Я багато років працював з компанією, яка надавала бухгалтерські послуги, і (не в останню чергу з їхніх слів) думав, що без професійної допомоги неможливо подати звітність правильно. У цьому сервісі все просто і зрозуміло, я подаю звітність сам уже три роки вчасно і без помилок. Щоб підготувати і подати звітність, мені потрібна всього одна-півтори години часу. А за вартістю річне... Читать отзыв Я багато років працював з компанією, яка надавала бухгалтерські послуги, і (не в останню чергу з їхніх слів) думав, що без професійної допомоги неможливо подати звітність правильно. У цьому сервісі все просто і зрозуміло, я подаю звітність сам уже три роки вчасно і без помилок. Щоб підготувати і подати звітність, мені потрібна всього одна-півтори години часу. А за вартістю річне користування коштує менше, ніж брала компанія, яка надає бухгалтерські послуги за місяць. Якщо щось незрозуміло - технічна підтримка допомагає миттєво і якісно, навіть підказують по заповненню звіта.
Айфин не вимагає додаткових витрат на технічне обслуговування та оновлення. Є можливість використання сервісу іншими працівниками, яким можна передавати ряд обов'язків з внесення документів, при цьому доплачувати нічого не потрібно. При нормальній швидкості інтернету все працює стабільно. Тому для малих підприємств — хороше рішення на нашому ринку.
Достоинства:
В цілому — все влаштовує.
Недостатки:
Якщо описати мінуси, через які не ставлю п’ять зірок: іноді підвисає
Користуюсь ним уже два роки. Даний сервіс має дуже простий інтерфейс і багато корисних функцій. У сервісі можна вести перелік співробітників, із заповненням особистих даних кожного співробітника. Дуже зручно, відкривши вкладку співробітника, відразу видно всю інформацію про нього. Відразу заповнюється графік роботи співробітника. Складається табель. Співробітнику призначається оплата праці. Нараховується заробітна плата. Підтримка нормальна, адекватна. Якщо описати мінуси, через які... Читать отзыв Користуюсь ним уже два роки. Даний сервіс має дуже простий інтерфейс і багато корисних функцій. У сервісі можна вести перелік співробітників, із заповненням особистих даних кожного співробітника. Дуже зручно, відкривши вкладку співробітника, відразу видно всю інформацію про нього. Відразу заповнюється графік роботи співробітника. Складається табель. Співробітнику призначається оплата праці. Нараховується заробітна плата. Підтримка нормальна, адекватна. Якщо описати мінуси, через які не ставлю п'ять зірок: іноді підвисає, іноді бувають глюки, не всі важливі речі реалізовані.
Дві доби звіти не створюються і не відправляються. Працюю вже 6 років в сервісі, але такого ще не було. Щодо консультанток - дівчата фахові, за ці всі роки стали як рідні. Через їх консультації ще тримаюсь за програму, хоч і незручно довго виводити питання в чаті. Але це не перекриває проблем, що створені у сервісі
Компания iFin оказывает все виды бухгалтерского сопровождения, помогает в оформлении налоговой отчетности как небольшим предприятиям, так и серьезным структурам. Кроме этого, специалисты компании каждый день работают над разработкой и запуском новых технологий для облегчения жизни бухгалтеру. После внедрения программы, компания оказывает сопровождение для компании и проводит различные семинары и тренинги для бухгалтеров. подробнее
Простота та ефективність: як я самостійно здаю звітність з Айфин
Айфин не вимагає додаткових витрат на технічне обслуговування та оновлення. Є можливість використання сервісу іншими працівниками, яким можна передавати ряд обов'язків з внесення документів, при цьому доплачувати нічого не потрібно. При нормальній швидкості інтернету все працює стабільно. Тому для малих підприємств — хороше рішення на нашому ринку.
Не потребує додаткових витрат на технічне обслуговування та оновлення
У сервісі можна вести перелік співробітників, із заповненням особистих даних кожного співробітника. Дуже зручно, відкривши вкладку співробітника, відразу видно всю інформацію про нього. Відразу заповнюється графік роботи співробітника. Складається табель. Співробітнику призначається оплата праці. Нараховується заробітна плата.
Підтримка нормальна, адекватна.
Якщо описати мінуси, через які... Читать отзыв Користуюсь ним уже два роки. Даний сервіс має дуже простий інтерфейс і багато корисних функцій.
У сервісі можна вести перелік співробітників, із заповненням особистих даних кожного співробітника. Дуже зручно, відкривши вкладку співробітника, відразу видно всю інформацію про нього. Відразу заповнюється графік роботи співробітника. Складається табель. Співробітнику призначається оплата праці. Нараховується заробітна плата.
Підтримка нормальна, адекватна.
Якщо описати мінуси, через які не ставлю п'ять зірок: іноді підвисає, іноді бувають глюки, не всі важливі речі реалізовані.
Виправте помилки чудового сервісу