Не купляйте Tocobus - Отзывы о INFOBUS (ИНФОБУС)

INFOBUS (ИНФОБУС)
Отзыв написан 2 июня, 2023 год 26 просмотров
Купила через INFOBUS квиток на рейс Гданськ-Київ. Перевозчик - Tocobus.
Є така проблема: час прибуття до Києва - 14:20. Ми стоїмо вже 2 годину у Львові і чекаємо інші автобуси, щоб поїхав наш. Тобто, в Києві ми будемо не раніше 18 години вечора. ЧОМУ???? Ви не вказуєте, що у цього перевізника таки затримки? На квітку вказано: можлива пересадка. А те що ми чекаємо на стоянці, теряємо свій час, квітки на інше пересування, - це що за сервис?
Ми вже дзвонили до Tocobus, вони так і кажуть, нам прикро, але сидить і чекайте.
INFOBUS, будь ласка, вказуйте при продажі квитків Tocobus, що затримка мінімум на 3 години, якщо ви продаєте їх квитки.
Не раджу TocoBus: хамське відношення до клієнтів, не виконують график перевезення не тому що довго стояли на таможні, а тому що стоїмо і чекаємо інших, хто на їх автобусах з ЕС прямую до Львова; дуже мало міста між сидіннями, люди відкидають спинку сидіння прямо на ноги іншим пасажирам, дуже незручно; немає кави; немає wifi. Таке собі, совдепія по рівню обслуговування і комфорту автобуса.
Вибирайте перевізника уважніше!

Достоинства:
  1. INFOBUS по безпосередньо їх функціям обслуговування- ОК.
Недостатки:
  1. Вважаю, що потрібно писати: "не надійний перевізник" там, де люди зіштовхуються постійно з таким поганим сервисом.




Комментарии к отзыву

Добрий день, Юлія.

Дякуємо за ваш коментар та за донесення інформації про подібну ситуацію по рейсу.

Трапляються ситуації, коли інформацію про суттєву затримку ми отримуємо не від перевізника, а від наших клієнтів.

Про можливі затримки також зазначено у квитку: "Перевізник не несе відповідальності за можливі відхилення від графіку руху внаслідок заторів, ремонтів на дорогах, несприятливих погодних умов, затримки на

митниці (при перетині державного кордону), непередбаченої несправності транспортного засобу та ін., які перевізник не міг передбачити і запобігти. Ці випадки є обставинами непереборної сили".

Уточніть, будь ласка, номер квитка/замовлення, про яке йде мова. Ми перевіримо ситуацію з поїздкою, проведемо відповідну роботу з перевізником та надамо вам відповідь.

Заздалегідь дякуємо за ваш зворотний зв'язок.

З повагою, INFOBUS!
Юлія 5 июня, 2023 год
Добрий день.

Номер мого квитка: 5396665

Рейс: Гданськ-Київ, 01.06.2023



До Львова ми приїхали в перших хвилинах десятої години 02.06.2023, і пасажири які прямували до Києва, Черкас, Житомира, сіли в один автобус, пасажири які їхали до Хмельницька та інших міст - в інший автобус. Чекали декілька часів на інши автобуси цього перевізника обидва автобуси.



То, що ми будемо чекати на стоянці інші автобуси, нам сказали у 9:18 ранку. І без них ми нікуди не поїдемо. Дочекалися ми інши автобуси у 11: 50 приблизно і 11:57 ми виїхали до Києва. Тобто, ми чекали 2 години 40 хвилин!!!! І це не входить до переліку затримань, за які перевізник не несе відповідальність!

В Києві ми повинні були бути в 14:20. Ми приїхали до Києва майже в 20:00 вечора. Як вам різниця по часу? Я пропустила 1 з запланованих зустрічей, і мене ще чекав поїзд до Харкова.



І ще додам: компанія TocoBus пише сама собі (замовляє для себе) позитивні відгуки. Це я можу сказати як фахівець, який знає як це робиться. Тобто, хтось вибирає найкращій сервис в своїй компанії, професіональний зріст, повагу для себе і клієнтів, - і відповідає на відгуки, намагається розібратися в чому справа, що можна покращити і т.д., а хтось просто тупо закидує негативні відгуки позитивними. Це може побачити кожний!! Зайдіть будь ласка на отзиви по TocoBus і погляньте: 1 негативний, 2-3 позитивних, причому відразу на 5 зірок, все гарно, все супер і т.д. Різниця по часу в позитивних коментарях приблизно в 5 хвилин, що вказує по кількості на 1 людину яка пише ці коментарі. І дуже невеликий розрив проміж негативними і позитивними коментарями, тобто реагуючи відразу.



І звернить увагу, будь ласка, зо негативні коментарі по суті схожі на мої. Люди писали про це і пів року тому. Тобто проблема постійна і не вирішується.



P.S. коли ми стояли у Львові і довго чекали інши автобуси, інша пасажирка подзвонила представнику компанії, та теж не змогла пояснити чому ми повинні стояти і чекати, і гаяти свій час. Сказала що їй прикро, но допомогти нам не може.


INFOBUS (ИНФОБУС)
Все отзывы

2.7 5
1272 отзыва / 48161 просмотр
INFOBUS (ИНФОБУС)

INFOBUS - онлайн сервис для поиска и покупки билетов.
Компания INFOBUS не осуществляет пассажирские перевозки.
Наши клиенты получают:
1.информационное сопровождение и круглосуточную поддержку
2.удобный онлайн сервис для поиска билетов на сайте и через мобильные приложения
3.оперативные уведомления об изменениях на рейсе
4.широкий спектр выбора рейсов
5.бонусную программу
6.возможность оценивать... подробнее

Адрес: Львів, ул. Черновицкая, д. 9
Телефон: 0 800 60 32 14
Транспортные услуги
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.8
2659 отзывов
Николас Транс (Nikolas Trans)
Николас Транс (Nikolas Trans)

Рейтинг: 2.3
134 отзыва
Meest China
Meest China

Рейтинг: 3.8
3635 отзывов
Корсель / Corcel
Корсель / Corcel

Рейтинг: 5
6 отзывов
Транспортная компания SАТ
Транспортная компания SАТ

Рейтинг: 4.3
797 отзывов
ООО "STARBUS AUTO"
ООО "STARBUS AUTO"

Рейтинг: 2
53 отзыва
ЮНИЛОДЖИСТИКС
ЮНИЛОДЖИСТИКС

Рейтинг: 3.3
4 отзыва
Regabus
Regabus

Рейтинг: 3.4
297 отзывов