Интернет-магазин globalcars.com.ua
Интернет-магазин globalcars.com.ua - современный сайт, на виртуальных полках которого, расположены автозапчасти и автоаксессуары для популярных марок авто Honda, Ford, Mercedes, Hyundai и т.д. высокого качества и по доступной цене.
Интернет-магазин globalcars.com.ua предлагает удобный интерфейс сайта, на котором каждый пользователь сможет без особых трудностей отыскать необходимый товар. Кроме того, менеджеры...
подробнее Интернет-магазины
Невідповідність товару та неповернення предоплати. - Отзывы об Интернет-магазин globalcars.com.ua
Після огляду на НП виявилось, що товар не підійшов, хоча менеджер запевняв на 100відсотків ( буде що треба ).
Тобто, кріплення аксесуару взагалі не відповідає штатним місцям.
Товар я після огляду повернув і перетелефонував у глобалкарс щоб повернули мою предоплату у 1300грн. І тут почалося..... То відпрате номер своєї картки на вказаний телефон. Відправив і перетелефонував. знов телефоную, кажуть розбираємось. Телефоную знов, обіцяють що зараз пердзвонить менеджер. То менеджер не той, то не знають хто відправляв, то потрібного менеджера нема, то раптово у них вимкнули світло і вони сидять без електрики і т.д.
Ось так вони тримають слова.
Загальна порада, не робіть вагомої предоплати.
3 согласны 62 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Щойно, ви самі підтвердили що даний товар ніяким чином не підходить до мого мотоциклу, адже заднє кріплення присланого багажника ніяким чином не відповідає штатним міцям.
То не потрібно зараз приховувати свою не компетентність.
Я товар оглянув на новій пошті у присутності спіробітника НП.
Товар на мій мотоцикл не підходить.
Товар відправив вам назад, вас про це повідомив.
Зі своєї сторони я виконав усі зобов"язання, а ви починаєте юлити.
І придумувати історії.
Товар мені не підходить.
Він мною не забирався з відділення нової пошти, повертайте гроші терміново, ви це зобов"язані зробити.
Що за бредятина?
Повторюю, ваш товар я не отримував, лише оглянув у присутності співробітника нової пошти. І співробітник його запакував і відправив вам.
Відповідальність за ваш товар несе перевізник, а не я.
З якого дива я маю чекати ?
Ви порушуєте мої права, як громадянина і як покупця.
По перше, прислали те що мені не підходить.
По друге, видумуєте історії про продажних працівників нової пошти. Мене це не стосується і я не повинен від цього страждати.
По третє, реально не бажаєте повертати гроші, під будь яким привогодом.
Це саме справднісіньке шахрайство!!!
І я не впевнений, що отримавши товар, ви вчините порядно.
Відразу мені зателефоновав менеджер і повідомив про це.
Гроші повернули у повному обсязі.
Оплату перевізнику здійснили за свій кошт.
Тобто, вчинили порядно.
Саме приємне у кінці було те, що менеджер сам запропонував мені свої послуги з пошуку саме того девайсу який мені потрібен.
Я погодився, сподіваюсь на порядну і продуктивну подальшу співпрацю.