Ігор Отзыв написан 17 ноября, 2022 год22 просмотра
Зробили замовлення на двоє міжкімнатних дверей та вхідні преміум комплектації в Рівному у офіційного представника. Після встановлення, виявилось що у вхідних дверей немає нічника. Перед замовленням декілька разів наголошували на тому, щоб перевірили комплектацію. В замовленні чітко сказано, що має бути нічник.
Доставити нічник неможливо, заміну полотна нам не погодили (хоча це вина або магазину або заводу). Я попросив, хоча б повернути нічник, за який заплачено гроші, можливо ми знайдемо майстра, який його поставить - не повернули ні нічник, ні кошти за нього. За ці двері було заплачено 57,5 тисяч гривень, я не розумію як можна так ставитись до своїх клієнтів.
Нам дуже прикро, що сталось таке непорозуміння і Ви засмучені отриманим товаром не в тій комплектації, яку замовляли. Також, хотіли б наголосити на тому, що виробник завжди виконує свої зобов'язання перед покупцями і в випадку виявлення виробничого дефекту, неправильної комплектації тощо, компанія "РОДОС" завжди вирішує ситуацію яка склалась, в тому числі і з повною чи частковою заміною товару.
В Вашому випадку, дверний блок виготовлений в відповідності комплектації, яка була оформлена і надана на виробництво, тому за власний рахунок проводити маніпуляції по заміні дверного полотна виробник не може. Додаткове встановлення нічника у вже готовому дверному блоці неможливе, тому що отвори і посадочні місця робляться на заготовках металу до моменту зварювання (зборки) і фарбування, а отже при додатковому виготовленні посадочних місць під нічник буде пошкоджено покриття рами і полотна дверного блоку (не є гарантійним випадком і тому що являється внесенням змін в конструкцію виробу).
Ми постараємось посприяти тому щоб наш партнер в м.Рівне, в випадку виялення помилки при оформленні замовлення, на скільки це можливо, задовольнив Ваші вимоги.
Фабрика Дверей РОДОС: - Модельный ряд компании представлен четырьмя большими направлениями: - двери в ПВХ декорах; - крашенные двери; - шпонированные двери; - двери без покрытия.
Жахливе відношення до клієнтів, обманюють із замовленнями. - Отзывы о Фабрика Дверей РОДОС
Доставити нічник неможливо, заміну полотна нам не погодили (хоча це вина або магазину або заводу). Я попросив, хоча б повернути нічник, за який заплачено гроші, можливо ми знайдемо майстра, який його поставить - не повернули ні нічник, ні кошти за нього.
За ці двері було заплачено 57,5 тисяч гривень, я не розумію як можна так ставитись до своїх клієнтів.
Радий, що не замовили всі двері, що планували.
Замовлення ДВ 22-280
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже прикро, що сталось таке непорозуміння і Ви засмучені отриманим товаром не в тій комплектації, яку замовляли. Також, хотіли б наголосити на тому, що виробник завжди виконує свої зобов'язання перед покупцями і в випадку виявлення виробничого дефекту, неправильної комплектації тощо, компанія "РОДОС" завжди вирішує ситуацію яка склалась, в тому числі і з повною чи частковою заміною товару.
В Вашому випадку, дверний блок виготовлений в відповідності комплектації, яка була оформлена і надана на виробництво, тому за власний рахунок проводити маніпуляції по заміні дверного полотна виробник не може. Додаткове встановлення нічника у вже готовому дверному блоці неможливе, тому що отвори і посадочні місця робляться на заготовках металу до моменту зварювання (зборки) і фарбування, а отже при додатковому виготовленні посадочних місць під нічник буде пошкоджено покриття рами і полотна дверного блоку (не є гарантійним випадком і тому що являється внесенням змін в конструкцію виробу).
Ми постараємось посприяти тому щоб наш партнер в м.Рівне, в випадку виялення помилки при оформленні замовлення, на скільки це можливо, задовольнив Ваші вимоги.