Множество покупателей уже воспользовалось выгодными предложениями
Motoblok.biz и приобрели электроинструмент, ручной инструмент и садовую технику в этом магазине-онлайн. Десятилетняя история успеха и популярности магазина подтверждает компетентность его специалистов и высокий уровень сервиса.
ніж аналог
НЕ КОМПЕТЕНТНЫЕ ОБМАНЩИКИ!
Volt Polska MONO 350W 36V є явним браком. Motoblok.biz шахраї.
Не виконують гарантійні зобовязання
Продають пошкоджений товар
Я вперше і востаннє купляв товар на сайті Motoblok.biz !
Аферисти і Шахраї.
Типові Луцьки контрабасники
Каже: В нас власні канали постачання.
Це требо читати: Ми ввозимо по лівим схемам тому в нас і цині нижче від офиціалів
Каже: В нас власний сервісний центр
Це требо читати: Що товар ввезений в труселях водія автобуса дійсно не може обслуговиватися... Читать отзыв Коли подзвонив менегер що до заказа то одразу стало понятно що до бінес-схеми, гарантіі та інших прав покупця.
Каже: В нас власні канали постачання.
Це требо читати: Ми ввозимо по лівим схемам тому в нас і цині нижче від офиціалів
Каже: В нас власний сервісний центр
Це требо читати: Що товар ввезений в труселях водія автобуса дійсно не може обслуговиватися на офіційних сервісних центрах. Хоча майже на половину асортіменту написано що вони офційни ділери
Далі, говоримо за оплату. Я кажу: Хочу сплатити на банківскі реквізити (IBAN рахунок).
Він: Добре, зараз... Ой, я не можу вислати реквізити , я вам вишлю номер карти.
Висилає номер карти і приписка, +1% за переказ. До того що мій банк бере ще +1%
Ітого: торгують контрабасом або контрафактом, петляють від налогів, права споживачів не захищені.
Але, можуть запропонувати смачні ціни, для когось це може вірішальне. Товар що я отримав на перший погляд орігінальний, но більше заказувати там не буду, не люблю людей яки увесь час брешуть і петляють, так бізнес не робиться.
КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ! Шахраї!!!
Оскільки ні 300 циклів ні 5 років акумулятор не попрацював ( лише 3 місяці, за які пережив з 10 відключень), за рекомендацією сервісанта залишили заявку на сервісне обслуговування на сайті продавця. Третій день чекаємо, поки її розглянуть. Представник продавця по телефону сказав, що чекати ми можемо до 3 тижнів.
Інших сервісів по обслуговуванню таких акумуляторів в Україні не знайшли.
Висновок: все це попахує великою аферою. Якщо відремонтують, напишу.
motoblok.biz
Зіпсовані нерви час гроші Інвектор
В нас не Інвектора ні грошей. Шахраї Постійно Брешуть!Якщо не будуть поверненні кошти звертаємось
до поліції. ВСІМ Добра.
Поганий менеджмент
А тепер мені кажуть чекайте ще два місяці, гроші вперед, ще й на 2 тисячі дорожче.
Балаболи і брехуни
Зробив замовлення додаткової батареї BLUETTI B300 ще 8 червня. Пообіцяли доставити товар за два тижні зі складу постачальника і я погодився. До кінця червня зі мною так і не звязались першими, щоб повідомити коли ж все таки приїде моя батарея. Лише коли я писав, то мені перезвонював менеджер і спочатку клявся що 100% батарея вже буде на... Читать отзыв Замовлення № 330849
Зробив замовлення додаткової батареї BLUETTI B300 ще 8 червня. Пообіцяли доставити товар за два тижні зі складу постачальника і я погодився. До кінця червня зі мною так і не звязались першими, щоб повідомити коли ж все таки приїде моя батарея. Лише коли я писав, то мені перезвонював менеджер і спочатку клявся що 100% батарея вже буде на днях і ми з вами звяжемось. А при повторному дзвінку менеджера на початку липня сказали прямо, що нічого не обіцяємо, ми вас просто обманули.
Не рекомендую даний магазин - балаболи і брехуни.
Акумулятор Volt Polska AGM OPTI 12V 200 Ah VRLA
Makita пылесос
Makita пылесос
Не рекомендую
Менеджер допоміг з підбором обладнання та запевнив, що безперебійний пристрій правильно заряджатиме акумулятор і захищатиме акумулятори від перевантаження.
Приблизно за місяць використання акумулятори практично перестали тримати зарядку.
Компанія має свою службу гарантійного сервісу. Там пообіцяли продіагностувати... Читать отзыв Близько року тому придбали два комплекти: два джерела безперебійного живлення SINUS-PRO та два акумулятори по 100 AH до них. Ціна становила майже 20.000 гривень.
Менеджер допоміг з підбором обладнання та запевнив, що безперебійний пристрій правильно заряджатиме акумулятор і захищатиме акумулятори від перевантаження.
Приблизно за місяць використання акумулятори практично перестали тримати зарядку.
Компанія має свою службу гарантійного сервісу. Там пообіцяли продіагностувати та здійснити заміну.
За фактом пересилання та переговори зайняли близько півроку. Замінили один акумулятор та погодилися, що був заводський брак. А у заміні другого відмовили (нібито була не правильна експлуатація).
Обидва акумулятори з однієї партії і працювали однаково.
Шкода втраченого часу та грошей.
Оплати товар і йди на всі 4 сторони
Магазин з брехливими та агресивними менеджерами.
Не раджу купувати по повній попередній оплаті.
Замовила саперну лопатку Fiskars. Коротку-маленьку лопатку (об'ємна вага з пакуванням дорого-багато... Читать отзыв Якщо купите товар по повній передоплаті, вам його запакують на новій пошті на 50% вартості доставки і відправлять куди-небудь, аби лише відправити. Далі, як отримати товар - буде виключно ваша проблема. Вас просто пошлють на...
Магазин з брехливими та агресивними менеджерами.
Не раджу купувати по повній попередній оплаті.
Замовила саперну лопатку Fiskars. Коротку-маленьку лопатку (об'ємна вага з пакуванням дорого-багато на новій пошті - 4кг.).
Її довільно відправили на інше (вантажне), не те, що в замовленні, відділення без⁷ можливості зробити переадресацію на зручне мені відділення до 30кг (причина - "ручна обробка").
Потім був бенефіс менеджера.
Менеджер магазину сказав, що це не їх проблема, що посилка поїхала не туди, бо це не вони і все не так однозначно. Це нова пошта сама змінила відділення і я маю самостійно вирішувати цю ситуацію.
Бо вони не лохи якісь ходити на відділення з посилками, а ніфіга собі гіпермаркет, - в них 5-тонники забирають посилки і ніхто ті посилки в очі не бачить.
Я, "восхітівшись" масштабами бізнесу в с .Струмівка, подзвонила на гарячу лінію нової пошти, де дівчина сказала, що адресного забору з адреси відправника не було, що відправка таки була олдскульно відправником з відділення у с.Струмівка. Відправник прийшов, запакував відправлення у дофіга шарів гофри зі стрейч плівкою (ручне оброблення) та саме відправник відправив одразу на вантажне відділення.
Я живу в Києві. В нас до вантажного відділення нормально так їхати по пробкам. Особливо ліньки робити це за лопатку 4 кг і за чиюсь тупість. І хамство.
ПС Я кожного тижня по роботі отримую посилки від 30 кг. По 6-8 одиниць. Адресна доставка. І це коштує 175грн за 30кг.по Україні. Але вперше в житті, мені доставка маленької лопатки вартістю 700грн обійдеться в 159грн (з них 55 за пакування)+35грн.за адресну доставку.
Я замовила кур'єрську доставку, бо дуже сумніваюсь, що ці бізнесмени з 90х, повернули б мені 700грн.без вирахування тих 25%, які завартувала доставка.
Чохол на лопатку, куплений на промі у фопа з м.Рівне, прийшов за 15 годин і без танців з бубнами.
гарантійне обслуговування motoblok.biz
Мийка перестала працювати. Звернувся за ремонтом по гарантії. Мені відмовили, вказавши причину що я не догледів щітки, вони стерлися і спалили якір. Так і сказали що я повинен слідкувати за щітками, це мій обов'язок.
Беру в руки гарантійне свідоцтво і читаю: магазин позбавляє мене гарантійного обслуговування у разі, якщо я відкрию пристрій самостійно. То... Читать отзыв Магазин не виконує гарантійних зобов'язань.
Мийка перестала працювати. Звернувся за ремонтом по гарантії. Мені відмовили, вказавши причину що я не догледів щітки, вони стерлися і спалили якір. Так і сказали що я повинен слідкувати за щітками, це мій обов'язок.
Беру в руки гарантійне свідоцтво і читаю: магазин позбавляє мене гарантійного обслуговування у разі, якщо я відкрию пристрій самостійно. То як я можу прослідкувати за щітками? Як мені знати коли їх треба міняти? Ніде у документах, які супроводжують пристрій, цієї інформації не вказано. Тобто магазин, сам, в односторонньому порядку вигадав умову, яку покупець дотримати не має можливості.
Скажіть мені будь ласка, коли у гарантійних умовах прописано 2 пункти, які один одного взаємовиключають, чи це не шахрайство?
P.S. поки писав відгук, мені прислали фотографію щіток. Як ви бачите, вони не зтерті, а просто розвалилися шматками. Але винний все одно я і випадок не гарантійний.
Не купуйте садовий подрібнювач LIDER PLUS 2802
Не рекомендую
-переслали поштою за їх рахунок +, -не залили масло -
-гарантія виписана не на ту особу -
-незначне пошкодження товару -
-не у повному опсязі проведено передпродажну пвдготовку -