Это просто ки*****о... - Отзывы о Busfor.ua

Busfor.ua
Отзыв написан 22 апреля, 2020 год 111 просмотров
Сегодня,22.04.2020 года заказал билет не рейс Одесса-Зелена гура.Перед заказом билета позвонил и поинтерисовался состоится ли этот рейс(карантин все таки).Мне посоветовали сначала купить билет на котором будет указан номер телефона перевозчика,и уже у него поинтерисоваться о рейсе.Заказав билет и оплатив его (1629гр.05коп)позвонил перевозчику(Openline)узнать о рейсе,на что мне небрежно ответили где покупали билет,там и спрашивайте.Как раз перед этим кабмин принимает решение о продлении карантина до 12 мая.Захожу на сайт и вижу что маршрута уже нет...Позвонив на бусфор пояснил что у перевозчика мне нахамили,карантин продлен и рейс снят...Мне ответили что официально перевозчик не отказался от поездки(хотя поездки уже нету на сайте).Я попросил вернуть мне деньги и мне ответили что я подпадаю под возврат за 72 часа,и к возврату мне будет 1300 с чем то (уже не помню)гривен(около 200 все равно теряю)..согласен ли я.Я согласился.После моего согласия мне пришло смс что мне вернут 852гр 50 коп(а это даже не 30 процентов удержания,если бы я попал меньше 72часа и больше 48часов)Позвонив опять оператору бусфора получил ответ что я,мол,сам отказался от поездки(напоминаю,поездки уже не было на сайте)и бусфор приняло решение вернуть только такую сумму.Вот так,на ровном месте за пару часов бусфор прикарманил 777 гривен.Афера просто отличная(Openline тоже в доле?).Номер билета 11996757.
Достоинства:
  1. Раньше ведь заказывал билеты и такого не было.
Недостатки:
  1. В двойне обидно что так поступают с клиентом,уже пользовавшегося их услугами.




Комментарии к отзыву

Ответ представителя Busfor.ua 23 апреля, 2020 год
Добрий день. Дякуємо вам за те, що одразу вказала номер квитка та детально писали цю ситуацію. На жаль, оператор який оформлював для вас заявку на повернення коштів помилився коли озвучував суму до повернення. З оператором буде проведена робота для уникнення повторення ситуації. На момент коли ви нам телефонували в нас ще не було інформації про продовження карантину. Ми обов‘язково переглянемо вашу ситуацію, та у будь-якому випадку повернемо вам ту суму яка була озвучена оператором. Як тільки рішення буде прийнято ми одразу повідомимо вас про це. Будь ласка, вибачте за завдані незручності.
Сергей Лесовой 23 апреля, 2020 год
Ви кажете що на момент коли я телефонував не було вам відомо про продовження карантину,але чому тоді на момент мого дзвінка поїздку вже було скасовано,тоб то ви вже все знали і розуміли,і повинні були мені повернути кошти в повному опсязі 100 відсотків....А ви скільки повернули???Це просто шахрайство.
Ответ представителя Busfor.ua 23 апреля, 2020 год
На момент вашого дзвінка 14:44, в нас не було інформації про те що карантин буде подовжено. Відсутність рейсів на сайті не означає їх скасування, це означає лише те що продаж квитків на рейс припинен. Вам було запропоновано залишити заявку на повернення за примусової причини, але ви погодилися повернути квиток по добровільний причині. Зверніть увагу на те, що у попередньому повідомлені ми написали вам, що сума яка була озвучена оператором буде повернута вам, але на це треба більше часу. Оператор допустив помилку та невірно проінформував вас про суму повернення. Через те що це є помилка оператора і вона підтверджена сума яка була озвучена буде вам повернута.
Сергей Лесовой 24 апреля, 2020 год
По перше: (Вам було запропоновано залишити заявку на повернення за примусової причини)ніхто мені цього не пропонував.

По друге: ві продавали квітки на рейс,якого взагалі не могло статися(як доказ у вас ще вчора продавалися квітки на 6 і даль кожен день травня,согодні вже прибрали)

По третє: ві повернули мені тільки половину суми(Нагадую з рейса,який не стався).

Ну і хто ви після цього???
Ответ представителя Busfor.ua 29 апреля, 2020 год
Добрий день. Нами була переглянута ваша ситуація та у зв’язку з тим, що оператор помилився сумую до повернення, та тим, що рейс насправді був скасований, кошти повернуті вам в повному обсязі. Вони були надіслані вам на карту оплати вчора. Швидкість їх зарахування залежить від швидкості роботи вашого банку. Це може займати від декількох годин до декількох днів. Залишок коштів, це сума страховки яка при скасуванні рейса не повертається.
Ответ представителя Busfor.ua 24 апреля, 2020 год
Сергію,всі розмови записується тому, тільки після того, як ми її переслухали ми надали вам зворотній зв’язок. Вам було запропоновано повернути кошти по примусових умовах.

Будь ласка, перечитайте повідомлення ще раз. Ваше звернення знаходиться у роботі. Сума, на яку ви погодились з оператором, буде вам повернута. Інформації про скасування рейсів на момент покупки квитка вами, ще не було. Очікуйте на рішення від наших спеціалістів.
Сергей Лесовой 1 мая, 2020 год
Добрий день.Дякую за повернені кошти,вібачайте як що відповідав вам трохи на емоціях,але прошу і мене зрозуміти,після декілька разів дуже вдалого бронювання квитів у вас і таке....І ще.Я не знаю як ви вибираете перевізників до співпраці,але свою думку що до перевізника який мав віконувати цей рейс свою думку не міняю.Хамовиті представники,які навіть не захотіли зі мною розмовляти що до відправки рейса(тому,мабуть,емоціі у мене і зашкалии).Ще раз дякую,і бачу що працювати з вами можно.


Busfor.ua
Все отзывы

1.3 5
5647 отзывов / 770419 просмотров
Busfor.ua
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу.
подробнее

Продажа автобусных билетов
Приложение INFOBUS
Приложение INFOBUS

Рейтинг: 4.6
40 отзывов
Tickets.ua
Tickets.ua

Рейтинг: 1.6
2072 отзыва
Перевозчик Осипа С.М. ФЛП
Перевозчик Осипа С.М. ФЛП

Рейтинг: 1
1 отзыв
Перевозчик Busking
Перевозчик Busking

Рейтинг: 1.1
7 отзывов