Olga Отзыв написан 23 февраля, 2018 год738 просмотров
Компанія "Busfor" - надалі ШАХРАЇ, пропонувала акцію, згідно якої будь-який клієнт, придбавши квиток в період з 17 по 18.02.2018 отримає гарантовану 20% знижку на покупку зворотнього квитка у вигляді промо коду, який прийде на емейл клієнта 19.02.2018 о 14:00 Звісно, що ШАХРАЇ жодного промокоду не прислали, і я написала в службу підтримки відповідного листа (номер заяви 169466), про недотримання умов акції. Проте, служба підтримки написали, що промо код надсилали, дивіться мол уважно пошту, папки спам, промоакції і т.п., там 100% має бути. Для довідки, я впевнений користувач ПК, і перевірила всі папки заздалегідь - листа немає і не було!!! Попросила повторно відправити лист (продублювати), адже ШАХРАЇ стверджують що відправляли, проте як виявилось, в них такої можливості немає!!! Це як??? Значить Ви 100% мені його не відправили, так як самі не можете повторно прислати! Якщо я помиляюсь, розвійте мої сумніви і надішліть цей нещасний промо код на пошту згідно номеру заяви 169466 до 25.02.2018, так як мені потрібно встигнути придбати зворотні квитки! P.S> в службу підтримки написала листів 5, результату жодного!
Достоинства:
Жодних
Недостатки:
1) шахрайська компанія, яка запускає псевдоакції для стимулювання продажу квитків, проте умов акцій свідомо не дотримується, адже це не рентабельно (і всю вину перекладає на пасажирів)!
2) недолугий колл-центр (оператори лише розводять руками, приносять вибачення і толком нічого не можуть відповісти. Таке поняття, як реєстрація звернення/скарги і т.п. з наданням електронного номеру заявки - взагалі відсутнє. Одним словом - кам"яний вік, дикарі!
3) Компанія "Бусфор" якась примарна чи віртуально вигадана, адже оператори не можуть навіть надати інформацію, куди можна написати лист зі скаргою, щоб його офіційно розглянули згідно Закону про звернення громадян (навіть не знають, хто їх директор і де знаходиться офіс!!!???)
Ольго, ми надіслали вам новий промокод на вашу електрону пошту. Будь ласка, прийміть наші найщиріші вибачення за затримку у вирішенні цього питання. Сподіваємось, ця ситуація не вплине на ваше ставлення до нашого онлайн сервісу.
Доброго дня, Ольго. Ми перевірили ваші листи на нашу електрону пошту. В останньому листі було вказано, що вам буде надана відповідь в понеділок. Будь ласка, з понеділка очікуйте на відповідь від наших спеціалістів. Ваша ситуація буде обов'язково вирішена. Приносимо вам свої найширші вибачення за завдані незручності.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
ОБМАН з промокодами -20% знижка - Отзывы о Busfor.ua
Звісно, що ШАХРАЇ жодного промокоду не прислали, і я написала в службу підтримки відповідного листа (номер заяви 169466), про недотримання умов акції.
Проте, служба підтримки написали, що промо код надсилали, дивіться мол уважно пошту, папки спам, промоакції і т.п., там 100% має бути.
Для довідки, я впевнений користувач ПК, і перевірила всі папки заздалегідь - листа немає і не було!!!
Попросила повторно відправити лист (продублювати), адже ШАХРАЇ стверджують що відправляли, проте як виявилось, в них такої можливості немає!!! Це як??? Значить Ви 100% мені його не відправили, так як самі не можете повторно прислати!
Якщо я помиляюсь, розвійте мої сумніви і надішліть цей нещасний промо код на пошту згідно номеру заяви 169466 до 25.02.2018, так як мені потрібно встигнути придбати зворотні квитки!
P.S> в службу підтримки написала листів 5, результату жодного!
отзыв
Комментарии к отзыву
Підтримка каже, що я сам винний, що їх система то вважає мене підписаним, то не вважає :(