Гость Отзыв написан 3 августа, 2022 год7 просмотров
Хотів перейти до Homenet, але на сайті мало інформації які умови переходу, тому вирішив подзвонити в службу підтримки. 17 хвилин "сидів" в черзі за які я ж заплатив, бо компанія просто "зажала" гроші на номер 0-800. Через 17 хвилин все ж таки з'єднали з оператором. Попереджаю, на сайті можуть бути вказані невірні дані щодо вартості тарифу - це ми вияснили в розмові з оператором. Чому на сайті у мене в місті (це важливе уточнення, щоб потім не казали,що не туди дивився!) вказана одна ціна, а вона мені каже іншу, оператор сказала: "Ну я не знаю шо там у вас вказано і де ви дивитесь, а в мене за серпень вказана така ціна!". Попросив, щоб мені відправили договір для ознайомлення і вони відправили СМС з текстом "https://homenet.ua". Ніби на три букви послали))0). Короче, відбили бажання мати з ними справу всього за 3 хивилини спілкування (і 17 хвилин очікування оператора)!
Недостатки:
1. Служба підтримки; 2. Відсутність безкоштовного номера 0-800 для колл-центру; 3. Кривий сайт, не працює форма зворотного зв'зку в блоці "Перехід від іншого провайдера"; 4. Актуальні ціни на тарифні плани можуть відрізнятись від ціни, яка вказана на сайті (вже 3 серпня, могли б вже давно обновити!).
"Якісний" колл-центр. - Отзывы о HomeNet интернет провйдер
отзыв
Комментарии к отзыву