Tamara Kapytsia Отзыв написан 29 июля, 2019 год239 просмотров
Чоловік замовив квиток на 29.07.2019 Одеса-Запоріжжя, в квитку було вказано, що це буде автобус NEOPLAN, на автовокзалі замість нього була подана маршрутка на 12 місць. Умови для дальніх перевезень нелюдські (кондиціонера нема,вікна не відчиняються, вентиляційних люків на даху нема) - не автобус, а суцільний "телячий вагон". Поїздку у цьому транспортному засобі не вважали можливим (чоловік з маршрутки вийшов, у Запоріжжя не поїхав). Вважаємо, що компанія busfor.ua надала недостовірні дані про перевізника, чим ввела нас як клієнтів в оману – квитки придбані, а поїздку здійснити неможливо. Варто додати, що нами були придбані квитки і на зворотній шлях (Запоріжжя-Одеса), які довелося здати.
Достоинства:
немає
Недостатки:
нелюдські умови перевезень на міжміських рейсах, неправдива інформація на сайті компанії busfor.ua
Добрий день. Нам дуже шкода, що ваш чоловік не зміг стористатись квитком. На жаль, наша компанія не надає послуг перевезень та немає власних автобусів. Ми онлайн-сервіс з продажу автобусних квитків. Через наш сайт реалізують свої квитки більше ніж 1000 перевізників у най різноманітніших напрямках, тому з ким саме у вас виникли проблеми ідентифікувати неможливо. Напишіть нам номер вашого квитка, або замовлення, для того, щоб ми могли передати вашу скаргу цьому перевізнику.
Ваше зауваження не зовсім коректне - я здатна розуміти, що усі автобуси - не власність busfor.ua. І я вас не звинувачую у тому, що в перевізника поганий автобус. Мої до вас претензії у тому, що ви надаєте клієнтам недостовірні дані - саме від вас у розділі "деталі рейсу" ми дізналися про те що перевізник Євро Бус ООО здійснює перевезення автобусом Neoplan. Насправді ж , їх на маршруті немає, і це не одиночний випадок, як показують відгуки, а постійна практика. Підтримуючи обман перевізника, ви втрачаєте власну репутацію.
Дякую вам за те, що вказали номери замовлення пасажира. Інформацію щодо марки автобусу надає безпосередньо перевізник цього рейсу. Він має право змінити транспортний засіб через форс-мажорні обставини для того, щоб не скасовувати рейс. Бачимо, що вас вже консультували з приводу того, як залишити заявку на повернення коштів, але ви так і не залишили її. Для того, щоб ми могли зробити запит до перевізника, будь ласка, зайдіть в особистий кабінет, та опишіть все детально. Ми передамо вашу скаргу керівництву перевізника, та відділу по роботі з перевізниками на розгляд. Через те, що пасажир не скористався своїм квитком вважаємо, що перевізник повинен повернути вам кошти, але без вашого звернення це зробити буде неможливо. Обробка запиту може займати деякий час, але ми обіцяємо, що візьмемо вашу ситуацію під особистий контроль.
Дякую за роз'яснення. Скажіть, а якщо перевізник, за вашою з ним угодою, "має право на зміну транспортного засобу", то він має право, наприклад, змінити заявлений ним автобус Neoplan на один із видів гужового транспорту? І пасажир має здіснити поїздку тривалістю 12-13 годин в кибитці? Бо так йому порадив зробити он-лайн сервіс busfor.ua?
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Нелюдські умови перевезень. Перевізник "Евро бус" ООО - Отзывы о Busfor.ua
отзыв
Комментарии к отзыву