iFin достоинства и недостатки

У iFin достоинств больше чем недостатков: имеет 59 достоинств и 49 недостатков. Вывод сделан на основании 61 отзыва. Ниже приведены все плюсы и минусы iFin . Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
4.1 5
138 отзывов / 15415 просмотров

iFin достоинства

  1. Зручний у користуванні вебсервіс
  2. ВСЕ!!!!!
  3. Здавати звіти дуже легко! Все доступно і зрозуміло!
  4. Професіоналізм, доброзичливість, швидкість та підтримка на кожному етапі
  5. В цілому — все влаштовує.
  6. Швидка адаптація до змін – оновлення відповідно до реформ та змін у законодавстві.
  7. Зручність використання
  8. Програма розроблена для будь-якого користувача, який не має досвіду бухгалтера
  9. Полегшує роботу бухгалтера своїми нагадуваннями, повідомленнями, техпідтримкою, особливо в умовах постійних змін у законодавстві
  10. Зручний та інтуїтивний інтерфейс.
  11. Швидке формування та подання звітів.
  12. Оперативна технічна підтримка.
  13. Постійні оновлення з актуальним функціоналом.
  14. Легко розібратися навіть без спеціальних знань.
  15. Зручно, легко розібратись
  16. Інтерфейс зручний, служба підтримки дуже хороша - завжди прийдуть на допомогу
  17. Ефективно
  18. Дуже просто
  19. Експерти сервісу майстерно управляються зі складними звітами
  20. швидкість
  21. Можна швидко зв'язатися та оперативно вирішити питання
  22. Програма просто супер. Рятує мене постійно
  23. Співробітники виявляють зацікавленість, а також розуміння питання клієнта. Недоліки, у разі виникнення, усуваються оперативно.
  24. Досвід, якість
  25. В даний момент нарікань немає, одні позитивні емоції
  26. Оплата за річне обслуговування невисока. Дуже хороша технічна підтримка
  27. Написані вище.
  28. Варто спробувати, тим більше вона набагато дешевша за конкурентів. Гадаю, це через відсутність широких рекламних кампаній
  29. Зручна здача звітів
  30. Наполегливість, дружелюбство та уважне ставлення експертів сервісу до питань
  31. Оперативна і якісна робота підтримки в чаті
  32. Персонал
  33. Підтримка якісна, швидко реагує
  34. Ведут клиента до решения проблемы и закрытия вопросов
  35. Стабільність послуг, уважність до потреб клієнта
  36. Люблять свою справу та виконують її на 100%, аж до відсутності запитань у клієнта
  37. Швидке реагування в чаті
  38. Рівень вирішення питань
  39. Ціна та простота. Класна клієнстька підтримка
  40. Немає у 2022р,лише постійні тех проблеми, а був такий хороший і простий сервіс
  41. Загалом – все влаштовує
  42. Після підключення програми мої трудові витрати з надсилання звітності різко скоротилися. Тепер я автоматично формую звіти та одним кліком надсилаю в потрібну службу
  43. Доступна вартість, надійна програма
  44. Зручний сервіс та доброзичливі консультації
  45. Мабуть, всі плюси вже десь загубились.
  46. просто і зрозуміло
  47. Якість програми, завжди люб'язні компетентні працівники
  48. Доступність з будь-якого пристрою, навіть з телефону
  49. Удобство использования и ответственность сотрудников сервиса
  50. На данный момент их нет
  51. Грамотная поддержка, простой понятный сервис, адекватная цена
  52. Всегда вовремя отвечают на вопросы,помогают и технических вопросах
  53. Зручний сервіс, найкращий. Людяність і професіоналізм - саме в такій послідовності
  54. раньше были . теперь нет
  55. Профессионализм, доброжелательность, быстрота
  56. Раньше были, когда работал кол-центр.
  57. Зрозумілий легкий сервіс, компетентні консультації
  58. Нету таковых
  59. Удобно, что можно работать с любого компьютера. Молодцы, что наконец доработали блок зарплаты. Это ваш огромный плюс

iFin недостатки

  1. Коли якісь недоліки з'являються ,то техпідтримка по гарячим слідам швиденько вирішує їх
  2. Довго думала - не знайшла.
  3. Мені здається- мінусів НЕМАЄ.
  4. Що хотілося б покращити — щоб консультації працювали хоча б до 21:00.
  5. Якщо описати мінуси, через які не ставлю п’ять зірок: іноді підвисає
  6. Залежність від інтернету – потрібне стабільне з'єднання для роботи
  7. Не виявила, все вирішувано
  8. Технічна підтримка не працює у вихідні дні, що може створювати незручності при виникненні термінових питань
  9. Не помітила
  10. Неможливо формувати валютні рахунки, підтримка не працює у вихідні і після 18, як було раніше
  11. Немає підтримки у вихідні дні, а поміч буває так необхідна
  12. Немає при такому відношенні до бухгалтера
  13. останнім часом висне сайт, а ці 3 дні взагалі немає доступу. Як здавати звіти????
  14. Немає консультування у вихідні дні, сподіваємось, відновиться
  15. Усі мінуси цієї програми породжені недбайливими користувачами
  16. Таких, про що варто писати не помітив, ті що були - оперативно виправлені.
  17. Жодного разу не бачив рекламу
  18. Хотілося б більше акцій чи знижок для постійних клієнтів
  19. Немає консультування у вихідні дні
  20. Періодичні технічні негаразди самої програми
  21. Інколи технічні негаразди
  22. Немає адаптованої версії під телефон
  23. Иногда подвисает поступление квитанций
  24. Ніколи не було
  25. Інколи підкачує технічна частина, але не критично
  26. Бувають зависання квитанцій на 2-3 години
  27. Бувають оновлення в робочий час, тоді сервіс трохи гальмує
  28. Жодного діючго телефона, жодної реакції на звернення.
  29. Повільно розвивається
  30. Не завжди зручно спілкуватись тільки в чаті, таки телефонна підтримка необхідна, зважте на це, керівники
  31. Немає!
  32. Зробіть що-небудь, будь ласка! Останнім часом - дуже жахлива робота .Подзвонити з будь-якого питання можна "в рельсу"
  33. немає
  34. Відсутні
  35. Немає
  36. Очень ждем возвращения консультирования в телефонный формат
  37. погіршився в тисячу раз сервіс задумуюсь про зміну програми для здачі звітності
  38. Придется переходить на Medoc, а жаль, раньше меня в сервисе ifin все устраивало.
  39. Бестолковое управление ресурсом
  40. сервис с каждым годом все хуже. Буду переходить на медок
  41. Плохо ,что нет консультации по телефону
  42. не работает совсем.
  43. Верните живые консультации, и вы впереди всех
  44. Ничего не делают. ответы однотипные, типа, "почистите кеш" или "переподтяните ключи".
  45. Нічого не робиться для поліпшення якості сервісу, відмінили живе спілкування
  46. изложенное выше
  47. Нет оперативной техподдержки,в чате работают некомпетентные работники.Нет номера телефона для быстрой связи.
  48. Верните коллцентр, и вы снова будете лучшие. Ваши специалисты самые профессиональные
  49. Сплошные минусы, поддержки консультантов никакой нет , обратной связи также нет.
IT
IAMPM
IAMPM

Рейтинг: 4.6
72 отзыва
smm-marketing.com.ua
smm-marketing.com.ua

Рейтинг: 4.9
17 отзывов
Платежный сервис Liqpay
Платежный сервис Liqpay

Рейтинг: 1.2
35 отзывов
WizeClub
WizeClub

Рейтинг: 4.7
34 отзыва
Компания ITeam
Компания ITeam

Рейтинг: 4.7
3 отзыва
Visual360 Studio
Visual360 Studio

Рейтинг: 4.8
475 отзывов
Buffedhub
Buffedhub

Рейтинг: 1
25 отзывов
EVO company
EVO company

Рейтинг: 1.3
82 отзыва
PipeLogic AI
PipeLogic AI

Рейтинг: 5
1 отзыв
LG Electronics
LG Electronics

Рейтинг: 2.4
89 отзывов