13.04.1999 Водій автобуса Луцьк-Вінниця змусив всіх пасажирів з електронними квитками за 10 хвилин до відправлення роздрукувати квитки. З електронним квитком відмовлявся брати пасажирів. На аргумент, що в електронному квитку зазначено, що «квиток можна предʼявити водію безпосередньо під час посадки в автобус на екрані електронного пристрою (смартфон, планшет тощо) - водій відповів «на заборі тоже багато, шо пишуть». Чому я з квитком, який є документом і дозволяє посадку, маю за 10 хвилин до відправлення бігати і шукати, де його роздрукувати, витрачати на це ще додаткові кошти і вислуховувати хамську та агресивну поведінку водія?
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Хамовитість - Отзывы о Busfor.ua
Чому я з квитком, який є документом і дозволяє посадку, маю за 10 хвилин до відправлення бігати і шукати, де його роздрукувати, витрачати на це ще додаткові кошти і вислуховувати хамську та агресивну поведінку водія?
отзыв
Комментарии к отзыву