HellBoy Отзыв написан 22 октября, 2022 год60 просмотров
В 2021 році купив у "Хочу купить онлайн" ноутбук білого кольору, який служив мені вірою і правдою, аж доти, доки не почав жити своїм життям. Міг зависнути в будьякий час, перезавантажитися. Неоднаразове перевстановлення операційної системи нідочого не призводило. Одного разу компьютер сказав що в нього відсутній жорсткий диск. Було прийнято рішення що проблема апаратна та треба віддавати на гарантійний ремонт. Продавець сказав що в сервіс ноутбук треба переслати до Львова, інакше сервіс не працює. Ну таке, пересилати так пересилати. Три дні ноутбук лежав на почті в Львові і його не забирали. Потім продавець подзвонив і сказав що все працює. На мої аргументи про плаваючу несправність вирішив відправляти нутбук в іншу країну на діагностику та ремонт. Через два тижні продавець звязався, і повідомив що в гарантійному ремноті відмовлено по причини ноутбук "такий брудний шо аж чорний". Я не повірив своїм вухам. Що з ноутбуком відбувалося два тиждні, що білий ноутбук почорнів? Продавець надав фото. І повернув ноутбук поштою. До мене приїхав мій ноутбук білого кольору і якогось критичного забруднення я на ньому не побачив, особливо не побачив забруднення, яке б завадило гарантійному ремонту. Оскільки безцільна пересилка ноутбуку до Львова і назад відбувалася за мій кошт а це приблизно 700грн, вирішив звернутися до регіонального представництва АСУС самостійно. Яке було моє здивування коли сервіс АСУС сказав що забруднення як на фото не причина відмови в сервісному обслуговуванні і вони його залюбки обслужать, коли я надам документи які свідчать про покупку ноутбуку. Став я дивитися, які ж документи мені передав магазин? Гарантійний талон магазину, без реквізитів юр. особи, тобто не документ. Ніяких чеків, нічого більше. Звернувся в магазин, і попросив надати документ, який засвідчує покупку ноутбуку. Відповіли відмовою, агрументувавши що то їх внутрішній документ. Таким чином ремонтувати в офіційному сервісі гарантійний ноутбук я не можу, а магазин видумує вигадки, які забирають час і гроші, але не наближають до ремонту. Після відгуку на магазин "#Хочу ОНЛАЙН" на плптформі ХОТЛАЙН продавець відразу написав листа з брудною лайкою і видалив негативний відгук, та нажаль ніяк не запропонував вирішити мою проблему. Раджу не мати справ з "Хочу купить онлайн/#Хочу ОНЛАЙН/xochy.com.ua" оскільки рабтом що станется з технікою гарантії у вас не буде. - В додатку фото "брудного ноутбуку" який за версією "Хочу купить онлайн/#Хочу ОНЛАЙН/xochy.com.ua" неможна обслужувати.
Достоинства:
Плюсів нема, краще купити в іншому місці.
Недостатки:
"Хочу купить онлайн/#Хочу ОНЛАЙН/xochy.com.ua" продає техніку невідомого походження без гарантії та будьяких документів, що засвідчують купівлю.
Так, це шахрайська контора, возять сірий товар з Польщі, ніякої гарантії на нього нема. Просто брешуть про "сервісний центр" у Львові, бо там через кордон ганяють. А потім, коли обман викривається, просто блокуть, а спільники з Хотлайну покривають. У мене вони вкрали ноутбук за 45 тищ. За магазином стоїть мразота Соляр Дмитро Олександрович +38093 998-40-03 , на нього вже дві заяви в прокуратурі, і ви пишіть в поліцію, скоро за ним прийдуть.
Відмова в ремонті ноутбуку. - Отзывы об Интернет-магазин "Хочу купить онлайн"
Три дні ноутбук лежав на почті в Львові і його не забирали.
Потім продавець подзвонив і сказав що все працює. На мої аргументи про плаваючу несправність вирішив відправляти нутбук в іншу країну на діагностику та ремонт.
Через два тижні продавець звязався, і повідомив що в гарантійному ремноті відмовлено по причини ноутбук "такий брудний шо аж чорний". Я не повірив своїм вухам. Що з ноутбуком відбувалося два тиждні, що білий ноутбук почорнів? Продавець надав фото. І повернув ноутбук поштою. До мене приїхав мій ноутбук білого кольору і якогось критичного забруднення я на ньому не побачив, особливо не побачив забруднення, яке б завадило гарантійному ремонту.
Оскільки безцільна пересилка ноутбуку до Львова і назад відбувалася за мій кошт а це приблизно 700грн, вирішив звернутися до регіонального представництва АСУС самостійно. Яке було моє здивування коли сервіс АСУС сказав що забруднення як на фото не причина відмови в сервісному обслуговуванні і вони його залюбки обслужать, коли я надам документи які свідчать про покупку ноутбуку.
Став я дивитися, які ж документи мені передав магазин? Гарантійний талон магазину, без реквізитів юр. особи, тобто не документ. Ніяких чеків, нічого більше.
Звернувся в магазин, і попросив надати документ, який засвідчує покупку ноутбуку. Відповіли відмовою, агрументувавши що то їх внутрішній документ.
Таким чином ремонтувати в офіційному сервісі гарантійний ноутбук я не можу, а магазин видумує вигадки, які забирають час і гроші, але не наближають до ремонту.
Після відгуку на магазин "#Хочу ОНЛАЙН" на плптформі ХОТЛАЙН продавець відразу написав листа з брудною лайкою і видалив негативний відгук, та нажаль ніяк не запропонував вирішити мою проблему. Раджу не мати справ з "Хочу купить онлайн/#Хочу ОНЛАЙН/xochy.com.ua" оскільки рабтом що станется з технікою гарантії у вас не буде.
- В додатку фото "брудного ноутбуку" який за версією "Хочу купить
отзыв
Комментарии к отзыву
Ще знайшов оцих двох причетних:
ФОП Корольчук Дмитрий Юрьевич Код за ЄДРПОУ 3302500339
ФОП "Павленко Александра Михайловна", ЕДРПОУ 3578908509 тел.0979848561