Леся Дячок Отзыв написан 25 января, 2025 год25 просмотров
Найгірша компанія! Можливо мій відгук врятує когось від співпраці з даною компанією! Виграли авто 13 вересня, 28 листопада авто вже було на СТО, і далі почався пізд*ц! Ціну ремонту назвали вдвічі більше чим було домовлено, далі вони не могли ніяк деталі замовити все казали що багато роботи, коли нарешті деталі прийшли вони почали називати дні коли машина буде ремонтуватись, але кожного разу коли наступав цей день щось ставалось в них і машиною так ніхто й не займався! Наразі 25січня, з машиною досі нічого не зробили, менеджер Тимур максимально безвідальна людина яка годує лише обіцянками, а на ділі нічого не робить. Компанія ніяк не реагує на наші скарги. Не розраховуйте на ту ціну яку вони на початку прораховують! Навіть якщо вже звʼязались з цією жахливою компанію виконуйте ремонт авто на своєму СТО, гроші зекономите тому що ціни вони називають значно вищі ринкової ціни, і не будете чекати 5місяців на своє авто. 3 согласны
Дякуємо за ваш відгук, Лесю. Нам дуже шкода, що ваш досвід виявився далеким від очікуваного. Хочемо пояснити ситуацію, щоб внести трохи ясності.
На жаль, затримки з ремонтом та доставкою деталей часто викликані факторами, які не залежать від нашої компанії: наявність та нестабільністю постачання запчастин, високою завантаженістю СТО в святковий період та іншими зовнішніми обставинами. Ми завжди інформуємо клієнтів про можливі зміни у строках та намагаємось максимально пришвидшити процеси.
Щодо зміни вартості ремонту: первинний прорахунок базується на попередньому огляді, але при детальному розборі авто іноді виявляються додаткові пошкодження, які впливають на фінальну вартість.
Ми шкодуємо, якщо комунікація з менеджером залишила неприємні враження, і обов’язково розглянемо цей випадок, щоб покращити якість обслуговування.
Нам дуже прикро, що ваше авто ще не готове, і ми докладемо всіх зусиль, щоб завершити роботу якнайшвидше.
У Вас хоча б говорять, що ще не розпочинали ремонт. Мені один суперменеджер говорив, що все уже закінчується і за тиждень можна приїжджати і забирати, а коли настав цей тиждень, то з'ясувалося, що авто стоїть у кущах і ніхто нічого ще не починав робити, навіть запчастини ще не замовили
Із власного досвіду. Своє авто Ви отримаєте не раніше середини березня. У мене виграш був у квітні 2024. На СТО авто прибуло на початку червня. Забрав в середині жовтня. Ну і вартість ремонту від заявленої спецами компанії на початку, в кінці зросла вдвічі
Найгірша компанія - Отзывы о Factum Auto
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
На жаль, затримки з ремонтом та доставкою деталей часто викликані факторами, які не залежать від нашої компанії: наявність та нестабільністю постачання запчастин, високою завантаженістю СТО в святковий період та іншими зовнішніми обставинами. Ми завжди інформуємо клієнтів про можливі зміни у строках та намагаємось максимально пришвидшити процеси.
Щодо зміни вартості ремонту: первинний прорахунок базується на попередньому огляді, але при детальному розборі авто іноді виявляються додаткові пошкодження, які впливають на фінальну вартість.
Ми шкодуємо, якщо комунікація з менеджером залишила неприємні враження, і обов’язково розглянемо цей випадок, щоб покращити якість обслуговування.
Нам дуже прикро, що ваше авто ще не готове, і ми докладемо всіх зусиль, щоб завершити роботу якнайшвидше.