Ангеліна Отзыв написан 25 октября, 2023 год6 просмотров
Це просто ТРЕШ. Замовляла я квиток з Миколаївської області до Харкова. Що хочу сказати перший рейс відмінили кошти повернули аж через 10 днів!!! Тобто я повинна чекати поки вони там узгодять все,! на превеликий жаль добре що я звернулась саме до Босфор бо перевізник попросив сам відмінити рейс(якщо ви самостійно без гарячої лінії відміняєте то потім шукайте кінці!) Другий рейс 8 жовтня (та ж сама дата) Квиток коштував 1800 це дуже велика сума але я була у чоловіка і мені потрібно було вже їхати а він військовий і ніяк би я не залишилась довго у нього. Я сіла трошки раніше запланованих 22:55. І далі був просто треш. Ми доїхали до Дніпра о 4:20(перед Дніпром ми чекали ком години) І що ви думаєте? Нас з іншою дівчиною просто висадили в особисте авто якогось знайомого перевізника о 5 годині. Давши нам 500грн (100 з яких моральна компенсація) Мало того що я зразу запитала чи не буду я очікувати наступного перевізника бо також вже нажаль було. Ми сиділи в особистому ,ХОЛОДНОМУ АВТО !!! Далі водій прийшов і прямо нам сказав: «Зачем я взял этот геморрой? и что мне с вами делать?!» Нас вже задублих (бо пічка ввімкнулась тількі коли ми рушали і ми не встигли навіть зігрітися)о 6:15 приблизно, посадили на якійсь автобус де з нас взяли 300грн(100 ще нам залишили на морозиво,яке доречі я не змогла собі купити, бо захворіла і витратила дуже багато грошей) Ще дуже мене вразило що нам обіцяли по телефону, що через 15-20хв автобус буде ви тільки зачекайте а його не було. Шановний Босфор 2 неділі мовчав після мого запиту а коли я вже подзвонила і нагадала ім то вони просто скинули все на перевізника. Якому вже сьогодні додзвонившись я почула: «Ну вы ж доехали? В чем проблема!?» А моєму чоловіку вони сказали: «Хватит жаловаться, нас блокирует Босфор! Просто не пользуйтесь нашим перевозчиком!» І все… Обіцяли зателефонувати за годину і звісно ніхто не подзвонив! Я хочу нагадати що це недешевий квиток і мене дуже обурює така неповага до людей.Якщо ця ситуація не вирішиться я буду спамити дуже довго. Я не почула навіть вибачень, що казати про цілком логічне повернення коштів.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Шахраї Босфор - Отзывы о Busfor.ua
Це просто ТРЕШ.
Замовляла я квиток з Миколаївської області до Харкова.
Що хочу сказати перший рейс відмінили кошти повернули аж через 10 днів!!!
Тобто я повинна чекати поки вони там узгодять все,! на превеликий жаль добре що я звернулась саме до Босфор бо
перевізник попросив сам відмінити рейс(якщо ви самостійно без гарячої лінії відміняєте то потім шукайте кінці!)
Другий рейс 8 жовтня (та ж сама дата)
Квиток коштував 1800 це дуже велика
сума але я була у чоловіка і мені потрібно було вже їхати а він військовий і ніяк би я не залишилась довго у нього.
Я сіла трошки раніше запланованих
22:55.
І далі був просто треш.
Ми доїхали до Дніпра о 4:20(перед
Дніпром ми чекали ком години)
І що ви думаєте?
Нас з іншою дівчиною просто висадили в
особисте авто якогось знайомого
перевізника о 5 годині.
Давши нам 500грн (100 з яких моральна
компенсація)
Мало того що я зразу запитала чи не
буду я очікувати наступного перевізника бо також вже нажаль було.
Ми сиділи в особистому ,ХОЛОДНОМУ
АВТО !!!
Далі водій прийшов і прямо нам сказав:
«Зачем я взял этот геморрой? и что мне с вами делать?!»
Нас вже задублих (бо пічка ввімкнулась тількі коли ми рушали і ми не встигли навіть зігрітися)о 6:15
приблизно, посадили на якійсь автобус де
з нас взяли 300грн(100 ще нам залишили
на морозиво,яке доречі я не змогла собі купити, бо захворіла і витратила дуже
багато грошей)
Ще дуже мене вразило що нам обіцяли
по телефону, що через 15-20хв автобус
буде ви тільки зачекайте а його не було.
Шановний Босфор 2 неділі мовчав після мого запиту а коли я вже подзвонила і нагадала ім то вони просто скинули все на перевізника.
Якому вже сьогодні додзвонившись я
почула:
«Ну вы ж доехали? В чем проблема!?»
А моєму чоловіку вони сказали: «Хватит
жаловаться, нас блокирует Босфор!
Просто не пользуйтесь нашим перевозчиком!»
І все…
Обіцяли зателефонувати за годину і звісно ніхто не подзвонив!
Я хочу нагадати що це недешевий квиток
і мене дуже обурює така неповага до людей.Якщо ця ситуація не вирішиться я
буду спамити дуже довго.
Я не почула навіть вибачень, що казати про цілком логічне повернення коштів.
отзыв
Комментарии к отзыву