Замовила декілька товарів. Вішаки для одягу нормальної якості. Шланги для городу - та якість, на яку і очікувала (подібні замовляла на AliExpress). А соь з пластиковими шафками для одягу вийшла ціла історія. Одна модель - не дуже надійна конструкція. Помилка ще на етапі контрукції. Добре, що замовила дві однакові, з них можна зібрати одну більш-менш надійну. Друга модель прийшла у комплектації, ка не відповідає опису. Менеджер, який так чудово рекламував мені додатковий товар (добре, що не погодилась), мпочатку взагалі не відповідав не на дзвінки, не на повідомлення у вайбері. Потім, коли його попросили мені передзвонити, видав фразу: "так що вас не влаштовує. Там багато тексту, я нічого не зрозумів". Хоча у вайбері був і текст, і скріни. Потім почав брехати, мовляв, це - лише текстовий чат. А рекламу товарів, які він нав'язував мені купити, у вигляді картинок і мій скрін про оплату замовлення він чомусь в цьому "текстовому чаті" бачив. Потім надав посилання на технічний відділ. Щоб повідомити про проблему, мені довелось заповнити запропоновану форму і зробити та надіслати відео з коментарями проблеми. Але наступні 10 днів переписки так нічого і не дали. Повертати товар я не стала, прочитавши відгуки і зрозумівши, що можу залишитись і без товару, і без грошей. Добре, що ці шафки, як конструктор, тому з трьох щось та зберемо. Гіршого інтернет-магазину я ще не зустрічала.
Коли щось не так, як треба, - "морозяться" - Отзывы об Интернет-магазин HUGO
Одна модель - не дуже надійна конструкція. Помилка ще на етапі контрукції. Добре, що замовила дві однакові, з них можна зібрати одну більш-менш надійну.
Друга модель прийшла у комплектації, ка не відповідає опису. Менеджер, який так чудово рекламував мені додатковий товар (добре, що не погодилась), мпочатку взагалі не відповідав не на дзвінки, не на повідомлення у вайбері. Потім, коли його попросили мені передзвонити, видав фразу: "так що вас не влаштовує. Там багато тексту, я нічого не зрозумів". Хоча у вайбері був і текст, і скріни. Потім почав брехати, мовляв, це - лише текстовий чат. А рекламу товарів, які він нав'язував мені купити, у вигляді картинок і мій скрін про оплату замовлення він чомусь в цьому "текстовому чаті" бачив. Потім надав посилання на технічний відділ. Щоб повідомити про проблему, мені довелось заповнити запропоновану форму і зробити та надіслати відео з коментарями проблеми. Але наступні 10 днів переписки так нічого і не дали. Повертати товар я не стала, прочитавши відгуки і зрозумівши, що можу залишитись і без товару, і без грошей. Добре, що ці шафки, як конструктор, тому з трьох щось та зберемо.
Гіршого інтернет-магазину я ще не зустрічала.
отзыв
Комментарии к отзыву