Никогда не писал положительных отзывов, но тут сервис меня удивил. Сменил четыре сервиса и остановился на этом. Реальные своевременные выплаты на 2-3 день,зачисление кэшбэка сразу после подтверждения получение товара. Главное проверять товар на афилиатность и соблюдать рекомендации сервиса. Рекомендую!!!
Хостинг провайдер не оновив SSL сертифікат, тому браузер ругався на недійсний сертифікат домену. Ситуація була виправлена наступного дня (9-го грудня).
Чомусь не бачу своєї відповіді на коментар Grivasi, тому вирішив окремо написати. Я вже не один рік користуюся сервісами кешбека, тому знаю, як це працює. Це по-перше. По-друге: всі рекомендації, які ви мені писали, виконував, але результат нуль, при тому, що на іншому сервісі такі самі товари спрацьовують навіть через сайт, якщо замовляти. По-третє: якби у вас було все так... Читать отзыв Чомусь не бачу своєї відповіді на коментар Grivasi, тому вирішив окремо написати. Я вже не один рік користуюся сервісами кешбека, тому знаю, як це працює. Це по-перше. По-друге: всі рекомендації, які ви мені писали, виконував, але результат нуль, при тому, що на іншому сервісі такі самі товари спрацьовують навіть через сайт, якщо замовляти. По-третє: якби у вас було все так добре, як пишете, то у вас би публікувалися на вашому сайті інші відгуки, а ви їх не публікуєте, вірніше публікуєте, які вам вигідно.
1. Якщо Ви не перший рік користуєтесь кешбек сервісами, та Ви не можете розібратися в тому, щоб кешбек фіксувався справно - Ваший досвід користування під сумнівом. 2. Якщо би Ви дотрумувалися всіх наших рекомендацій - тоді кешбек би зафіксувався при умові, що це дійсно афіліатний товар та не відноситься до неафіліатних брендів/магазинів. У різних сервісів можуть бути різні умови, наприклад в Леті кешбек нараховується за неафіліатні товари, у нас та у інших сервісах - не нараховується. Також, якщо Ви паралельно активуєте кешбек у інших сервісах не дивно, що кешбек у нас не фіксується. 3. Ми публікуємо відгуки у нас не тільки які нам вигідно, а всі які відповідають дійсності та не містять образливих слів.
Всеж таки, рекомендуємо Вам почати з себе, та розібратися як працюють кешбек сервіси, а не звинувачити в своїх помилках інших. Показать 1 ответ
Хотів використовувати цей сервіс кешбеку. Що тільки не робив, всі інструкції техпідтримки зробив (і перевіряв на афілантність і замовляв через мобільний додаток з активацією через мобільний браузер), але ні разу так кешбек і не був нарахований. Результат нуль. І судячи по відгукам тут і в інших місцях - в інших користувачів також за останні часи нічого не виходить. Схоже, такі... Читать отзыв Хотів використовувати цей сервіс кешбеку. Що тільки не робив, всі інструкції техпідтримки зробив (і перевіряв на афілантність і замовляв через мобільний додаток з активацією через мобільний браузер), але ні разу так кешбек і не був нарахований. Результат нуль. І судячи по відгукам тут і в інших місцях - в інших користувачів також за останні часи нічого не виходить. Схоже, такі ж мошенніки, як і інші.
Якщо Ви вважаєте, що ми такіж "шахраї" як і інші, можливо справа не в нас "шахраях", а в тому, що Ви не вмієте користуватися кешбек - сервісом?
Чомусь у інших наших користувачів кешбек фіксується справно, але знаходяться іноді користувачі які замість того, щоб розібратися в чому вони допускають помилку, відразу біжать залишати негативні відгуки.
Окрім того, що потрібно дотримуватися базових правил замовлень з кешбеком, AliExpress дуже складна як технічно так і по умовам партнерська програма. В неї є неафіліатні товари/магазини/бренди, є Hot товари за якими кешбек зараховується по іншому алгоритму на відмінну від звичайних товарі та ці Hot товари ніяк не відрізнити від звичайних товарів під час замовлень. Також технічно AliExpress відслідковує інформацію не просто по кукам як більшість магазинів, а на рівні акаунту, тому важливо не тільки взаємодія з AliExpress через пристрий через яке було замовлення, але важливо також яка була взаємодія з інших пристроїв через які заходили на AliExpress як до так і після активації кешбека.
Зараз через комп'ютерну версію кешбек може фіксуватися некоректно в AliExpress, тому наразі єдиний робочий варіант це купувати через смартфон активувавши кешбек через мобільний браузер з перенаправленням відразу в додаток AliExpress. Якщо при перевірці інструмент показує, що товар афіліатний, а також Ви окремо перевірили, що він не відноситься до неафіліатних магазинів та брендів, потрібно змінювати браузер чи пристрій для активації кешбека. А щоб виключити причину в Hot товарах, потрібно виключити переходи за сторонніми посиланнями навіть до активації кешбека в т.ч і з інших пристроїв, навіть з тих, через які Ви не купуєте з кешбеком але заходите на AliExpress.
Ми рекомендуємо Вам почати з себе, проаналізувати ще раз всі правила та наші рекомендації, якщо кешбек не буде фіксуватися, тоді змінювати браузер або пристрій для активації кешбека. Тільки так Ви зрозумієте в чому була помилка, або що саме блокувало/перехоплювало кешбек, замість того, щоб розказувати, що хтось там "шахрай". Показать 2 ответа
На распродаже 11.11 сделал несколько заказов, ни по 1 не начислили кешбек. Служба поддержки отвечает дежурными фразами, никакой помощи. Ну, а чем они мне помогут, если они в тупую оставили себе все начисления?) Сегодня попробовал заказать с алиэкспресса через другой сервис- за 2 минуты всё зачислилось. Вывод- данный кешбек сервис стал мошенниками. На... Читать отзыв На распродаже 11.11 сделал несколько заказов, ни по 1 не начислили кешбек. Служба поддержки отвечает дежурными фразами, никакой помощи. Ну, а чем они мне помогут, если они в тупую оставили себе все начисления?) Сегодня попробовал заказать с алиэкспресса через другой сервис- за 2 минуты всё зачислилось. Вывод- данный кешбек сервис стал мошенниками. На скриншотах общение со службой поддержки, скрин того, что раньше выводил через них деньги и скриншот с другого сервиса, который всё начислил. Потерял из-за этих обманщиков 18 долларов.
Вже за традицією, на цьому сайті відгуків "користувачі" залишають свої неадекватні коментарі. Також залишимо ще один скріншот, чомусь ви цю частину не додали до скриншотів.
1. Якщо у вас зафіксувався кешбек за інші замовлення в іншому кешбек сервісі, це не означає, що в нас ці замовлення не були б зафіксовані. Так само , якщо у нашому сервісі не був зафіксований кешбек за замовлення 11.11, то це не означає, що якщо б ви скористалися іншим сервісом то там би був зафіксований цей кешбек. На зарахування кешбека впливає не кешбек сервіс, а впливає дотримання умов та правил зі сторони користувача, а їх в AliExpress багато. Тобто кожне замовлення - це кожний індивідуальний випадок, а однаковий алгоритм дій це тільки один із факторів який впливає на зарахування кешбека.
2. Ну так, 99% людям зараховується кешбек, а от чомусь 1% людей які купують з кешбеком, то їм не зараховується і ми "забираємо" цей кешбек собі. Ви самі вірите в цю маячню? Це вже якась теорія змови кешбек-сервісів виходить.
3. Як ми і відповіли в зверненні, ми не можемо знати конкретні причини, як цього не можуть знати і інші кешбек сервіси. Чи ви думаєте, що кешбек сервіси відслідковують ваші дії в браузері до активації та після активації кешбека, та в цілому контролюють ваш браузер та інші пристрої через які ви заходите на Aliexpress, щоб вказати точну причину чому AliExpress не передав нам інформацію для зарахування кешбека? У нас в штаті немає екстрасенсів, щоб надати відповідь чому саме AliExpress не передав інформацію для зарахування кешбека.
4. На зарахування кешбека вплиє алгоритм дій та дотримання правил. Також, окрім цього є додаткові умови від AliExpress по зарахуванню кешбека. Також в AliExpress є неафіліатні товари/бренди/магазини по яким не нараховується кешбек. Також є Hot товари по яким кешбек нараховується за специфічними умовами, тому важливі не тільки правильні дії після активації кешбека але й яка була взаємодії користувача з AliExpress ще до активації кешбека. Якщо кешбек не зараховується - це означає, що AliExpress не передав інформацію для зарахування кешбека, якщо AliExpress не передав інформацію для зарахування кешбека - це означає, що або за товар не було передбачено кешбек або був фактор на стороні користувача який вплинув на передачу інформації для зарахування кешбека.
Щиро надіємося, що ви більше ніколи не скористуєтеся нашим кешбек сервісом, оскільки по досвіду, люди які перекладають відповідальність на інших та роблять інших крайніми, так ніколи і не навчаються дотримуватися всіх правил, щоб кешбек зараховувався коректно. [:vawe:]
Половину кешбеку собі крадуть,а остаток мізер підтвержують. На повідомлення не відповідають! Блокують аккаунти що людина не може забрати хоча б те що осталось,а потім покрадуть і те що осталось. Дайте можливісь людям забрати гроші,а тоді уже блокуйте,а то ви сильно хитро робите!
Чомусь всі шахраї ставлять собі за мету написати поганий відгук про кешбек сервіс коли вони попадаються на шахрайсті та коли їх блокують за це або коли AliExpress забирає кешбек у них за їх шахрайські дії. Воно і не дивно, це ж шахраї.
1. Людина яка залишила цей відгук, в 2021 році робила шахрайське замовлення на AliExpress зі створенням нового акаунта, щоб отримати додаткову вигоду від AliExpress. AliExpress це відслідкував та відхилив кешбек, але відхилив вже після того як підтвердив кешбек по замовленню, тому цей шахрай встиг вивести кешбек собі на мобільний ще в 2021. Оскільки в 2021 році цей шархай встиг вивести кешбек собі на мобільний та AliExpress потім відхилив кешбек за його замовлення, баланс в системі був від'ємний та був автоматично компенсований за рахунок наступного замовлення.
2. Акаунт цього шахрая не блокували, а тільки обмежили активацію кешбека, щоб він не зміг активувати кешбек та не затримувався у нас, а щоб знайшов собі інший кешбек сервіс. Вивести кешбек цей шахрай не зміг тому, що у нас мінімальний вивід становить 0.5$, а доступно до виплати у нього було всього 0.27$. Що цікаво, ми все одно виплатили кешбек йому в розмірі 0.27$ в ручномі режимі, незважаючи на те, що він шахрай та те, що сума менше ніж мінімальна можлива виплата.
3. Також прикріпили скріншоти переписки з клієнтом.
Обманывают людей. Реальные отзывы у себя на сайте не публикуют. Если у вас закрыт заказ кешбэк зависает без всяких причин и не доступен. Поддержка вообще дно. Сначала были стандартные фразы а потом вообще перестали отвечать. Думал вывести те деньги, что были подтверждены - все заморозили и не отвечают на вопросы. С***и, вы же это читаете, отзывы о своем сайте. Так... Читать отзыв Обманывают людей. Реальные отзывы у себя на сайте не публикуют. Если у вас закрыт заказ кешбэк зависает без всяких причин и не доступен. Поддержка вообще дно. Сначала были стандартные фразы а потом вообще перестали отвечать. Думал вывести те деньги, что были подтверждены - все заморозили и не отвечают на вопросы. С***и, вы же это читаете, отзывы о своем сайте. Так вот знайте, мы желаем побыстрее вам загнуться и судя по всему это не за горами. А еще такого же отношения от людей как у вас к своим клиентам!!! В доказательство прикладываю скрин с тех поддержки если это можно так назвать И да чуть не забыл, моя оценка -5
Дуже добре, що підкріпили скрін ваших звернень. А ще краще було підкріпити вміст звернень, щоб інші люди бачили, як ви хамите в кожному зверненні.
1. По замовленню яке "закрите". У нас вказані терміни за якими AliExpress оновлює статуси кешбеку, а саме протягом 60 діб після закриття замовлення на AliExpress. Але ж ви цього не знаєте, як і напевно не знаєте правил сервісу судячи з того, що у вас не зараховується кешбек, хотя манера спілкування у вас така, що ви вважаєте себе "розумнішим" за службу підтримки. Також статус по кешбеку від AliExpress може зависнути якщо відкрити суперечку, навіть якщо суперечка буде потім відразу закрита. За правилами AliExpress кешбек не передбачено якщо буде сам факт відкриття суперечки не залежно від результату. Якщо пройшло більше 60 діб і AliExpress не підтвердив кешбек, а також не було відкрито суперечки по замовленню, ми вирішуємо подібні ситуації в індивідуальному порядку.
2. Коли ви хамите, а також пишите, що служба підтримки "пишет что попало", "используете подготовленные фразы", "значит такие вы специалисты", то в такому випадку навіщо звертатися в службу підтримки, якщо ви вважаєте себе "розумнішим" за службу підтримки, а відповіді від служби підтримки це для вас не відповіді, а "стандартные фразы".
3. Акаунт не був заморожений. Вам тільки обмежили доступ до активації кешбеку, щоб ви більше не користувалися нашим сервісом, а також відключили від служби підтримки. По вашій заявці була спроба виплати, але сервіс вебмані вказав, що ваш акаунт не активний, деталі будуть вислані отримувачу.
Фигня а не сервис,заморозили 20ку с сентября 21года.Тех поддержка написала что за 3 месяца разберутся,по итогу так и не могу вывести деньги.Вообщем не тратьте время на эту контору,кэш не выводится.
Вы не уточнили один важный момент, а именно то, что Ваш аккаунт был заморожен из-за подозрения в мошенничестве с купонами на AliExpress.
И Вам не написали, что: "Разберемся за 3 месяца", а сообщили, что AliExpress будет проверять аккаунт примерно 3 месяца и о результате мы сообщим дополнительно. В случае, если AliExpress не выявит мошенничества по Вашим заказам, аккаунт будет разморожен и средства будут доступны к выплате.
Пользуюсь с прошлого года. Выводятся деньги как с Али так и с украинских магазинов. Придерживаясь рекомендаций с сайта Гриваси все всегда возвращается.
Чудовий сервіс Високі ставки Кешбек нараховувався з MOYO, підтвердження прийшло через місяць. (думав що не підтвердять: оплата була від юридичної особи по без готівці, до одного з пунктів йшов подарунок за 1 грн. в замовлені не відображався а в рахунку на оплату був) Вивід грн. на моб. прийшли в той же день.
Роман (Соединенные Штаты Америки, Wilmington)16 октября, 2017 год
Особисто я задоволений цим сервісом, завжди кешбек нараховувався і не було проблем. Але шановні, додайте українську мову на сайт, ви все ж таки УКРАЇНСЬКИЙ кешбек сервіс...
Немного больше чем месяц назад узнал о таком кэшбэк сервисе как grivasi, (название по приколу). Так вот, были сомнение насчёт того платит ли он, так как отзывов не нашёл,походу новый он, и я заказал на розетке для проверки. И когда получил товар, прошло некоторое время и деньги стали доступны для вывода, сразу же вывел на телефон, и мне пришли деньги... Читать отзыв Немного больше чем месяц назад узнал о таком кэшбэк сервисе как grivasi, (название по приколу). Так вот, были сомнение насчёт того платит ли он, так как отзывов не нашёл,походу новый он, и я заказал на розетке для проверки. И когда получил товар, прошло некоторое время и деньги стали доступны для вывода, сразу же вывел на телефон, и мне пришли деньги в тот же день. Очень круто что очень высокие ставки, буду дальше ним пользоваться
Достоинства:
Высокие ставки
Если покупаешь в долларах, например на алике, то можно выводить в долларах и тогда отсутствует потеря при конвертации валюты
Оперативный вывод
Недостатки:
Не нашёл, он выполняет все свои функции, разве что отзывов мало, но то такое.
Реально крутой сервис
Сменил четыре сервиса и остановился на этом.
Реальные своевременные выплаты на 2-3 день,зачисление кэшбэка сразу после подтверждения получение товара.
Главное проверять товар на афилиатность и соблюдать рекомендации сервиса.
Рекомендую!!!
Проблема с сайтом?
Хостинг провайдер не оновив SSL сертифікат, тому браузер ругався на недійсний сертифікат домену. Ситуація була виправлена наступного дня (9-го грудня).
Приносимо свої вибачення за незручності!
ответ представителю Grivasi
Я вже не один рік користуюся сервісами кешбека, тому знаю, як це працює. Це по-перше. По-друге: всі рекомендації, які ви мені писали, виконував, але результат нуль, при тому, що на іншому сервісі такі самі товари спрацьовують навіть через сайт, якщо замовляти. По-третє: якби у вас було все так... Читать отзыв Чомусь не бачу своєї відповіді на коментар Grivasi, тому вирішив окремо написати.
Я вже не один рік користуюся сервісами кешбека, тому знаю, як це працює. Це по-перше. По-друге: всі рекомендації, які ви мені писали, виконував, але результат нуль, при тому, що на іншому сервісі такі самі товари спрацьовують навіть через сайт, якщо замовляти. По-третє: якби у вас було все так добре, як пишете, то у вас би публікувалися на вашому сайті інші відгуки, а ви їх не публікуєте, вірніше публікуєте, які вам вигідно.
2. Якщо би Ви дотрумувалися всіх наших рекомендацій - тоді кешбек би зафіксувався при умові, що це дійсно афіліатний товар та не відноситься до неафіліатних брендів/магазинів. У різних сервісів можуть бути різні умови, наприклад в Леті кешбек нараховується за неафіліатні товари, у нас та у інших сервісах - не нараховується. Також, якщо Ви паралельно активуєте кешбек у інших сервісах не дивно, що кешбек у нас не фіксується.
3. Ми публікуємо відгуки у нас не тільки які нам вигідно, а всі які відповідають дійсності та не містять образливих слів.
Всеж таки, рекомендуємо Вам почати з себе, та розібратися як працюють кешбек сервіси, а не звинувачити в своїх помилках інших. Показать 1 ответ
нет кешбека
Чомусь у інших наших користувачів кешбек фіксується справно, але знаходяться іноді користувачі які замість того, щоб розібратися в чому вони допускають помилку, відразу біжать залишати негативні відгуки.
Окрім того, що потрібно дотримуватися базових правил замовлень з кешбеком, AliExpress дуже складна як технічно так і по умовам партнерська програма. В неї є неафіліатні товари/магазини/бренди, є Hot товари за якими кешбек зараховується по іншому алгоритму на відмінну від звичайних товарі та ці Hot товари ніяк не відрізнити від звичайних товарів під час замовлень. Також технічно AliExpress відслідковує інформацію не просто по кукам як більшість магазинів, а на рівні акаунту, тому важливо не тільки взаємодія з AliExpress через пристрий через яке було замовлення, але важливо також яка була взаємодія з інших пристроїв через які заходили на AliExpress як до так і після активації кешбека.
Зараз через комп'ютерну версію кешбек може фіксуватися некоректно в AliExpress, тому наразі єдиний робочий варіант це купувати через смартфон активувавши кешбек через мобільний браузер з перенаправленням відразу в додаток AliExpress. Якщо при перевірці інструмент показує, що товар афіліатний, а також Ви окремо перевірили, що він не відноситься до неафіліатних магазинів та брендів, потрібно змінювати браузер чи пристрій для активації кешбека. А щоб виключити причину в Hot товарах, потрібно виключити переходи за сторонніми посиланнями навіть до активації кешбека в т.ч і з інших пристроїв, навіть з тих, через які Ви не купуєте з кешбеком але заходите на AliExpress.
Ми рекомендуємо Вам почати з себе, проаналізувати ще раз всі правила та наші рекомендації, якщо кешбек не буде фіксуватися, тоді змінювати браузер або пристрій для активації кешбека. Тільки так Ви зрозумієте в чому була помилка, або що саме блокувало/перехоплювало кешбек, замість того, щоб розказувати, що хтось там "шахрай". Показать 2 ответа
ничего не начисляют
Служба поддержки отвечает дежурными фразами, никакой помощи. Ну, а чем они мне помогут, если они в тупую оставили себе все начисления?)
Сегодня попробовал заказать с алиэкспресса через другой сервис- за 2 минуты всё зачислилось. Вывод- данный кешбек сервис стал мошенниками.
На... Читать отзыв
Служба поддержки отвечает дежурными фразами, никакой помощи. Ну, а чем они мне помогут, если они в тупую оставили себе все начисления?)
Сегодня попробовал заказать с алиэкспресса через другой сервис- за 2 минуты всё зачислилось. Вывод- данный кешбек сервис стал мошенниками.
На скриншотах общение со службой поддержки, скрин того, что раньше выводил через них деньги и скриншот с другого сервиса, который всё начислил.
Потерял из-за этих обманщиков 18 долларов.
1. Якщо у вас зафіксувався кешбек за інші замовлення в іншому кешбек сервісі, це не означає, що в нас ці замовлення не були б зафіксовані. Так само , якщо у нашому сервісі не був зафіксований кешбек за замовлення 11.11, то це не означає, що якщо б ви скористалися іншим сервісом то там би був зафіксований цей кешбек. На зарахування кешбека впливає не кешбек сервіс, а впливає дотримання умов та правил зі сторони користувача, а їх в AliExpress багато. Тобто кожне замовлення - це кожний індивідуальний випадок, а однаковий алгоритм дій це тільки один із факторів який впливає на зарахування кешбека.
2. Ну так, 99% людям зараховується кешбек, а от чомусь 1% людей які купують з кешбеком, то їм не зараховується і ми "забираємо" цей кешбек собі. Ви самі вірите в цю маячню? Це вже якась теорія змови кешбек-сервісів виходить.
3. Як ми і відповіли в зверненні, ми не можемо знати конкретні причини, як цього не можуть знати і інші кешбек сервіси. Чи ви думаєте, що кешбек сервіси відслідковують ваші дії в браузері до активації та після активації кешбека, та в цілому контролюють ваш браузер та інші пристрої через які ви заходите на Aliexpress, щоб вказати точну причину чому AliExpress не передав нам інформацію для зарахування кешбека? У нас в штаті немає екстрасенсів, щоб надати відповідь чому саме AliExpress не передав інформацію для зарахування кешбека.
4. На зарахування кешбека вплиє алгоритм дій та дотримання правил. Також, окрім цього є додаткові умови від AliExpress по зарахуванню кешбека. Також в AliExpress є неафіліатні товари/бренди/магазини по яким не нараховується кешбек. Також є Hot товари по яким кешбек нараховується за специфічними умовами, тому важливі не тільки правильні дії після активації кешбека але й яка була взаємодії користувача з AliExpress ще до активації кешбека. Якщо кешбек не зараховується - це означає, що AliExpress не передав інформацію для зарахування кешбека, якщо AliExpress не передав інформацію для зарахування кешбека - це означає, що або за товар не було передбачено кешбек або був фактор на стороні користувача який вплинув на передачу інформації для зарахування кешбека.
Щиро надіємося, що ви більше ніколи не скористуєтеся нашим кешбек сервісом, оскільки по досвіду, люди які перекладають відповідальність на інших та роблять інших крайніми, так ніколи і не навчаються дотримуватися всіх правил, щоб кешбек зараховувався коректно. [:vawe:]
Половину кешбеку собі крадуть!
На повідомлення не відповідають!
Блокують аккаунти що людина не може забрати хоча б те що осталось,а потім покрадуть і те що осталось.
Дайте можливісь людям забрати гроші,а тоді уже блокуйте,а то ви сильно хитро робите!
1. Людина яка залишила цей відгук, в 2021 році робила шахрайське замовлення на AliExpress зі створенням нового акаунта, щоб отримати додаткову вигоду від AliExpress. AliExpress це відслідкував та відхилив кешбек, але відхилив вже після того як підтвердив кешбек по замовленню, тому цей шахрай встиг вивести кешбек собі на мобільний ще в 2021. Оскільки в 2021 році цей шархай встиг вивести кешбек собі на мобільний та AliExpress потім відхилив кешбек за його замовлення, баланс в системі був від'ємний та був автоматично компенсований за рахунок наступного замовлення.
2. Акаунт цього шахрая не блокували, а тільки обмежили активацію кешбека, щоб він не зміг активувати кешбек та не затримувався у нас, а щоб знайшов собі інший кешбек сервіс. Вивести кешбек цей шахрай не зміг тому, що у нас мінімальний вивід становить 0.5$, а доступно до виплати у нього було всього 0.27$. Що цікаво, ми все одно виплатили кешбек йому в розмірі 0.27$ в ручномі режимі, незважаючи на те, що він шахрай та те, що сума менше ніж мінімальна можлива виплата.
3. Також прикріпили скріншоти переписки з клієнтом.
Никогда не связывайтесь с этими мошениками
Если у вас закрыт заказ кешбэк зависает без всяких причин и не доступен.
Поддержка вообще дно. Сначала были стандартные фразы а потом вообще перестали отвечать. Думал вывести те деньги, что были подтверждены - все заморозили и не отвечают на вопросы.
С***и, вы же это читаете, отзывы о своем сайте. Так... Читать отзыв Обманывают людей. Реальные отзывы у себя на сайте не публикуют.
Если у вас закрыт заказ кешбэк зависает без всяких причин и не доступен.
Поддержка вообще дно. Сначала были стандартные фразы а потом вообще перестали отвечать. Думал вывести те деньги, что были подтверждены - все заморозили и не отвечают на вопросы.
С***и, вы же это читаете, отзывы о своем сайте. Так вот знайте, мы желаем побыстрее вам загнуться и судя по всему это не за горами. А еще такого же отношения от людей как у вас к своим клиентам!!!
В доказательство прикладываю скрин с тех поддержки если это можно так назвать
И да чуть не забыл, моя оценка -5
1. По замовленню яке "закрите". У нас вказані терміни за якими AliExpress оновлює статуси кешбеку, а саме протягом 60 діб після закриття замовлення на AliExpress. Але ж ви цього не знаєте, як і напевно не знаєте правил сервісу судячи з того, що у вас не зараховується кешбек, хотя манера спілкування у вас така, що ви вважаєте себе "розумнішим" за службу підтримки. Також статус по кешбеку від AliExpress може зависнути якщо відкрити суперечку, навіть якщо суперечка буде потім відразу закрита. За правилами AliExpress кешбек не передбачено якщо буде сам факт відкриття суперечки не залежно від результату. Якщо пройшло більше 60 діб і AliExpress не підтвердив кешбек, а також не було відкрито суперечки по замовленню, ми вирішуємо подібні ситуації в індивідуальному порядку.
2. Коли ви хамите, а також пишите, що служба підтримки "пишет что попало", "используете подготовленные фразы", "значит такие вы специалисты", то в такому випадку навіщо звертатися в службу підтримки, якщо ви вважаєте себе "розумнішим" за службу підтримки, а відповіді від служби підтримки це для вас не відповіді, а "стандартные фразы".
3. Акаунт не був заморожений. Вам тільки обмежили доступ до активації кешбеку, щоб ви більше не користувалися нашим сервісом, а також відключили від служби підтримки. По вашій заявці була спроба виплати, але сервіс вебмані вказав, що ваш акаунт не активний, деталі будуть вислані отримувачу.
Заморозили 20 долларов
Вы не уточнили один важный момент, а именно то, что Ваш аккаунт был заморожен из-за подозрения в мошенничестве с купонами на AliExpress.
И Вам не написали, что: "Разберемся за 3 месяца", а сообщили, что AliExpress будет проверять аккаунт примерно 3 месяца и о результате мы сообщим дополнительно. В случае, если AliExpress не выявит мошенничества по Вашим заказам, аккаунт будет разморожен и средства будут доступны к выплате.
Отличный кешбек
Хороший понятный кешбек
Отличный кешбек
Кешбек Кешбек +++++
Високі ставки
Кешбек нараховувався з MOYO, підтвердження прийшло через місяць. (думав що не підтвердять: оплата була від юридичної особи по без готівці, до одного з пунктів йшов подарунок за 1 грн. в замовлені не відображався а в рахунку на оплату був)
Вивід грн. на моб. прийшли в той же день.
Відгук
Кэшбэк вывели
Мой опыт работы с кэшбэк сервисом grivasi.com
Очень круто что очень высокие ставки, буду дальше ним пользоваться