\"Вдячний\" клієнт Отзыв написан 1 апреля, 2024 год42 просмотра
Не думала, що колись писатиму негативний відгук, але доведеться, може, хоч так звернуть увагу!!! Почнемо з того, що 7 квітня буде 90 днів, як внесли кошти за придбання авто на аукціоні. Потім майже на кожному етапі ціна зростає, +300 доларів, бо на кордоні проблема (таке враження наче везуть в об'їзну), потім знову +320 доларів, бо менеджер довго не могла знайти автовоз, хоча ж розуміємо, що це не проблема, просто "автовожчик" свій, бо золотий. І знову сюрприз - будьте готові, що на митниці у Львові авто просто так простоїть 10-14 днів. .. і знову треба проплатити 2500 гривень. Сюрпризи не закінчуються!!! Ще 10 днів на СТО, бо черга... Подзвонили, трохи "нагадали" про себе, о- о.... Є контакт, але знову сюрприз: +1500 доларів за ремонт!!! Це вже пи....ць!!! Звертайтеся, кажуть, до менеджера) Ага, до речі, після приїзду авто в Україну, багажник, який був зверху, просто ЗНИК!!!!! СПОДІВАЄМОСЯ НА ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ! ХОЧЕТЕ ЩЕ БІЛЬШЕ СТРЕСУ??! ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО ЦІЄЇ ГОРЕ-КОМПАНІЇ!!!!
Дякую співробітникам компанії, які звернули все ж таки увагу на проблеми, що виникли під час співпраці. Зараз - на стадії вирішення. Сподіваюся на позитивний результат та подальше розуміння)))
Дякуємо, що не замовчували проблему і звернулися по вирішення! Ми вже в процесі ремонту і паралельно займаємося питанням страхового відшкодування. Наша компанія працює над розв'язання проблем, що виникли. Вдячні за Ваше розуміння.
На кожному етапі ціна зростає!!! - Отзывы о Factum Auto
отзыв
Комментарии к отзыву