INFOBUS - онлайн сервис для поиска и покупки билетов.
Компания INFOBUS не осуществляет пассажирские перевозки.
Наши клиенты получают:
1.информационное сопровождение и круглосуточную поддержку
2.удобный онлайн сервис для поиска билетов на сайте и через мобильные приложения
3.оперативные уведомления об изменениях на рейсе
4.широкий спектр выбора рейсов
5.бонусную программу
6.возможность оценивать...
подробнее
Хуже кацапів - Отзывы о INFOBUS (ИНФОБУС)
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук.
Ми розділяємо ваше засмучення та обурення з цього приводу і ситуація, яка відбулась з вами, є для нас вкрай неприємною, адже ми цінуємо своїх клієнтів і висуваємо високі вимоги до обслуговування, наших партнерів, перевізників.
Просимо вас вказати номер вашого замовлення/квитка, ми перевіримо ситуацію і надамо вам відповідь.
Заздалегідь дякуємо за зворотний зв'язок і можливість допомогти.
З повагою, INFOBUS!
Прошу зробити повернення коштів за квитки від 17.09.2023 р. , якими так і не змогли скористатися мої батьки та бабуся, через те, що водій вигнав їх з автобуса:
Номер квитків - 6232813, 6232814, 6232815 (квиток для інваліда). Останній квиток специально було придбано для бабусі-інваліда.
Дякуємо за зворотній зв'язок. Після вашого звернення ми зв'язалися з перевізником щодо вашого рейсу і він відповів, що автобус було подано вчасно. При посадці у одного із пасажирів не було необхідних документів, а саме закордонний паспорт старого зразка без дійсної візи. Для перетину кордону необхідно мати дійсний біометричний паспорт або закордонний із актуальною візою. Без таких документів, пасажира знімають з рейсу. Саме тому, водій відмовив у посадці. Інших пасажирів, відмовився їхати за власним бажанням.
Згідно з правилами у квитку (Маршрутний лист): Пункт 5. Пасажир несе персональну відповідальність за дотримання митних, прикордонних, паспортних, візових та інших правил країни, по території якої проходить маршрут, а також за відповідність даних, вказаних у квитку. У разі порушення таких правил (а), пасажиру буде відмовлено у перевезенні без повернення вартості квитка.
В вашому випадку, ми описали детально ситуацію і перевізник погодив повне повернення коштів.
Кошти буде повернуто на картку, з якої здійснювалася оплата.
Приносимо вибачення за затримку з рішенням і неможливість виправити ситуацію миттєво.
Бажаємо вам лише позитивних покупок та поїздок у майбутньому!
Будемо раді бачити Вас нашим клієнтом надалі!
З повагою, INFOBUS!