Гарантийный сервис Samsung в Украине
Гарантийный сервис Samsung в Украине - занимается предоставлением услуг по ремонту и обслуживанию техники фирмы Samsung в Украине. Ремонт мобильных телефонов, телевизоров, компьютерной технии, аудио и видео техники, бытовой техники...
Рейтинг 1.4 из 5 на основании 42 отзывов
Сервисные центры
Поломали техніку і примушують ремонтувати далі
Samsung відразу звинуватив, що треба було дивитись коли отримували.
На питання, як дивитись коли все було запаковано у заводську плівку, -... Читать отзыв Отримав пральну машинку Новою поштою. Все запаковано у заводську плівку та зовні не пошкодено, до перевізника питань немає. Відкрили дома і лише тоді побачили заводськи дефекти які були свідомо запаковані та скрити пакувальником. Звернулись на горячу лінію.
Samsung відразу звинуватив, що треба було дивитись коли отримували.
На питання, як дивитись коли все було запаковано у заводську плівку, - запропонували рішення.
Нададуть додатково пів року гарантії і безкоштовно замінять на нові ці дефектні запчастинни щоб не повертати.
Погодились.
Повірили у порядність і скориставшись послугою "встановлення" від Samsung, викликали майстра якій пояснив скількі треба загружати прання, зробив перший пуск прання та провів діагностику.
Після цього єдиного акту прання, пральною машиною не користуємось, чекаємо на заміну. Пройшов майже місяць. Зʼявляється мастер із сервісного центру Samsung, місто Луцьк, Волинська обл.
У процесі заміни майстер не міг безперешкодно зняти запчатстини, так як із його слів там заводський клей тримав, впираючись колінами у корпус пралкі та використовуя фізичні зусілля, остаточно зруйнува весь естетичний зовнішній вигляд дорогої техніки, пошкодивши ще три деталі - верхню, бокову та нижню частини корпусу.
Пошкодив фарбу, що призведе до коррозії.
Майстер поводив себе так нібито він бог, а ми тут взагалі як нікчемний додаток до його виконання обов?зків по обслуговуванню.
Телефонуємо до СЦ Samsung, щоб зʼясувати де паперова форма в якої можна зазначити про пошкодження майстром інших запчастин. У відповідь, постійно перебивають, намагаючись вже звинуватити вас у чомусь.
Добре.
Написали про однє з пошкоджень що вмістилось на паперці якій нам надав для підпису майстер, та звернулись на горячу лінію Samsung із вимогою обміну пральної машинкі на нову або повернення коштів.
Відповідь менеджера Марія була категорично: - Ні !!!
Будемо далі ремонтувати (ломати, псувати) і замінювати що пошкодив майстер але будем відправляти Hовою Поштою до інших СЦ.
Я купляю великогабаритну техніку із розрахунку що є сервіс біля мене і що я можу викликати майстра щоб не пересилати по всій країні і не шукати потім нових пошкоджень від транспортування перевізником. Як що СЦ у місті Луцьк, Волинська область, не відповідаеє профессійним вимогам і псує не тількі техніку, а і репутацію Офіційного магазина Samsung і Samsung в цілому, як всесвітьного бренду то для чого при купівлі великогабаритної техніки Магазин Samsung пропонує і запевняє покупця що буде все гаразд і на найвищому рівні і тим самим вводить покупця не тількі в оману, а ще наражає на ризик порушення психіки клієнта після таких ремонтів? Менеджера Марія, номер запиту 1199305178 повідомила наступне:
_пралку Новою Поштою будуть відправляти у інший СЦ і будуть безкоштовно ремонтувати і що така сітуація - ЦІЛКОМ ПРИПУСТИМА і вирішується лише так.
При цьому я повинен ії самостійно доставити до відділення Нової пошти і запакувати.
Питання: майстер СЦ разпакував та встановив машинку, в мене упакування заложенного виробником для транспортування - немає, як що при транспортуванні буде порушена сіметрія конструкції це призведе до виходу передчасного з ладу рухомих частин, як це зрозуміти?
Пропоунують писати листа президенту команії Samsung у Корею як що я не погоджуюсь.
І що саме цікаве, що на передоні цього ремонту, як що цей акт вандалізму так можна назвати, ми замовили та оплатили вже холодильник Samsung якій зараз поки що у перевізника Нова Пошта і дивлячись на цей сервіс, ми реально БОЇМОСЬ його забирати. Слід зазначити, що майстер навіть не встановив пральну машину по рівню, щоб не було передчасного вироблення рухомих механізмів і в цілому поломки.
Просто в очі
Брак помітили вже після 14 днів.
Світіння світлодіода камери навіть при повністю вимкненном телефоні.
Зрозумівши що це може бути небезпечо для життя людини, тому що світиться світлодіод навіть при вимкненом телефоні, обовʼязково ініціювали звернення.
Зверулись на горячу лінію тех.підтримки Samsung, там відповіли що це норма і, увага, - "як що Ви вважаєте... Читать отзыв Купили бракований телефон Samsung a05s у Comfy.
Брак помітили вже після 14 днів.
Світіння світлодіода камери навіть при повністю вимкненном телефоні.
Зрозумівши що це може бути небезпечо для життя людини, тому що світиться світлодіод навіть при вимкненом телефоні, обовʼязково ініціювали звернення.
Зверулись на горячу лінію тех.підтримки Samsung, там відповіли що це норма і, увага, - "як що Ви вважаєте що це не є нормою, зверніться у СЦ".
Звернувся до СЦ у Луцьку.
Сказали тиждень чекати з.п.
В ітозі, забираємо телефон і так як в звичайних умовах денного освітлення це не можливо побачити, коли забирали не побачили що брак не усунуто, але ввечері уся сімʼя, 8 людей побачила ту саму картину: світлодіод камери має таке саме світіння і ще яскравіще світиться коли телефон на зарядці.
Телефонуємо у СЦ, де нас запевняють що замінили цілу плату і що взагалі, докупіть собі додатковий рік гарантії і користуйтесь далі, тому що це бюджетна модель (6000 грн) В ітозі магазин Comfy пішов на зустріч та обміняв бракованний телефон Самсунг А05S на новий, де вже такої "норми" як запевнила тех підтримка Самсунг в Украінї, не було.
Дивлячись на такє сервісне обслуговування компанії SAMSUNG маю сумнів, що буду рекомендувати.
Телевизоры самсунг
Очень все плохо
SSD 870 EVO 500 GB
Диск я отправил по гарантии , его опечатали и признали, что ремонту не подлежит. Девушка на кассе Комфи предложила мне жалкие 1400 грн по курсу 2021 года, когда диски данной серии стоили 1800 и выше. Хотя по сути компания самсунг... Читать отзыв Практически любой у кого ссд данной серии , столкнулся с массовой проблемой брака. Покупал его до войны в сентябре 2021.
Диск я отправил по гарантии , его опечатали и признали, что ремонту не подлежит. Девушка на кассе Комфи предложила мне жалкие 1400 грн по курсу 2021 года, когда диски данной серии стоили 1800 и выше. Хотя по сути компания самсунг если ее можно так назвать, должна была вернуть мне новый диск другой серии, а не деньги.Но как обычно они отговаривались тем , что война , и дисков у них нет итд. Деньги мне были не нужны , и я хотел лишь исправный диск, но раз уже так сложилось то хотя бы чтобы вернули стоимость по которой его можно купить. В итоге сказали звонить на горячую, скзали вопрос будет решен в течении 3-дней.
И тут начинается
САМОЕ ИНТЕРЕСНОЕ!!
Меня морозили в течении двух недель отговариваясь вот вот решим !!Плюс две недели диск пролежал на сервисе и того месяц я без ссд.
В процессе я узнаю , что все эти две недели самсунг почему то выпрашивает деньги у Комфи, так как я не согласен с итоговой компенсацией , что меня повергло в шок.
Магазин Комфи это посредник , самсунг накосячил , а отдуваться почему то должен за них магазин.
В общем меня кормили завтраками , по итогу мне звонит Комфи, и ВНИМАНИЕ! спрашивает у меня , почему я так долго тяну и не забираю деньги. Я объясняю ситуацию , и она предлагает мне усреднённую цену, вы не поверите пока решался вопрос диски попали под акцию и стали стоит 1350-1600 грн.
Мне предлагают 1629 грн и я соглашаюсь. Спасибо магазину Комфи за то , что решает чужие проблемы.
Самсунг не рекомендую никому. Получите только кучу испорченных нервов , а результата ноль. Больше я их технику покупать не буду.
Магазину Комфи спасибо , хоть кто то следит за своей репутацией . Там работают действительно хорошие специалисты.
Жахлива техніка, жахливий сервіс. Продовження.
Жахлива техніка, жахливий сервіс.
Купив пральну машинку Samsung!
Сервис испортился, начали разводить
Итог: горячая линия развела на сервис, сервис развел на платный акт, деньги не возвращаяет, акт списания не дают, все друг на друга косят стрелки а у меня бракованная сушилка и никто с этим ничего делать не собирается-говорят что будем чинить по гарантии до конца ее срока.
выброшенные 35000 грн.
Самсунг спаскудился.
Меня зовут Александр, мой номер 0981528715
Жахливе відношення до людей
Сервіс відсутній
Я розумію що війна, але посилка з Європи мені прийшла за 7 днів, посилка з Китаю... Читать отзыв Телефон А73 за 500 у. о, яким після покупки користувався 3 дні уже 50!!! днів в ремонті. Відповідь-немає запчастин для ремонту. При цьому заключення про те що не можуть відремонтувати, і щоб здати телефон назад в магазин, в повернути кошти - не дають.
Я розумію що війна, але посилка з Європи мені прийшла за 7 днів, посилка з Китаю - за 30 днів.
А всесвітньо відомий Samsung вже 50 днів не може відремонтувати свій бракований телефон.
Хоча продавати телефони, які потім не може ремонтувати, із за відсутності запчастин, і заробляти гроші у воюючій країні компанія Samsung не забуває.
А далі-вже не цікаво, гроші зароблені, і чекайте пару місяців, може колись завеземо запчастини.
Наплевательское отношение и игнор
Самсунг відстій
Гарантия как всегда обман.
Занёс его в магазин они посмотрели и говорят ок страховка все поменяем. Звонят мы там поменяем то то но он всеравно не будет работать надо заплатить за запчасти.
Короче не верьте... Читать отзыв Купил телефон в магазине самсунг как всегда предложили доп опцию
Занёс его в магазин они посмотрели и говорят ок страховка все поменяем. Звонят мы там поменяем то то но он всеравно не будет работать надо заплатить за запчасти.
Короче не верьте в эти страховки это все обман. И переходите к более адекватным брендам там где уважают ихних клиентов. СЛАВА УКРАИНЕ!
Просто ужас !!!
Просто жуть
Ужасное качество и сервис
Сервис отсутствует
Не звязуйтесь з самсунг
Не хотят осуществлять гарантийный ремонт!!!
Сервисный центр г. Херсон " ремонт сервис "
Сервис отстой
Не советую сервис и технику Samsung
Не працює функція підключення по Bluetooth, працівники сервісного центру не бачили проблему допоки не зателефонували на гарячу лінію, але тепер і гаряча лінія практично ігнорує звернення, зворотній зв’язок надають не раніше, ніж через тиждень, і то, тільки тому, що повторно нагадуємо….
Не советую покупать Samsung
Затем отдали мне чужую зарядку, после замечания вернули мою.То же самое было с гарантией и чеком. Они были на другой телефон. Чек на сумму... Читать отзыв Телефон M51 перестал заряжаться во включенном состоянии спустя пол года. В сервисе на Крещатике, 44, сказали, что случай негарантийный, есть механические повреждения внутри, которые могли появиться даже после падения на подушку с расстояния несколько см.
Затем отдали мне чужую зарядку, после замечания вернули мою.То же самое было с гарантией и чеком. Они были на другой телефон. Чек на сумму почти в 2 раза меньше. Как после этого вообще можно доверять таким "профессионалам".
после них телефон вообще не заряжается. Не советую к покупке телефоны Самсунг.
Почитав отзывы здесь и на других сайтах, вижу, что такая проблема у многих и очень жалею, что впервые купила телефон этой фирмы.
Полетела матрица на телевизоре Самсунг
Не рекомендую и не буду больше покупать товары Самсунг.
Аферисты сервисный центр Бажова 15/20
более ужасного сервиса чем samsung не найдёшь
САМСУНГ до недавнего времени, был моим любимым брендом...
Гарантийный ремонт телефона самсунг М31
Samsung Самсунг техника отстой полный ширпотреб дишманский за бешанные деньги