Інна Украина, Київ Отзыв написан 24 декабря, 2017 год888 просмотров
Здавала на чистку дублянку на Палладіна у Києві. Телефонували й перепитували чи можна щоб у результаті на головній брошці-застібці спереду були подряпини... Я подивувалась цьому, але не очікувала такого: елемент брошки загублений. Саме тей елемент, який бере участь у кріпленні та закриванні. Через три дні вони знайшли цей елемент у цеху і просто поклали у пошарпаний файлик і вручили мені. На мої претензії, що я вимагаю ремонту і прикріплення відірваної ними деталі почула лиш одне - ну ви вже самі придумайте що з цим робити, може якось заклепати чи знайти іншу брошку і десь встановити. Я просто розлючена! Тобто я заплатила 1 тис. грн. за чистку улюбленої дублянки і маю ще й ремонтувати й придувати як саме це зробити сама! Це був мій перший і останній візит до них. Хамливі, безвідповідальні, пофігістські. Згодна з іншими клієнтами, що таке враження, ніби вони вдома у звичайній пральній машині чистять речі!!!Результат - подряпана і невпізнавана пряжка, відірваний елемент і цим самим зіпсований увесь вигляд дорогої і цінної речі!
Адміністрація компанії (Украина, Київ)3 января, 2018 год
Доброго дня, шановні читачі даного відгуку!
Основна мета компанії UNMOMENTO заключається в тому, щоб кожен клієнт мережі був задоволений якістю послуг та рівнем сервісу. Для цього ми вкладаємо дуже багато зусиль та ресурсів у розвиток нашого персоналу, закуповуємо лише найсучасніше обладнання та найкращі професійні препарати, постійно вдосконалюємо наші технології та впроваджуємо інновації. Тому кожен відгук для нас дуже важливий.
З клієнтом ми зв’язалися одразу ж після написання коментаря на даному порталі. У результаті діалогу клієнт принесла нам річ для того, щоб ми змогли запропонувати варіанти вирішення даної розібратися в даній ситуації.
Але хочемо донести до вашого відому, що в квитанції, яку підписала клієнтка, було вказано, що при чищенні гарантія на фурнітуру не розповсюджується.
В будь-якому разі, ми цінуємо кожного нашого клієнта та їх речі, тому зробимо все можливе, щоб повернути лояльність до нашого бренду.
Выбираю химчистку, читаю отзывы о вашей, и складывается впечатление, что администрация играет в игру с клиентами в "сам дурак" - "мы поцарапали брошку, но за это отвечать не будем, так как прикрылись тем, что "гарантия на фурнитуру не распространяется" и в других отзывах "ну вы же подписали квитанцию" - ну ей-богу, на голову не натянешь. Мерси за ваш сервис, а мне - мимо)))))
"UNMOMENTO" - компания с 20-ти летним опытом работы на рынке предоставления услуг по уходу за вещами, аксессуарами и обувью, предметами домашнего обихода и интерьером. Фундаментом для построения успешной работы "UNMOMENTO" является высокое качество и экологичность. Многолетний опыт, современное оборудование и глубинные знания специфик и технологий, позволяют всегда идти на шаг... подробнее
Зіпсували дублянку - Отзывы о Химчистка UNMOMENTO
отзыв
Комментарии к отзыву
Основна мета компанії UNMOMENTO заключається в тому, щоб кожен клієнт мережі був задоволений якістю послуг та рівнем сервісу. Для цього ми вкладаємо дуже багато зусиль та ресурсів у розвиток нашого персоналу, закуповуємо лише найсучасніше обладнання та найкращі професійні препарати, постійно вдосконалюємо наші технології та впроваджуємо інновації. Тому кожен відгук для нас дуже важливий.
З клієнтом ми зв’язалися одразу ж після написання коментаря на даному порталі. У результаті діалогу клієнт принесла нам річ для того, щоб ми змогли запропонувати варіанти вирішення даної розібратися в даній ситуації.
Але хочемо донести до вашого відому, що в квитанції, яку підписала клієнтка, було вказано, що при чищенні гарантія на фурнітуру не розповсюджується.
В будь-якому разі, ми цінуємо кожного нашого клієнта та їх речі, тому зробимо все можливе, щоб повернути лояльність до нашого бренду.