Svitlana Rasskazova Украина, Київ Отзыв написан 19 апреля, 2018 год708 просмотров
Доброго дня! Пишу висловити своє обурення сервісом "по-українські". Мій брат замовив квиток на Busfor.ua рейс Херсон-Зелена Гура з Рівного до Варшави.Автобус спізнився на 2,5 години, на прохання пояснити причину спізнення, водії відгавкувались як пси.У брата пересадка у Варшаві мала би бути о 14.00 наступного дня до Амстердама. Првізник Open Lin. Тепер питання: хто має компенсувати збитки втраченого квитка і чи несе хтось за це відповідальність? 2 согласны
На жаль, ви так і не надали номер вашого квитка, через що ми не змогли перевірити ваші звернення і ідентифікувати вас як пасажира. Якщо у вас залишилися невирішені питання, будь ласка, зверніться в нашу службу підтримки через електронну пошту, яка вказана в вашому квитку.
Добрий день, Світлано. Нам дуже шкода, що перший рейс вашого брата запізнився. Це абсолютно недопустима ситуація, від імені нашої компанії приносимо вам свої найщиріші вибачення за завдані йому незручності перевізником. Наша компанія не надає послуг перевезень та не має власного автопарку. Ми є онлайн-сервісом з продажу квитків. Купуючи квиток у нас на сайті, ви укладаєте прямий договір з перевізником на надання послуг. Будь ласка, вкажіть номер квитка вашого брата, щоб ми могли перевірити його звернення до нашої служби підтримки.
Я теж намагалась це донести, але, схоже, що їм байдуже.
Просто візьмуть інші і створять сервіс тільки з надійними перевізниками і тоді Босфор втратить всіх клієнтів через те,що свого часу не відсіювали бидло-перевізників. Обов*язково напишіть про випадок у фейс-буці, щоб друзі та знайомі знали про це.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
сервіс "по-українські" - Отзывы о Busfor.ua
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Просто візьмуть інші і створять сервіс тільки з надійними перевізниками і тоді Босфор втратить всіх клієнтів через те,що свого часу не відсіювали бидло-перевізників. Обов*язково напишіть про випадок у фейс-буці, щоб друзі та знайомі знали про це.