Бонусная программа Fishka Фишка отзывы клиентов

Бонусная программа Fishka Фишка отзывы клиентов
Бонусная программа Fishka Фишка
2.1 5
192 отзыва / 28776 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Зручна програма лояльності Fishka

Олександр Олександр среда, 1 октября
Користуюсь програмою Fishka вже більше року і можу сказати, що вона дійсно зручна у використанні. Накопичені бали можна витратити у багатьох партнерських мережах, що дуже вигідно. Також програма регулярно пропонує різноманітні акції, які дозволяють економити ще більше.
Fishka Ответ представителя Fishka 22 часа 11 мин назад
Вітання! Дякуємо за відгук.

Зручна програма лояльності Fishka

Олексій Олексій среда, 24 сентября
Користуюсь програмою Fishka вже більше року і можу сказати, що вона досить зручна у використанні. Накопичені бали можна використовувати для оплати палива або покупок у партнерських мережах, що дуже вигідно. Також часто проводяться акції, завдяки яким можна заробити додаткові бали. Проте іноді виникають технічні збої в додатку, що трохи ускладнює використання.
Fishka Ответ представителя Fishka 22 часа 12 мин назад
Вітання! Дякуємо за відгук. У випадку технічних труднощів в роботі застосунку ви можете відразу надіслати нам повідомлення про помилку, перевіримо та докладемо зусиль для їх виправлення.

Зручна бонусна програма Fishka

Олександр Олександр 31 июля, 2025 год
Користуюся програмою Fishka вже близько року і досить задоволений. Накопичені бали можна використовувати на знижки у партнерських мережах, що дуже вигідно, особливо на заправках. Реєстрація проста, а бали нараховуються автоматично після кожної покупки.
Fishka Ответ представителя Fishka 11 августа, 2025 год
Вітання! Дякуємо за відгук.

Программы, акции

Гость Гость 1 июля, 2025 год
Националисты!
Кто зарегистрирован на русском языке или пишет на русском, "пролетает" во всех акциях и программах. Но когда приходишь отдавать деньги, тогда им похер на каком языке говорит человек.
Цель одна - бабло! Твари!

Немає сертифікату

Марія Марія 5 июня, 2025 год
Доповню свій відгук: шахраї! У підтримці розповідають, що сертифікат Метро був надісланий у Вайбер, а по факту його ніде немає, ні у пошті, ні у вайбері, ні у телеграмі, ні в смс. Поверніть списані бали!
Fishka Ответ представителя Fishka 9 июня, 2025 год
Вітання! Напишіть, будь ласка, номер звернення або номер вашої картки Fishka для того, щоб ми змогли перевірити і надати вам відповідь.

Немає замовленого сертифікату

Марія Марія 5 июня, 2025 год
Обміняла бали на сертифікат Metro, бали списались, сертифікату так і немає. Навіть не знаю, що ще треба коментувати. Не рекомендую.

Недонарахування балів від партнера програми. Повна відсутність інформації

Дмитро Дмитро 22 апреля, 2025 год
Було не донараховано бали при купівлі в інтернет магазині партнері програми лояльності. Оформив заявку на гарячій лінії. Надіслав всі необхідні документи. Відповіді ніякої. Перетелефонував на гарячу лінію знову, відповідь: очікуйте, можливо вам донарахують, можливо ні. Можливо повідомлять. можливо ні. Хочете дзвоніть ще і питайте, не хочете, то нам навіть легше! і тому подібне. Купа тексту і ніякої конкретики. Це вже... Читать отзыв Було не донараховано бали при купівлі в інтернет магазині партнері програми лояльності. Оформив заявку на гарячій лінії. Надіслав всі необхідні документи. Відповіді ніякої. Перетелефонував на гарячу лінію знову, відповідь: очікуйте, можливо вам донарахують, можливо ні. Можливо повідомлять. можливо ні. Хочете дзвоніть ще і питайте, не хочете, то нам навіть легше! і тому подібне. Купа тексту і ніякої конкретики. Це вже не вперше не донарахування балів. Кожен раз нуль реакції. Ні одного разу ніхто не повідомив про результат. Хоч якісь. Категорично нікому не рекомендую дану програму.
Fishka Ответ представителя Fishka 22 апреля, 2025 год
Вітання! Напишіть, будь ласка, номер звернення або номер вашої картки Fishka для того, щоб ми змогли перевірити і надати вам відповідь.

Питання бали.

Гость Гость 28 января, 2025 год
Доброго вечора. Сьогодні заїхав на Вашу заправку хотів використати бонуси. Дівчина повідомила що один бал одна гривня. Було взято товару на суму 698 грн. 462 бала до сплати 236 грн. Сказали доплатить 620 грн.
Fishka Ответ представителя Fishka 30 января, 2025 год
Вітання! Для того, щоб ми перевірили інформацію по вашому рахунку,прохання адресувати звернення на нашу робочу скриньку [email protected], вказавши номер вашого мобільного телефону або номер картки Fishka.

Тупий розвод на похід в банк

Гость Гость 23 января, 2025 год
Намагався зареєструвати акаунт, банк відхилив без жодних пояснень - приходьте у відділення типу вам пояснять…
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Тупа маніпуляція з отриманням даних з Дії, очікую завтра що задовбуть смс та листами
Fishka Ответ представителя Fishka 27 января, 2025 год
Вітання! Ви можете детальніше ознайомитись із умовами оформлення картки Visa Fishka від Райфу на нашому сайті https://myfishka.com - Партнери - Raiffeisen Bank. У випадку виникнення запитань - прохання детальніше описати суть вашого звернення на робочу скриньку [email protected]

Fishka Online = шахрайство

Дмитро Дмитро 25 октября, 2024 год
Fishka Online обіцяє кешбек від онлайн покупок на різних торгових площадках. На практиці з 20 замовлень кешбек отриманий лише за 2 найдешевші, останні висять в статусі "у резерві" вже більше півроку. Підтримки вважайте просто не існує (онлайн чату немає, відповідь на звернення - 2 тижні, телефонна підтримка - це окрема тема для обговорення). Все що там відповіли: "А нам з... Читать отзыв Fishka Online обіцяє кешбек від онлайн покупок на різних торгових площадках. На практиці з 20 замовлень кешбек отриманий лише за 2 найдешевші, останні висять в статусі "у резерві" вже більше півроку. Підтримки вважайте просто не існує (онлайн чату немає, відповідь на звернення - 2 тижні, телефонна підтримка - це окрема тема для обговорення). Все що там відповіли: "А нам з іншого боку не підтверджують". В той же час на інших подібних сервісах виплати проходять в 90-100% випадках. Так що, інакше, як шахрайство я цей сервіс не розцінюю. НЕ РЕКОМЕНДУЮ з ними взагалі мати справ. Ваші кошти підуть в іншому напрямку, ніж ви плануєте
Fishka Ответ представителя Fishka 28 октября, 2024 год
Вітання, Дмитро! Нам прикро, що у вас склалась така думка. Бали за покупку нараховуються впродовж 90 днів після її підтвердження та отримання, якщо були дотримані всі умови, вказані безпосередньо до кожного інтренет-магазину в описі, а за бронювання житла на сервісах типу Booking - протягом 90 днів з моменту проживання.

Якщо пройшло більше зазначеного терміну, а бали не нараховані, для перевірки ми просимо надати нам наступну інформацію:
• № картки Fishka або номер вашого мобільного телефону
• дату покупки
• номер замовлення
• суму замовлення
• копію чеку про оплату та отримання замовлення та скрін мейлу про підтвердження замовлення від інтернет-магазину
• посилання на товар (якщо покупка була здійснена в AliExpress). Цю інформацію ви можете надіслати в чат-боті Fishka, де є зв'язок з оператором 24/7, або ж на нашу електронну скриньку [email protected].

Фишка, вы воры, аферисты и мародёры!

Дмитрий Дмитрий 23 октября, 2024 год
На протяжении года я по мелочи покупал автогаз в т.н. "кошелёк топлива" в приложении. Т.к. я сейчас не в Украине и в ближайшее время возвращаться не собираюсь, то 18.10.2024 около 14:00 перевёл остаток (14 литров) автогаза на карту фишка своего отца. При заправке оператор не увидел этого газа, после чего я связался с поддержкой на "горячую линию". Оператор помочь... Читать отзыв На протяжении года я по мелочи покупал автогаз в т.н. "кошелёк топлива" в приложении. Т.к. я сейчас не в Украине и в ближайшее время возвращаться не собираюсь, то 18.10.2024 около 14:00 перевёл остаток (14 литров) автогаза на карту фишка своего отца. При заправке оператор не увидел этого газа, после чего я связался с поддержкой на "горячую линию". Оператор помочь не смогла, да и не хотела. Проигнорировав мои заявления о наличии у меня электронной квитанции, указала, что не видит этой транзакции и приняла "письмове звернення". Обещали ответ в течении 3-х дней, ответа так и нет. ВОРЫ! Я не обеднею на эти копейки, вы не разбогатеете, но вот информационную волну на тему того, что вы обокрали пенсионера я подниму.

Результат - готовлю обращение в правоохранительные органы и СМИ. Придам случаю максимальную огласку.
Достоинства:
  1. отсутствуют.
Недостатки:
  1. воры, аферисты и мародёры.
Fishka Ответ представителя Fishka 28 октября, 2024 год
Вітання! Згідно проведеної перевірки, ми бачимо, що відбувся успішний переказ 14,3 л газу учаснику з іменем Іван за номером телефону +38098****103. Для перегляду інформації про переказані літри, рекомендуємо клієнту, якому було переказано літри, залогуватися у застосунку Fishka за цим номером телефону. Бачимо, що смс-інформування про переказ літрів було відхилено.

Лохотрон окко з віза фішка від райфу

Гость Гость 18 сентября, 2024 год
У додатку пишуть, що при розрахунку карткою віза фішка від райфу нарахують 8грн за літр, оформила картку, почекала три дні, заправилась, а нарахували лише 3 грн за літр, лохотрон.
Fishka Ответ представителя Fishka 19 сентября, 2024 год
Вітання! Для того, щоб ми перевірили інформацію по вашому рахунку,прохання адресувати звернення на нашу робочу скриньку [email protected], вказавши номер вашого мобільного телефону або номер картки Fishka.

Фішка нафіга вона

Сергій Сергій 1 сентября, 2024 год
Ніколи не знав про якісь бонуси, що накопичуються, поставив застосунок а там більше 1000 ціх балів, прочитав що можна на щось обміняти, обміняв на якісь термос і забув, приходить смс заберіть нагороду зє нагорода, ну ладно, приходжу, нема термоса бали списані, фішка дякую вам що поперли бали я тепер не напрянаюсь
Fishka Ответ представителя Fishka 19 сентября, 2024 год
Вітання! Для того, щоб ми перевірили інформацію по вашому рахунку,прохання адресувати звернення на нашу робочу скриньку [email protected], вказавши номер вашого мобільного телефону або номер картки Fishka.

Крадії бонусних грошей

Гость Гость 21 июля, 2024 год
Збирав бонусні кошти, але одного дня їх стало меньше, не вистачає близько 900 грн. На гарячій лінії повидомляють, что хтось під'єднався до моєї карти і вин списав гроші, при цьому я не бачу списань у своєму додатку. Зателефонував на гарячу лінію Окко оператор повідомив, що мннеджер Фішки розглянув моє звернення и видав висновок, що це я когось підключив і... Читать отзыв Збирав бонусні кошти, але одного дня їх стало меньше, не вистачає близько 900 грн. На гарячій лінії повидомляють, что хтось під'єднався до моєї карти і вин списав гроші, при цьому я не бачу списань у своєму додатку. Зателефонував на гарячу лінію Окко оператор повідомив, що мннеджер Фішки розглянув моє звернення и видав висновок, що це я когось підключив і надав доступ комусь до своїх бонусних грошей.
Тобто, скоріш за все, самі працівники Фішки крадуть вашв бонусні кошти, а потім клієнтам кажуть якусь маячню і не повертають вкрадені гроші.
Fishka Ответ представителя Fishka 22 июля, 2024 год
Вітання! Для того, щоб ми перевірили інформацію по вашому рахунку,прохання адресувати звернення на нашу робочу скриньку [email protected], вказавши номер вашого мобільного телефону або номер картки Fishka. Показать 1 ответ

Call centre

Гость Гость 9 июля, 2024 год
Цілий день дзвоню,при зʼєднані з операторам або ніхто не підносить або підносить і тишина і зразу оцінка оператора,просто збиває оператор кидає трубку. Коли вже додзвонився то вже під час розмови тупо почалась тишина в трубку і це не проблеми з мережею
Недостатки:
  1. Кол центр
Fishka Ответ представителя Fishka 11 июля, 2024 год
Вітання! Зараз труднощів із додзвоном на гарячу лінію немає. Для перевірки по вашому запиту - прохання вказати номер вашої картки Fishka, дату й час дзвінка на ГЛ. Дякуємо.

ОККі повилазили

Гость Гость 24 мая, 2024 год
Вирішив скористатися персональною пропозицією від Фішка страхування.
Мало того, що цілий день дізнавався де мої кошти чи страховка так ще й фіш-бек ніхто не повернув, бо тільки із-за цього повівся.
На телефонні дзвінки не відповідатимуть і зворотного зв'язку не має. Говорять пишіть на скриньку і телефонуйте в страхову(в мене ОККі повилазили від такого обслуговування)
А ще, коли дізнавався куди пішли... Читать отзыв
Вирішив скористатися персональною пропозицією від Фішка страхування.
Мало того, що цілий день дізнавався де мої кошти чи страховка так ще й фіш-бек ніхто не повернув, бо тільки із-за цього повівся.
На телефонні дзвінки не відповідатимуть і зворотного зв'язку не має. Говорять пишіть на скриньку і телефонуйте в страхову(в мене ОККі повилазили від такого обслуговування)
А ще, коли дізнавався куди пішли мої кошти, то проганяють через дуже підозрілу контору!!!
100% - Не раджу брати в них автоцивілку - собі дорожче!!!

І ще, для чого робити закусочну із заправки???
Fishka Ответ представителя Fishka 27 мая, 2024 год
Вітання! Для того, щоб ми перевірили інформацію по вашому рахунку,прохання адресувати звернення на нашу робочу скриньку [email protected], вказавши номер вашого мобільного телефону.

Довге очікування винагороди.

Ігор Ігор 18 апреля, 2024 год
Декілька років збирав бонуси fishka, з думкою що назбираю і куплю щось нормальне. Через деякий час побачив що саме я хочу і вирішив що буду збирати 9500 балів щоб купити пилосос DOSCH.
В березні місяці помітив акцію, пилосос зі знижкою за 8750, в мене вже боло 7000 бонусів, попросив друга щоб перекинув мені свої 1500 і ще заправився до... Читать отзыв
Декілька років збирав бонуси fishka, з думкою що назбираю і куплю щось нормальне. Через деякий час побачив що саме я хочу і вирішив що буду збирати 9500 балів щоб купити пилосос DOSCH.
В березні місяці помітив акцію, пилосос зі знижкою за 8750, в мене вже боло 7000 бонусів, попросив друга щоб перекинув мені свої 1500 і ще заправився до повного і все, бонусів вистачає.
30.03.2024 зробив замовлення через додаток, потім зателефонував менеджер, сказав що пилосос приїде на будь яку заправку 13.04.2024, ЧУДОВО!

Сьогодні на дворі 18.04.2024, починаючи з 13.04.2024 я вже декілька разів телефонував на гарячу лінію, відповідь що перший що другий раз -"Чекайте СМС". Вчора написав в додатку телеграм, відповідь та сама, чекайде 3 дні, оператор вас повідомить через 3 дні коли чекати пилосос. Також написав скаргу на пошту, теж чекаю відповіді.
А ще вирішив що тут теж не буде зайвим написати про ситуацію яка склалась. Бо не сильно приємно дак довго збирати бали, а потім чекати ще і ще і ще, і без чіткої відповіді коли саме приїде винагорода.

Може менеджер який займається відгуками на цьому сайті, зможе мені відповісти?
Номер карти фішка - 1008979588986

Мала знижка

Віталій Віталій 3 апреля, 2024 год
Прошу переглянути персональні умови бонусної програми, занадто мала знижка як для постійного клієнта, який заправляється виключно Пульсом і "наближає нашу перемогу"🙂🙂. Дякую
1008985413890
Fishka Ответ представителя Fishka 15 апреля, 2024 год
Вітання! Результат розгляду вашого звернення був надісланий вам смс та email-повідомленням.

Розчарована

Natalya Natalya 1 апреля, 2024 год
Користувалась Фішка вже давно,але не разу не витрачала бонус .Не завжди на окко,але останнім часом тільки окко заправляюсь.
І от завантажила нарешті додаток фішка
Почитала коменти.
І вирішила ,що воно мені не потрібно.
Один негатив.
Його і так забагато
І окко тепер не буде в пріоритеті.
І смартфон лишім додатком не потрібно перевантажувати
Достоинства:
  1. Не встигла побачити
Недостатки:
  1. Погані відгуки у всіх,я довіряю людям
Fishka Ответ представителя Fishka 3 апреля, 2024 год
Вітання! Шкода, що у вас склалась така думка. Впевнені, що ви її зміните після того, як трішки більше часу покористуєтесь додатком та дізнаєтесь про переваги участі в нашій програмі лояльності. Рекомендуємо вам завітати на наш сайт https://myfishka.com/ та познайомитись з нами ближче.

Дуже мала знижка для постійного клієнта

Пульсометр Пульсометр 6 февраля, 2024 год
Прошу переглянути персональні умови бонусної програми, занадто мала знижка як для постійного клієнта, на фоні у 3 рази більших бонусів у друзів, які не є постійними клієнтами. Дякую
1008985413890
Fishka Ответ представителя Fishka 7 февраля, 2024 год
Вітання! Передаємо на розгляд ваше звернення партнеру ОККО. Впродовж 3-х робочих днів повернемось зі зворотним зв’язком.

кантора жуликов

Олег Олег 30 января, 2024 год
Объявили скидку на топливо за регистрацию карты Райффайзена. Так скидка 2.5-3.5грн, а с картой Райффайзен якобы будет 7.5-8.5грн.
В итоге оформляешь эту карту, и бац - у тебя в приложении уже скидка без карты 1 грн, а с картой райф 2 грн :)) . А у тех кто не оформлял карту - осталась скидка 2.5/3.5 грн ).
Принципально теперь перейду... Читать отзыв
Объявили скидку на топливо за регистрацию карты Райффайзена. Так скидка 2.5-3.5грн, а с картой Райффайзен якобы будет 7.5-8.5грн.
В итоге оформляешь эту карту, и бац - у тебя в приложении уже скидка без карты 1 грн, а с картой райф 2 грн :)) . А у тех кто не оформлял карту - осталась скидка 2.5/3.5 грн ).
Принципально теперь перейду на другую заправку, раз аферами такими занимаются, то теперь не удивляюсь уже слухам , что бензин розбавляют.
Видно, что склонны к обману, Фишка и ОККО - одна контора
Fishka Ответ представителя Fishka 31 января, 2024 год
Вітання! Для того, щоб ми перевірили інформацію по вашому рахунку,прохання адресувати звернення на нашу робочу скриньку [email protected], вказавши номер вашого мобільного телефону.

Саме хуже обслуговування

Гость Гость 14 декабря, 2023 год
Заправщик відказався заправляти авто газом бо"не хочу пачкатись" краще заправлятися на вог качество обслуговування вище
Fishka Ответ представителя Fishka 15 декабря, 2023 год
Вітання! Нам прикро, що ви стали свідком неякісного обслуговування. Напишіть, будь ласка, номер вашої картки Fishka, адресу АЗК, дату та час візиту, щоб ми змогли передати інформацію партнеру ОККО для проведення перевірки та виправлення.

Витрата часу...велика.

Володимир Володимир 11 декабря, 2023 год
Роблю репост свого відгуку від 19.11.23
Мої проблеми почались із моменту оформлення картки Фішка від Райффайзен і спроб отримання додаткового кешбеку. Сама картка була оформлена і надіслана мені банком без питань, активація теж ніяких складностей. Замовив у кінці жовтня, отримав 31 жовтня, активував 1 листопада. Намагався додати картку у додатку Фішка, без результатів. 2.11.23 дзвінок на службу підтримки, "помічник"... Читать отзыв
Роблю репост свого відгуку від 19.11.23
Мої проблеми почались із моменту оформлення картки Фішка від Райффайзен і спроб отримання додаткового кешбеку. Сама картка була оформлена і надіслана мені банком без питань, активація теж ніяких складностей. Замовив у кінці жовтня, отримав 31 жовтня, активував 1 листопада. Намагався додати картку у додатку Фішка, без результатів. 2.11.23 дзвінок на службу підтримки, "помічник" (в лапках, бо з більше на шкідника схоже) запевнив, що протягом 2 діб все буде автоматично додане..."чекайте" (зараз дуже не люблю це слово уже, бо це постійно вживаєме слово у тех підтримці Фішки) і з 3.11.23 все буде. Чекаю, але 3.11.23 все те саме: у додатку при скануванні картки відмова (немає у системі). Отже в телефонному режимі фіксуємо звернення, обіцяно протягом 5 робочих днів вирішення питання. Після звернення 3.11.23 цього ж дня у Фішці вже відображаються перші 100 балів за активацію картки Фішка від Райффайзен...радію, вирішилось питання і у додатку вона відображається. 4.11.23 тестовий зашив 15 літрів, додаткового кешбеку не нараховано. Пишу у тех підтримку, чого так. Прикладаю скріни додатку та іншу інформацію для ідентифікації. Перша відповідь "Вашої картки немає у системі, ОЧІКУЙТЕ" Перепитую, а її точно немає у "стстемі", бо у мене у додатку вона є і скріни додатку вище наведено. У відповідь "на який номер вона оформлювалась"...звісно простіше питати, чим читати що було написано вище. Друга відповідь: у вас Фішка додаток і Фішка від Райффайзен на різні номери телефона прикріплені і тому так (якщо перекласти, то самі винуваті). Тобто в системі вона вже є, хоча секунду тому її не було..містика. Чи бажаю я об'єднати картки. Звісно бажаю. Але чому у додатку для спільного з накопичення балів у мене все є, а у "системі" - ні...відповісти так і не змогли. Тобто гаманці для спільного накопичення об'єднались, а профілі очікуйте, я бачу вашу заявку 3.11.23. Доречі, спочатку заявку теж у "системі" не було видно. 8.11.23 знов змушений залити 15 тестових літрів...результат той самий. Знов звернення у Вайбері на тех підтримку. Знов одні і ті самі питання. Цікавлюсь, чи не простіше подивитись сторіз спілкування з абонентом чим мені знову писати кілометри пояснень і скоіншотів. Виявилось - можливо! Знов "очікуйте" 5 робочих днів від вашого звернення на об'єднання. Питаю прямо, коли саме настане ця очікувана дата. Відповідь - це буде 10.11.23, на ранок цього дня вже все буде ок. Що ще не сподобалось, коли змушений очікувати відповіді оператора 3 години, з'являєть дівчина помічник, пише добрий день, чи ваше питання актуальне і в цю ж хвилину (в прямому сенсі цього слова) чат завершено, ви не відповідали чи якось так. Пишу чи це ж нормально, коли людина очікує 3 години і потім у абонента є меньше ніж 60 секунд, щоб спіймати оператора? Більше так не робили...
І от ранок 10.11.23...стабільність. "Чекаю"...біля 15.00 дзвоню на тех підтримку. Вже знайомий голос Андрія починає мені розповідати, що я значить відстканував не ту картку, якщо мені не надходить додатковий фішбек від Райфу. Говорить на стільки впевнено, що у мене таке враження, що то він у жіночій подобі (немає касирів чоловіків на моїй АЗС ОККО, це я точно знаю) її особисто сканував тільки що. Питаю, чи він точно впевнений у цьому (що я відстканував не ту картку, бо якось деменцією на страждаю, документи про проф пригодність у наявності) і як там моє звернення від 3.11.23, яке на ранок цього дня вже 100% мало було вирішено. І виявляється, що воно таки є і воно ще в опрацюванні. "Очікуйте"... Кажу "не хочу"...я з 2.11.23 спілкуюсь із підтримкою, наче то я у ній працюю. Андрій не може сказати коли, не може сказати...хто може сказати коли і взагалі він тут лише для інформування мене (про що я і так вже у курсі) і він свою роботу зробив. Питаю, чи не є Андрій підсандим працівником від іншої мережі АЗС, бо у мене це єдине пояснення такої "допомоги", коли протягом тижня нічого не можуть зробити і клієнт вже готовий перейти до конкурентів, бо постійно вислуховувати який він рукожоп якось набридає. Про що і кажу, що я чекаю цей день і надалі перехожу до іншої мережі АЗС, а якщо наша розмова записується, то нехай керівництво поцікавиться його роботою і скільки літрів палива за місяць від них піде до іншого оператора. І о диво...через 2 години все активовано, все приєднано, в мене смс та електронка завалена повідомленнями, що все добре і користуйтесь на здоров'я. 11.11.23 заправка і дійсно все добре, додатковий кешбек від Райфу одразу вісить у резерві. Але за 4.11.23 та 8.11.23 ніякого додаткового кешбеку. Знов спілкування із службою підтримки і "очікуйте" 5 робочих днів ми фіксуємо ваше звернення (спочатку спілкування все те саме, купа питань і повне небажання переглядати історію і повідомлення вище). Як можна було здогадатись одразу...5 робочих днів пройшли без результату. 17.11.23 знов служба підтримки і тут вже виявляється, що за 8.11.23 мені і не повинен надходити кешбек від Райфу, бо по умовам хто оформив у жовтні картку, то у листопаді має кешбек додатковий тільки при заправці по вихідним. Питаю, а те що активував її у листопаді і вже більше 2 тижнів спілкуюсь із співробітниками підтримки, бо воно не працює як треба...то як? Ну ок, 8.11 не вихідний, а 4.11.23 вихідний, що із цим робити? Звернення є, 5 робочих днів минуло...який результат. От думаю вже можна здогадатись ... Відповідь "очікуйте", бо звернення ще на розгляді.
Якщо коротко, то витрата часу колосальна, служба підтримки весь час намагається переконати, що накосячили саме ви, але якщо ви наполягаєте на своєму...виявляється, що все таки то не ви і треба "почекати". При чому, коли зазначений термін "почекання" проходить, то служба підтримки... знову переконує вас, що то саме ви щось зробили не так...ну кого цікавить чи є вже у "системі" звернення і яка там історія у тому чаті. Йде 17 доба спілкування із "підтримкою"...
От у мене виникло кілька питання:
1. Навіщо декларувати розгляд звернення у 5 робочих днів, коли ви не розглядаєте їх у зазначений вами ж термін?
2. Не спадало на думку, що багато звернень то як раз і тому, що система не роботоспроможна, постійні проблеми от того люди і звертаються до підтримки. Схоже, що у вас є системні проблеми.
Достоинства:
  1. Все нормально процювало до першого "але"
Недостатки:
  1. Кожен раз оператор задає одні і ті самі питання по декілька раз...і зовсім не важливо, що пару секунд/рядків тому ви вже на них відповідали. На одне і те саме питання різні, діаметрально протилежні відповіді від служби підтримки. Жодного звернення не було розглянуто за декларовані терміни.
Fishka Ответ представителя Fishka 12 декабря, 2023 год
Вітання, Володимир! Нам дуже прикро, що у вас виник такий негативний клієнтський досвід. Цілком розуміємо вас і просимо вибачення за принесені незручності. Через велику кількість звернень, на жаль, дійсно зараз не встигаємо надавати відповідь у зазначені терміни, працюємо над вирішенням цього. Обовязково все перевіримо та надамо вам оперативну відповідь, але для цього прохання написати номер вашої картки Fishka.

Скарга на працівників окко.

0967537970 0967537970 1 декабря, 2023 год
Доброго дня 23.11.23 заїхав на заправку окко заправити дизель на 7000грн.на заправці зливав топливо бензовоз окко.Підійшовши до каси дав гроші вказав колонку пальне і пред'явив картку фішка і чекаю,підходить інший співробітник і каже що дизеля поки нема треба почекати,я почекав дві хвилини,і мене знов перепитали що заливать сумму і колонку а за картку фішка нічого.Приїхавши додому перевірив а балів нема.Дзвоню... Читать отзыв Доброго дня 23.11.23 заїхав на заправку окко заправити дизель на 7000грн.на заправці зливав топливо бензовоз окко.Підійшовши до каси дав гроші вказав колонку пальне і пред'явив картку фішка і чекаю,підходить інший співробітник і каже що дизеля поки нема треба почекати,я почекав дві хвилини,і мене знов перепитали що заливать сумму і колонку а за картку фішка нічого.Приїхавши додому перевірив а балів нема.Дзвоню на гарячою лінію фішка пояснив проблему продиктував інформацію з чеку сказали чекайте 5 робочих днів вам зателефонують.Дзоню на п'ятий день сказали багато роботи не встигаємо дайте ще день два і ми зателефонуємо.Дзвоню через два дні а мені кажуть так сьогодні п'ятий день останній чекайте,а як я сказав що вже сьомий день сказали"ну да все вірно сьомий чекайте сьогодні з вами зв'яжуться" Так мені ніхто і не передзвонив. Ось я і винен що співробітники наплутали а може і НАВМИСНО не пробили картку фішка вдруге. У висновку кинули мене на 360 грн балами.....
Fishka Ответ представителя Fishka 6 декабря, 2023 год
Вітання! Просимо вибачення за очікування. Сьогодні-завтра бали за вказану покупку пального будуть нараховані на вашу картку. Вам надійде інформування. Гарного дня!

Некоректне нарахування балів

Мар\'яна Мар\'яна 15 ноября, 2023 год
Добрий день!
1) В кінці жовтня відкрито карту Visa Fishka. Згідно правил акції протягом 30 днів повинен був діяти кешбек за розрахунки в торгівельних мережах. На жаль, останній кешбек нараховано 31/10/2023.
2) згідно правил при купівлі пального на АЗС ОККО і розрахунку платіжною карткою Visa Fishka має сумуватися персональний кешбек та кешбек Visa Fishka (операція від 03/11/2023 кешбек лише 2... Читать отзыв
Добрий день!
1) В кінці жовтня відкрито карту Visa Fishka. Згідно правил акції протягом 30 днів повинен був діяти кешбек за розрахунки в торгівельних мережах. На жаль, останній кешбек нараховано 31/10/2023.
2) згідно правил при купівлі пального на АЗС ОККО і розрахунку платіжною карткою Visa Fishka має сумуватися персональний кешбек та кешбек Visa Fishka (операція від 03/11/2023 кешбек лише 2 грн/л)
3) чому після реєстрації у цій програмі та об'єднанні рахунків кешбек став менший (до того діяв 3грн/л без ніяких додаткових заходів)
Номер карти Fishka 1008978678022
Прохання прокоментувати
Fishka Ответ представителя Fishka 15 ноября, 2023 год
Вітання! Дякуємо за звернення. Відповідаємо на ваші запитання:
1) Ці умови діють при відкритті картки з 1.11.23. Ваша пропозиція діяла тільки до 31.10.23.
2) З 01.11.23 у ваш персональний Fishback 2,50 грн/л на бензин та + 1 грн/л – при купівлі бензину та розрахунку карткою Visa Fishka
3) Досліджуємо це питання. Просимо вибачення за незручності і хочемо повідомити, що вам щойно було донараховано різницю балів.
Показать 1 ответ

Стабільно мала знижка для постійних клієнтів

Гость Гость 13 ноября, 2023 год
Я вже втомився сюди постійно писати за несправедливо малі кешбеки по фішці для постійних клієнтів:((
Fishka Ответ представителя Fishka 14 ноября, 2023 год
Вітання! Для того, щоб ми адресували ваше звернення на розгляд партнеру ОККО, прохання вказати номер вашої картки Fishka. Про результат повідомимо додатково. Показать 1 ответ

Бонуси за розрахунками карткою Райффайзен банку не нараховуються

Гость Гость 8 ноября, 2023 год
Повівся на рекомендацію фішки отримати додаткові бали при оплаті карткою Райффайзен банку, встановив додаток, активував картку, розрахувався нею на окко, але додаткові бонуси не нарахувались. Звернувся на підтримку через два тижні - нарахували. Заправився ще раз- теж саме. Написав знову на підтримку пройшов вже майже місяць - безрезультатно. Картку заблокував бо банк нараховує комісію за користування. Прикро що така відома... Читать отзыв Повівся на рекомендацію фішки отримати додаткові бали при оплаті карткою Райффайзен банку, встановив додаток, активував картку, розрахувався нею на окко, але додаткові бонуси не нарахувались. Звернувся на підтримку через два тижні - нарахували. Заправився ще раз- теж саме. Написав знову на підтримку пройшов вже майже місяць - безрезультатно. Картку заблокував бо банк нараховує комісію за користування. Прикро що така відома заправна мережа так безвідповідально відноситься до своїх зобов'язань.
Fishka Ответ представителя Fishka 9 ноября, 2023 год
Вітання! Напишіть, будь ласка, номер вашої картки Fishka. Обов'язково перевіримо та допоможемо у вирішенні питання. Показать 1 ответ

Не працює система підтримки!

Іра Іра 1 ноября, 2023 год
Все почалось з пропозиції оформити картку від Райффайзен Фішка, обіцяючи 100 грн бонусами і +додатковий фішбек. Оформила картку, стара сторінка з немалою сумою бонусів заблокувалась! Натомість створили мені нову картку Фішка з 100 грн бонусами. Два дні писала у підтримку, дзвонила, насилу відписали що можуть ці картки з бонусами об'єднати. Об'єднали так, що тепер замість 4 грн/л всього 1 грн/л!... Читать отзыв Все почалось з пропозиції оформити картку від Райффайзен Фішка, обіцяючи 100 грн бонусами і +додатковий фішбек. Оформила картку, стара сторінка з немалою сумою бонусів заблокувалась! Натомість створили мені нову картку Фішка з 100 грн бонусами. Два дні писала у підтримку, дзвонила, насилу відписали що можуть ці картки з бонусами об'єднати. Об'єднали так, що тепер замість 4 грн/л всього 1 грн/л! І ніяких 100 грн обіцяних! Знову пишу у підтримку, зачекайте зачекайте, і самі завершують чат без відповіді на мої питання! Хоча я уточнювала, чи після об'єднання зберігаються бонуси.
Достоинства:
  1. Приємний бонус у вигляді балів
Недостатки:
  1. Розводняк з карткою Райффайзен
  2. Неможливо дописатись у підтримку для вирішення проблеми
Fishka Ответ представителя Fishka 2 ноября, 2023 год
Вітання! Напишіть, будь ласка, номер вашої картки Fishka. Обов'язково перевіримо та допоможемо у вирішенні питання. Показать 1 ответ

Мала знижка

Гость Гость 25 октября, 2023 год
Багато років заправляюсь пульсом…. І заправляю багато, знижка 1грн, а мої знайомі отримавши картку нещодавно мають 4, якось не справедливо…
1 согласен
Fishka Ответ представителя Fishka 26 октября, 2023 год
Вітання! Для того, щоб ми адресували ваше звернення на розгляд партнеру ОККО, прохання вказати номер вашої картки Fishka. Про результат повідомимо додатково.

Бережіть свої нерви, не зв'язуйтесь з Фішкою

Микола Микола 19 октября, 2023 год
Виникла проблема з отриманням винагороди. Писали вже і сюди відгуки і кучу звернень на гарячу лінію і в службу підтримки - просто тягнуть час. Питання не вирішують, списані кошти не повертають, винагорода не доставлена від 6 жовтня ще.
Недостатки:
  1. ШАХРАЇ
Fishka Ответ представителя Fishka 19 октября, 2023 год
Вітання, Миколо! Внаслідок технічного збою виникла дана неприємна ситуація. Проблему вже вирішено, всі сертифікати щойно було надіслано на вашу електронну скриньку. Перевірте, будь ласка. Ми просимо вибачення за принесені незручності.
Бонусная программа Fishka Фишка
Fishka (Фишка) - это бонусная программа для покупателей, которые хотят получать награды, бонусы и скидки за то, что отдают свое предпочтение и покупают товары и услуги у партнеров программы. В бонусной программе Fishka вы можете:
накапливать бонусы за ежедневные покупки
зарабатывать дополнительные баллы за участие в акциях
обменивать баллы на вознаграждения... подробнее

Рейтинг 2.1 из 5 на основании 192 отзывов
myfishka.com
Перейти на сайт
Организация акций
youbox.com.ua сюрприз-бокс
youbox.com.ua сюрприз-бокс

Рейтинг: 1.2
6 отзывов
Народний Шанс
Народний Шанс

Рейтинг: 1.3
18 отзывов
Гей парад Киев
Гей парад Киев

Рейтинг: 2.2
6 отзывов
Черная пятница 2014
Черная пятница 2014

Рейтинг: 5
1 отзыв
FEMEN
FEMEN

Рейтинг: 3.5
48 отзывов
Ситуация в Краматорске
Ситуация в Краматорске

Рейтинг: 2
2 отзыва
ВЦ «КиевЭкспоПлаза»
ВЦ «КиевЭкспоПлаза»

Рейтинг: 5
1 отзыв