Альона Сірант Отзыв написан 12 июня, 2022 год13 просмотров
Хочете заробити проблему і втратити свої гроші? Тоді Вам сюди. 19.05 я оформила на сайті замовлення та оплатила його. 20.05 мені перетефонувала менеджер Юля Горбань і повідомила, що замовленого товару, а саме подушок, немає в наявності, запропонувала інші, але дорожчі на 318грн, матрац під виготовлення, строк 3-4 дні. Я погодилась і доплатила різницю 318 грн 20.05. Товар прийшов із затримкою, 03.06 на відділення нової пошти. У додатку я побачила, що маю сплатити доставку ( хоча вона була включена в рахунок і оплачена) та 318 грн наложеного платежу + 26 грн комісія. Написала менеджеру Юлі Горбань і попросила внести зміни. Кожного дня чула відмовки, вчора ввечері вона мене запевнила, що сьогодні я заберу своє замовлення без жодних доплат. Приїхавши у відділення, з'ясувалося, що зміни внесені не були. Автоматичне повернення товару 10.06, постало питання втратити вже заплачених 1500 грн, тому змушена була забирати товар, переплативши 344грн. Жодної відповіді від Юлі не отримала, дозвонитись по жодному вказаному на сайті телефону не змогла. 4 согласны
Не рекомендую категорично - Отзывы об Интернет-магазин MatrasRoll
4 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву