Євгеній Отзыв написан 15 марта, 2024 год31 просмотр
Стикнувся з цілою низкою проблем в співпраці з компаниєю "Фактум Авто". Менеджер намагається впарити тобі авто навіть не зважаючи на вимоги, які ти надавал попередньо. По всьому видно що він не зацікавлений у гарній покупці для тебе, а тільки в отриманні своїх грошей. Як тільки ти сплатив перші гроші за лот интерес до тебе падає і ти вже не можеш дозвонитись чи отримати адекватну відповідь. Коли мій авто прийшов і я повідомив, що лобове скло розбите, то мене просто внесли у чорний список і перестали відповідати на дзвінки. Я поспілкувался з декільками менеджерами і з'ясував для себе, що проблема клієнта це тільки проблема клієнта і для них вона нічого не варта.
Достоинства:
Не знайшов
Недостатки:
Як тільки сплачені перші гроші - ти більше не потрібний.
Євгеній, нам немає сенсу "впарювати" автомобілі, бо ми доставляємо їх виключно під замовлення клієнтів. Ми шукаємо автівки відповідно ваших запитів стільки скільки потрібно, щоб знайти оптимальний варіант, який вдовольнить вимоги й потреби клієнта. Гроші на цьому етапі Ви ще не вносите і в часі на прийняття рішення не обмежені:)
Коли Ваше авто придбане і передане на транспортування, відповідальні по угоді з боку компанії змінюються. Ви, звичайно, можете звертатися до менеджера з яким купували авто, але подальшу інформацію про місцеперебування вантажу надає вже сервіс-менеджер.
Розбите лобове скло - це страховий випадок, який попадає в суму франшизи. Якщо Ви дійсно купували автівку у нас, то скоріш за все, у нас виникла проблема в комунікації. Тому що останнім часом у нас не зафіксовані подібні інциденти.
Будь ласка, поділіться будь-якою інформацією, що дозволить нам ідентифікувати нашу угоду, або придбану автівку. Впевнені, ми зможемо розв'язати ці питання.
Не рекомендую! - Отзывы о Factum Auto
Коли мій авто прийшов і я повідомив, що лобове скло розбите, то мене просто внесли у чорний список і перестали відповідати на дзвінки. Я поспілкувался з декільками менеджерами і з'ясував для себе, що проблема клієнта це тільки проблема клієнта і для них вона нічого не варта.
отзыв
Комментарии к отзыву
Коли Ваше авто придбане і передане на транспортування, відповідальні по угоді з боку компанії змінюються. Ви, звичайно, можете звертатися до менеджера з яким купували авто, але подальшу інформацію про місцеперебування вантажу надає вже сервіс-менеджер.
Розбите лобове скло - це страховий випадок, який попадає в суму франшизи. Якщо Ви дійсно купували автівку у нас, то скоріш за все, у нас виникла проблема в комунікації. Тому що останнім часом у нас не зафіксовані подібні інциденти.
Будь ласка, поділіться будь-якою інформацією, що дозволить нам ідентифікувати нашу угоду, або придбану автівку. Впевнені, ми зможемо розв'язати ці питання.