Валерій Отзыв написан 17 августа, 2019 год384 просмотра
16.08.2019, 19-35 моя жінка їхала з Кракова до Вінниці, умови спартанські, але Бог з ним. Але пригоди почалися в Тернополі, де була пересадка до автобусу Щцецін-Вінниця номерний знак КР9Х313. Водій -- хам просто і ясно. По-перше не говорив, а весь час кричав, при посадці - він сказав поставити багаж на другу полку, у жінки хворі суглоби вона попросила, щоб водій поміг, на що відповідь -- в мене болить спина тягати ваші сумки. Жінка поставила сумку на першій полці, після чого цей хворий на спину(і не тільки) особ чоловічого роду, вхопив сумку й жбурнув її посеред вокзалу біля автобусу. Помогли поставити інші пасажири. Потім горе водій почав вимагати білети, які залишились в першому автобусі... І ще було багато неприїмного. Закрадаїться питання, чи водії відбувають якусь кару працюючи в Босфорі, чи їм не платять. Чи взагалі проходять якийсь лікарський контроль, а то їде в дорогу хворий - болить спина, роздратований з повним салоном людей, за яких він відповідає. А це вже проблема фірми де він працює. Це був останній раз з Босфором.
Абсолютно согласна!!!! Водители какие-то неадекваты. Судя по всему компании абсолютно наплевать на то, кто у них работает и что вообще происходит в поездках. В моей поездке водитель заставил меня выбросить еду так как в его салоне запрещается есть. Это вообще нормально??? Может мне еще удерживать мочу всю дорогу если вдруг водитель решит, что ему удобнее не останавливаться?
Или мы дождемся какого-то действительно ужасного случая и тогда начнут предпринимаются действия???
На жаль, ви так і не надали номер вашого квитка, через що ми не змогли перевірити ваші звернення та ідентифікувати вас як пасажира, і швидко допомогти вам в цій ситуації.
Добрий день.На жаль, наша компанія не надає послуг перевезень та немає власних автобусів та водіїв. Ми онлайн-сервіс з продажу автобусних квитків. Через наш сайт реалізують свої квитки більше ніж 1000 перевізників у най різноманітніших напрямках, тому з ким саме у вас виникли проблеми ідентифікувати неможливо. Дякуємо вам за те, що описали нам цю ситуацію. Нам дуже шкода, що у вас виникли труднощі в дорозі. Будь ласка, вкажіть номер вашого квитка, або замовлення для того, щоб ми могли передати вашу скаргу керівництву перевізника цього рейсу.
Куда нужно тогда писать жалобы??? Вы должны указывать при покупке билета с какой именно компанией перевозчиком вы работаете. То, что вы сейчас написали тоже не профессионально и безответственно. И еще вопрос: как можно продавать людям билеты при этом снимать с себя ответственность за то, что будет происходить с ними дальше??? Это какой-то бред. Ни в одной приличной стране я с таким не сталкивалась. Когда в Украине начнут понимать что такое сервис?
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Вас вітає Україна!!!! - Отзывы о Busfor.ua
отзыв
Комментарии к отзыву
Или мы дождемся какого-то действительно ужасного случая и тогда начнут предпринимаются действия???