Гость Отзыв написан 17 марта, 2025 год5 просмотров
Придбавши квиток через застосунок Приват24 на рейс Одеса-Харків на 17.03.24 по-перше рейс перенесли з 08:10 на 09:00 (що звісно ж спричинило зсув по часу прибуття), а обирав квиток відштовхуючись саме від часу прибуття, по-друге на моє здивування з мене водій став вимагати 10% від вартості квитка за багаж (наплічник!!!). Здивувавшись поцікавився де прописано про 10% вартості квитка за багаж, водій мені показав в моєму електронному квитку порожнє поле «багаж» (при цьому зауважу що при замовленні квитка немає такої опції як «сплатити багаж», та й взагалі вперше з таким стикають). Подзвонивши диспетчеру перевізника з запитанням про оплату багажу, отримав відповідь що у кожного перевізника свої правила, на запитання де саме прописано про 10%, диспетчер відповіла що у квитку написано. Перечитавши декілька разів все у квитку нічого подібного не знайшов (окрім порожньої графи «багаж»). Категорично не рекомендую даного перевізника, це зло.
Більш жахливого перевізника годі шукати - Отзывы о ФЛП Яковлева Светлана Ильинична
Категорично не рекомендую даного перевізника, це зло.
отзыв
Комментарии к отзыву