Не відправляють вчасно, не всі заявлені товари є дійсно в наявності. Не повертають кошти за товари, яких не було. Окремі замовлення без попередження об'єднують в одну посилку і тягни її як хочеш, а це близько 30 кг. Без повідомлення, що третини немає в наявності відправляють мовчки. Вказано безкоштовну доставку, відправляють за ваш рахунок.
Вітаю! Нам дуже прикро за ситуацію, яка виникла. Проте маю заперечити.
Ваше замовлення було відправлено вчасно. Ви сформували замовлення у суботу (вихідний день), а в умовах роботи магазину вказано "відправлення на протязі 1-5 робочих днів". Ваше замовлення було відправлено у середу (3й робочий день).
Ваші замовлення були об'єднані в одну посилку, про що менеджер у чаті повідомив вас, але ви ніяк на це не відреагували.
Також менеджер повідомив про відсутні позиції та запропонував або надіслати їх по надходженню, або повернути кошти. Ви обрали повернення коштів.
Повернення коштів відбувається на протязі 1-3 банківських днів. Вам їх було повернуто.
Умови безкоштовної доставки вказані на сайті, але ви, мабуть, не ознайомлювались з ними та графіком роботи магазину.
Покупала успокоительное коту. Во время тревог котик нервничает, а это средство очень помогает. В Бизоне было в наличии и по достатрчно адекватной цене. Связались сразу, ответили на все вопросы и в тот же день посылку отправили. На следующий день я уже все получила. Спасибо огромное магазину! Буду обязательно обращаться еще.
Замовлення оплачено було 03.04.2025, 08.04.2025 на пошту надійшов лист про те, що замовлення виконано, але я не те, що не отримала товар, а взагалі він не відстежувався в доставці. Написала їм про це, у відповідь отримала хамські смс…такого ,,сервісу,, спілкування з клієнтами ніколи не зустрічала…НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!!
Вітаємо, Олено! Менеджер вам повідомив, що статус "Виконано" - це наш внутрішній статус, і свідчить він про те, що замовлення передано до відправки.
Прикріпимо нижче скріншот з діалогу з повідомленням менеджера, і хотіли б уточнити у вас, де саме ви виявили хамське відношення менеджера (ваше ми помітили, дякуємо)?
Щодо термінів виконання - на сайті вказані терміни відправки замовлень, що складають 1-5 робочих(!) днів. Ваша оплата була здійснена 3.04 після 19:00 (у післяробочий час). Показать 2 ответа
Всім доброго часу доби! Замовив гель Nutri Vet Uri Ease у п'ятницю (06.09), у суботу (07.09) оплатив повністю вартість товару. У понеділок (09.09) забрав гель у поштоматі. Виявилося, що термін придатності гелю - вересень 2024 року. На жаль, про це не був попереджений завчасно. Не кажу, що це є провина Інтернет-магазину, але, на майбутнє, пропоную попереджувати своїх клієнтів про достатньо... Читать отзыв Всім доброго часу доби!
Замовив гель Nutri Vet Uri Ease у п'ятницю (06.09), у суботу (07.09) оплатив повністю вартість товару. У понеділок (09.09) забрав гель у поштоматі. Виявилося, що термін придатності гелю - вересень 2024 року. На жаль, про це не був попереджений завчасно.
Не кажу, що це є провина Інтернет-магазину, але, на майбутнє, пропоную попереджувати своїх клієнтів про достатньо застарілий товар.
З повагою, Микола
Достоинства:
Швидка відправка після 100% передоплати.
Недостатки:
Застарілий товар, про що не попередили перед відправкою.
Перший раз замовляю у BiZOOn. Все дуже добре. Замовляла корм собачці, прийшов вчасно, навіть раніше чим було заявлено. Ввічливі представники цього магазину. Дякую Вам!
По-перше: по факту все ок, молодці і дякую! Доречі, на основний товар ціна була найнижчою з усіх постачальників.. Дозвольте деякі деталі, і не критику, але побажання: Подивився на сайті товар, умови поставки, оплати. Не все було зрозуміло однозначно для товару, що мене цікавив. Наприклад, розмір мінімальної передплати, бо магазин бере плаваючий мін платіж при післяплаті, як страховку транспортних расходів.... Читать отзыв По-перше: по факту все ок, молодці і дякую! Доречі, на основний товар ціна була найнижчою з усіх постачальників..
Дозвольте деякі деталі, і не критику, але побажання: Подивився на сайті товар, умови поставки, оплати. Не все було зрозуміло однозначно для товару, що мене цікавив. Наприклад, розмір мінімальної передплати, бо магазин бере плаваючий мін платіж при післяплаті, як страховку транспортних расходів. Це може не подобатись ,але ж, комон, давайте ставитись з розумінням, бо зараз не крупний бізнес не може собі дозволити нести ризики транспортних расходів в обідві сторони, якщо кліент "передумає ". Особливо, поставивши мінімальну ціну на товар. І до цього можна ставитись з розумінням.
Тож, написав у телеграм: - Цікавить такий товар, хочу придбати доставкою Новою ПОштою з післяплатою, які умови? Мені здається логічно, що я мав на увазі конкретні умови поставки конкретного товару. Але отримав відповідь: "Доставка Новою поштою за тарифами Нової Пошти". Що?))))
Тобто, потрібно було уточнювати, що мене цікавить розмір мін. передплати, за чий рахунок відправка, хоч, здається, логічно було б здогадатися, що на питання "умови доставки новою поштою з післяплатою?", відповідь "доставляємо новою поштою за тарифами нової пошти" - то якось не те, що замовник очікуює)).
То ж, BiZOOn, будь ласка, трошки більше уваги в комунікації. Як я розумію, майже немає зв'язку по телефону , лише через месенджери, (до речі, постфактум побачив, що про це написано на сайті). Врахуйте це.
Що до подальшого: все, що написали - виконали повністю, максимально оперативна поставка і все ок! То ж, може ви й не отримаєте купу (можливо зайвої) уваги, міттєвих відповідей по телефону і таке інше. Але ви отримуєте найкращу ціну (принаймні в моєму випадку) і виконання всіх озвучених термінів. Це головніше. Дякую, Bizoon!
Замовляла аксесуари в клітку для пацючка. Залишилась дуже задоволена. Всі товари якісні, в гарному пакуванні. Була надзвичайно приємно вражена швидкістю доставки, замовила посилку ввечері, а о 9 ранку вона вже була в моєму місті. Дуже дякую.
Заказывала вольер для попугая Ferplast. Осталась очень довольна. Менеджер профессионально проконсультировал, принял заказ. Товар пришел в оговоренный срок, в качественной упаковке, в полной комплектации. Будем и дальше сотрудничать с зоомагазином,остались очень довольны. Спасибо вам)
Замовляла поїлку для тварини, товар пройшов неякісний. Менеджер з яким я спілкувалась в телеграмі писав зухвало та с позиції, що я "тупа" та не розумію його ділового ставлення та етикету. Спочатку він написав, що товар можуть обміняти, та коли я написала, що не можу чекати обміну більше 4х днів, він написав мені у відповідь "три крапки". Тож прийшлося витребувати гроші... Читать отзыв Замовляла поїлку для тварини, товар пройшов неякісний. Менеджер з яким я спілкувалась в телеграмі писав зухвало та с позиції, що я "тупа" та не розумію його ділового ставлення та етикету. Спочатку він написав, що товар можуть обміняти, та коли я написала, що не можу чекати обміну більше 4х днів, він написав мені у відповідь "три крапки". Тож прийшлося витребувати гроші за повернення. Гроші повернули, але тільки після повторного звернення. Вважаю, що клієнтоорієнтовність у цього продавця сягає відмітки "0", менеджер не вміє спілкуватися з клієнтами.
Доброго дня, Алло! Нам дуже прикро, що ви отримали бракований товар. Також буже прикро за дезінформацію та наклепи з вашої сторони. Ми маємо весь діалог з вами та опублікуємо частину з нього. -------- Це щодо відповіді у "три крапки" та "витребування грошей за повернення".
На рахунок тривалості повернення: повернення коштів може займати до 30 днів з моменту запиту. Також зазначимо, що магазин не впливає на роботу банків. --------------- Щодо менеджера, який писав "зухвало" та з відомою тільки вам позицією:
Як ми побачили з діалогу - вам не сподобалась фраза "На все добре", яка є звичайною та нешкідливою та не несе у собі якого прихованого контексту. Де тут зухвалість менеджера - невідомо. ----------------- Перш ніж звинувачувати магазин і менеджерів у поганій клієнтоорієнтовності і невмінні спілкуватись з клієнтами, слід спочатку послідкувати за своїм вмінням спілкування.
Сподіваємось, що записи діалогу розставлять всі крапки над "і". Показать 1 ответ
З моїм замовленням все добре. Нормальне спілкування та добротне обслуговування. Нарікань немає. Працюю також у сфері продажів. Зокрема, ті клієнти хто пишуть про хамство і тд самі з нього і починають. Знаю як воно буває...Так що не переймайтесь, Бізоон. Все буде добре, продовжуйте у тому ж дусі))
Товару немає в наявності, який на сайті є. За те, що зробила оплату одразу, мені сказали, що це мої проблеми і я сама винна. І вгазалі замовлення зроблене не в робочий час, тому типу чого я очікувала? Напевне того, що не буду розмовляти з хамами
Вітаємо! Знайшли ваш діалог... Нам дуже прикро стикатись з наклепами зі сторони клінтів. Це засмучує... Вам відповіли, що ваше замовлення було зроблено у пізній час, та що не оновились залишки товарів на сайті. До початку наступного робочого дня позиції вже не було у наявності. Таке трапляється. Кошти вам повернули одразу ж. Все. Не розуміємо, звідки стільки негативу? Хамство - це ваша поведінка. Не прирівнюйте, будь ласка, усіх під себе.
Замовляю вже не однократно товари для кішки. Всім задоволена. Якість супер, терміни відправлення в межах озвучених менеджером, якщо є питання - відповідають без проблем.
Доброго дня, Валентино! Дуже вдячні Вам за відгук та раіді, що Вам усе сподобалось! Стараємось відправляти кожному клієнту все в строк, але трапляються інколи форс-мажорні обставини. Тим не менш - працюємо на якість :) Будемо раді вітати Вас знову у нашому магазині. Бажаємо гарного дня!
Доброго дня! Якщо ми робимо повернення за відсутній товар, то фактично одразу (на протязі 1-2 робочих днів). Вкажіть номер вашого замовлення для вирішення питання.
Враховуючи, що до нас у магазин не надходило жодних повідомлень/інформації щодо подібної проблеми, відсутності будь-якої інформації для ідентифікації покупця чи замовлення та стилістику вашого відгуку, можемо схилятись до думки, що даний відгук накручений.
Робила замовлення на цьому сайті вже не вперше, адже на цьому сайті є товари які подобаються моєму улюбленцю. Дуже засмутила швидкість відправки, посилку відправляють на 3-5 день після замовлення. Щобільше, вже двічі мені НЕ відправили товари, за які було заплачено: перший раз поклали лише одну пачку точилок для кігтів, наступного разу взагалі не поклали цілу пачку корму, за яку було... Читать отзыв Робила замовлення на цьому сайті вже не вперше, адже на цьому сайті є товари які подобаються моєму улюбленцю. Дуже засмутила швидкість відправки, посилку відправляють на 3-5 день після замовлення. Щобільше, вже двічі мені НЕ відправили товари, за які було заплачено: перший раз поклали лише одну пачку точилок для кігтів, наступного разу взагалі не поклали цілу пачку корму, за яку було повністю заплачено. Якби в мене не було попередніх запасів, мій папуга взагалі лишився б голодним.
Служба підтримки теж досить засмутила, відповідає з сарказмом, що неприпустимо по відношенню до постійного клієнта. Загалом, рекомендую пошукати інші сайти, які більше турбуються про клієнтів та їх улюбленців.
Перепрошуємо за незручності, що виникли при відправці Ваших замовлень. Уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення (або ПІБ/номер телефону отримувача) задля ідентифікації та вирішення даної проблеми.
В залежності від товарів у замовленні терміни відправки можуть складати 1-5 робочих днів, дана інформація вказана на сайті.
Якщо Вам було надіслано не повне замовлення (некомплект), а Вами була оплачена загальна вартість товарів, разом із відсутніми, то ми досилаємо відсутні позиції за свій рахунок або повертаємо за них кошти.
Попросила отправить Укрпочтой, для экономии денег ( времена сейчас такие). Они отправили, экспресс доставкой в 2 раза дороже! Спрашиваю зачем? В хамовитой форме ответили, а вы не говорили какой. А может менеджер должен это уточнить!? Товар пришёл, всё хорошо. А вот общение так себе.
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Ми за замовчуванням відправляємо Укрпоштою по тарифу "Експрес", так як зазвичай клієнти скаржаться на довгий час доставки, обираючи саме Укрпошту Стандарт, також пересилка даним тарифом є більш надійною.
Просимо звернути увагу, що вартість переплати за експрес-доставку по Україні становить зазвичай +5-10 грн (при мінімальній вартості тарифу "Стандарт" 25 грн), в залежності від ваги посилки, тому "в 2 раза дороже" - це не є достовірною інформацією. Якщо ви дійсно оплатили значно більшу вартість пересилки - зверніться до найближчого відділення Укрпошти.
Впервые делаю заказ. Смотрела другие магазины. Остановилась на интернет-магазине BiZOOn потому, что цены были более приемлемые. У моей собачки демодекоз. Обратилась и получили в Telegram хорошую консультацию при выборе препаратов. Сделала заказ. Попросили предоплату в размере 20%. Не люблю я эти предоплаты, но думаю, что будет всё хорошо. При получении отпишу ещё один отзыв
Пользуюсь услугами магазина уже не первый раз. Последний раз заказывала комплект из ошейника и поводка для своей собаки. Своим заказом довольна, как, в прочем, и данным зоомагазином. Так что спасибо!
Достоинства:
Большой каталог товаров
Заказ через мессенджеры
Консультация
Нормальные цены
Доставка по Украине
Проблем при доставке не было
Недостатки:
Я не знаю, стоит ли это писать в минусы, но некоторые товары есть только под заказ. Но это ожидаемо в некоторых случаях и не критично.
Гірший магазин
Нам дуже прикро за ситуацію, яка виникла. Проте маю заперечити.
Ваше замовлення було відправлено вчасно. Ви сформували замовлення у суботу (вихідний день), а в умовах роботи магазину вказано "відправлення на протязі 1-5 робочих днів". Ваше замовлення було відправлено у середу (3й робочий день).
Ваші замовлення були об'єднані в одну посилку, про що менеджер у чаті повідомив вас, але ви ніяк на це не відреагували.
Також менеджер повідомив про відсутні позиції та запропонував або надіслати їх по надходженню, або повернути кошти. Ви обрали повернення коштів.
Повернення коштів відбувається на протязі 1-3 банківських днів. Вам їх було повернуто.
Умови безкоштовної доставки вказані на сайті, але ви, мабуть, не ознайомлювались з ними та графіком роботи магазину.
Дякуємо за розуміння та бажаємо мирного дня.
Дякую магазину заишвидку доставку
Все пришло быстро и было в наличии
Связались сразу, ответили на все вопросы и в тот же день посылку отправили. На следующий день я уже все получила.
Спасибо огромное магазину! Буду обязательно обращаться еще.
Жахлива якість обслуговування!!!
Менеджер вам повідомив, що статус "Виконано" - це наш внутрішній статус, і свідчить він про те, що замовлення передано до відправки.
Прикріпимо нижче скріншот з діалогу з повідомленням менеджера, і хотіли б уточнити у вас, де саме ви виявили хамське відношення менеджера (ваше ми помітили, дякуємо)?
Щодо термінів виконання - на сайті вказані терміни відправки замовлень, що складають 1-5 робочих(!) днів. Ваша оплата була здійснена 3.04 після 19:00 (у післяробочий час). Показать 2 ответа
Термін придатності товару. Звертайте увагу!
Замовив гель Nutri Vet Uri Ease у п'ятницю (06.09), у суботу (07.09) оплатив повністю вартість товару. У понеділок (09.09) забрав гель у поштоматі. Виявилося, що термін придатності гелю - вересень 2024 року. На жаль, про це не був попереджений завчасно.
Не кажу, що це є провина Інтернет-магазину, але, на майбутнє, пропоную попереджувати своїх клієнтів про достатньо... Читать отзыв Всім доброго часу доби!
Замовив гель Nutri Vet Uri Ease у п'ятницю (06.09), у суботу (07.09) оплатив повністю вартість товару. У понеділок (09.09) забрав гель у поштоматі. Виявилося, що термін придатності гелю - вересень 2024 року. На жаль, про це не був попереджений завчасно.
Не кажу, що це є провина Інтернет-магазину, але, на майбутнє, пропоную попереджувати своїх клієнтів про достатньо застарілий товар.
З повагою,
Микола
Якісне обслуговання
замовляв клітку, підставку до неї на 7000+ грн.
Доречі, на основний товар ціна була найнижчою з усіх постачальників..
Дозвольте деякі деталі, і не критику, але побажання:
Подивився на сайті товар, умови поставки, оплати. Не все було зрозуміло однозначно для товару, що мене цікавив. Наприклад, розмір мінімальної передплати, бо магазин бере плаваючий мін платіж при післяплаті, як страховку транспортних расходів.... Читать отзыв По-перше: по факту все ок, молодці і дякую!
Доречі, на основний товар ціна була найнижчою з усіх постачальників..
Дозвольте деякі деталі, і не критику, але побажання:
Подивився на сайті товар, умови поставки, оплати. Не все було зрозуміло однозначно для товару, що мене цікавив. Наприклад, розмір мінімальної передплати, бо магазин бере плаваючий мін платіж при післяплаті, як страховку транспортних расходів. Це може не подобатись ,але ж, комон, давайте ставитись з розумінням, бо зараз не крупний бізнес не може собі дозволити нести ризики транспортних расходів в обідві сторони, якщо кліент "передумає ". Особливо, поставивши мінімальну ціну на товар. І до цього можна ставитись з розумінням.
Тож, написав у телеграм:
- Цікавить такий товар, хочу придбати доставкою Новою ПОштою з післяплатою, які умови?
Мені здається логічно, що я мав на увазі конкретні умови поставки конкретного товару.
Але отримав відповідь: "Доставка Новою поштою за тарифами Нової Пошти". Що?))))
Тобто, потрібно було уточнювати, що мене цікавить розмір мін. передплати, за чий рахунок відправка, хоч, здається, логічно було б здогадатися, що на питання "умови доставки новою поштою з післяплатою?", відповідь "доставляємо новою поштою за тарифами нової пошти" - то якось не те, що замовник очікуює)).
То ж, BiZOOn, будь ласка, трошки більше уваги в комунікації.
Як я розумію, майже немає зв'язку по телефону , лише через месенджери, (до речі, постфактум побачив, що про це написано на сайті). Врахуйте це.
Що до подальшого: все, що написали - виконали повністю, максимально оперативна поставка і все ок! То ж, може ви й не отримаєте купу (можливо зайвої) уваги, міттєвих відповідей по телефону і таке інше. Але ви отримуєте найкращу ціну (принаймні в моєму випадку) і виконання всіх озвучених термінів. Це головніше.
Дякую, Bizoon!
Дуже якісний товар
Чудове обслуговування
Довольный покупатель
Клієнтоорієнтовність без меж
Нам дуже прикро, що ви отримали бракований товар.
Також буже прикро за дезінформацію та наклепи з вашої сторони. Ми маємо весь діалог з вами та опублікуємо частину з нього.
--------
Це щодо відповіді у "три крапки" та "витребування грошей за повернення".
На рахунок тривалості повернення: повернення коштів може займати до 30 днів з моменту запиту. Також зазначимо, що магазин не впливає на роботу банків.
---------------
Щодо менеджера, який писав "зухвало" та з відомою тільки вам позицією:
Як ми побачили з діалогу - вам не сподобалась фраза "На все добре", яка є звичайною та нешкідливою та не несе у собі якого прихованого контексту.
Де тут зухвалість менеджера - невідомо.
-----------------
Перш ніж звинувачувати магазин і менеджерів у поганій клієнтоорієнтовності і невмінні спілкуватись з клієнтами, слід спочатку послідкувати за своїм вмінням спілкування.
Сподіваємось, що записи діалогу розставлять всі крапки над "і". Показать 1 ответ
Все якісно та добре
Працюю також у сфері продажів. Зокрема, ті клієнти хто пишуть про хамство і тд самі з нього і починають. Знаю як воно буває...Так що не переймайтесь, Бізоон. Все буде добре, продовжуйте у тому ж дусі))
Дуже дякуємо за Ваш відгук та підтримку! [:good:] Ми це дуже цінуємо.
Будемо раді бачити Вас знову у нашому магазині[:wink:]
Хамська манера спілкування
Знайшли ваш діалог...
Нам дуже прикро стикатись з наклепами зі сторони клінтів. Це засмучує...
Вам відповіли, що ваше замовлення було зроблено у пізній час, та що не оновились залишки товарів на сайті. До початку наступного робочого дня позиції вже не було у наявності. Таке трапляється. Кошти вам повернули одразу ж. Все.
Не розуміємо, звідки стільки негативу?
Хамство - це ваша поведінка. Не прирівнюйте, будь ласка, усіх під себе.
Загалом все супер
Дуже вдячні Вам за відгук та раіді, що Вам усе сподобалось!
Стараємось відправляти кожному клієнту все в строк, але трапляються інколи форс-мажорні обставини.
Тим не менш - працюємо на якість :)
Будемо раді вітати Вас знову у нашому магазині.
Бажаємо гарного дня!
Так в Европу нельзя, не позорьтесь
Якщо ми робимо повернення за відсутній товар, то фактично одразу (на протязі 1-2 робочих днів).
Вкажіть номер вашого замовлення для вирішення питання.
Враховуючи, що до нас у магазин не надходило жодних повідомлень/інформації щодо подібної проблеми, відсутності будь-якої інформації для ідентифікації покупця чи замовлення та стилістику вашого відгуку, можемо схилятись до думки, що даний відгук накручений.
Затримки у доставці та відсутність позицій, вказаних у чеку
Служба підтримки теж досить засмутила, відповідає з сарказмом, що неприпустимо по відношенню до постійного клієнта.
Загалом, рекомендую пошукати інші сайти, які більше турбуються про клієнтів та їх улюбленців.
Дякуємо за відгук.
Перепрошуємо за незручності, що виникли при відправці Ваших замовлень.
Уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення (або ПІБ/номер телефону отримувача) задля ідентифікації та вирішення даної проблеми.
В залежності від товарів у замовленні терміни відправки можуть складати 1-5 робочих днів, дана інформація вказана на сайті.
Якщо Вам було надіслано не повне замовлення (некомплект), а Вами була оплачена загальна вартість товарів, разом із відсутніми, то ми досилаємо відсутні позиції за свій рахунок або повертаємо за них кошти.
Всё досконально уточняйте!(
Дякуємо за відгук.
Ми за замовчуванням відправляємо Укрпоштою по тарифу "Експрес", так як зазвичай клієнти скаржаться на довгий час доставки, обираючи саме Укрпошту Стандарт, також пересилка даним тарифом є більш надійною.
Просимо звернути увагу, що вартість переплати за експрес-доставку по Україні становить зазвичай +5-10 грн (при мінімальній вартості тарифу "Стандарт" 25 грн), в залежності від ваги посилки, тому "в 2 раза дороже" - це не є достовірною інформацією. Якщо ви дійсно оплатили значно більшу вартість пересилки - зверніться до найближчого відділення Укрпошти.
Сабанчук Инна
Положительный опыт покупок
Пользуюсь услугами магазина уже не первый раз.
Последний раз заказывала комплект из ошейника и поводка для своей собаки. Своим заказом довольна, как, в прочем, и данным зоомагазином.
Так что спасибо!