Гость Украина, Київ Отзыв написан 4 августа, 2015 год881 просмотр
В Обухівському Фуршеті є касир, яка диктує клієнтам, як їм краще розраховуватись - не приймає картки. Можливо вона не щаслива в сімейному житті і не знає, що таке довіра? Якщо персонал і справді,з якоїсь причини, інструктують не розраховувати клієна карткою чоловіка, навіть, якщо він довірив пін-код, то потрібно продумувати інструктаж до кінця (довіреність, інші можливості розрахунку цією картою), щоб клієнт не залишився без товару і не пішов з магазину розчарований.
Розничная сеть "Фуршет" входит в число самых крупных в Украине. Сначала состояла из нескольких небольших магазинов "Ля Фуршет". Позднее руководство компании приняло решение об укрупнении. В 1998 году в Киеве открылся первый "национальный оптово-розничный магазин". В 2006-м сеть состояла уже из 66 супермаркетов (с учетом магазина в Молдове). "Фуршет" имеет... подробнее
некомпетентні працівники - Отзывы о Фуршет
отзыв
Комментарии к отзыву