Наталія Отзыв написан 19 февраля, 2025 год64 просмотра
Замовила сукню й куртку 16 січня 2025 року. Починається все з того, що ви перерахували гроші, і, як написано на сайті, повинні по вайберу повідомити про це менеджера: "потрібно перевести суму оплати за замовлення на номер карти – 5168 7520 8142 1656 та зв’язатись по вайберу – +38093-299-76-06 (натиснути) і повідомити менеджеру про оплату". Але вам ніхто не відповідає! Через годин 6 приходе повідомлення, що оплату отримали, замовлення в роботі, а доставка в середньому займає 10/14 днів. Чекала майже місяць. 11 лютого поцікавилася про стан замовлення. Відповіли, що сукня на складі, а куртку було втрачено при оформленні митного контролю. Пообіцяли сукню відправити в той же день, а замість куртки запропонували замовити іншу річь на сайті або повернути гроші (все це по вайберу письмово, бо на дзвінки не відповідають). Ні, довіра до вас втрачена, ніякої іншої речі замовляти на вашому сайті я вже ніколи не буду. За куртку гроші повернули на картку в той же день. Чекаю сукню, проходе ще 6 днів. Знову пишу: де моя сукня? Мовчать. Ще через дві доби пишу, що я це так не залишу, і що їхню контору знайдуть. Повідомляють, що сукню вислали сьогодні. Прийшла сукня, грошей, навіть тих, що заявлені як на розпродажі, явно не коштує. Згодиться як домашній халатик. До речі, у них на всі товари ціни начебто зі знижками. А на сайті написано, що речі з розпродажу повертати не можна, тобто НІЯКОГО ПОВЕРНЕННЯ! Дуже неприємне враження від покупки і від сервісу((( Не раджу нікому мати справу з цією "фірмою"
Брешуть клієнтам, сервіс дуже низького рівня - Отзывы об Интернет-магазин BOHO
Починається все з того, що ви перерахували гроші, і, як написано на сайті, повинні по вайберу повідомити про це менеджера: "потрібно перевести суму оплати за замовлення на номер карти – 5168 7520 8142 1656 та зв’язатись по вайберу – +38093-299-76-06 (натиснути) і повідомити менеджеру про оплату". Але вам ніхто не відповідає! Через годин 6 приходе повідомлення, що оплату отримали, замовлення в роботі, а доставка в середньому займає 10/14 днів.
Чекала майже місяць. 11 лютого поцікавилася про стан замовлення. Відповіли, що сукня на складі, а куртку було втрачено при оформленні митного контролю. Пообіцяли сукню відправити в той же день, а замість куртки запропонували замовити іншу річь на сайті або повернути гроші (все це по вайберу письмово, бо на дзвінки не відповідають). Ні, довіра до вас втрачена, ніякої іншої речі замовляти на вашому сайті я вже ніколи не буду. За куртку гроші повернули на картку в той же день. Чекаю сукню, проходе ще 6 днів. Знову пишу: де моя сукня? Мовчать. Ще через дві доби пишу, що я це так не залишу, і що їхню контору знайдуть. Повідомляють, що сукню вислали сьогодні. Прийшла сукня, грошей, навіть тих, що заявлені як на розпродажі, явно не коштує. Згодиться як домашній халатик. До речі, у них на всі товари ціни начебто зі знижками. А на сайті написано, що речі з розпродажу повертати не можна, тобто НІЯКОГО ПОВЕРНЕННЯ!
Дуже неприємне враження від покупки і від сервісу((( Не раджу нікому мати справу з цією "фірмою"
отзыв
Комментарии к отзыву