Валентинa Отзыв написан 17 февраля, 2019 год281 просмотр
Я як і всі магазини стала жертвою цих людей, ботів і тд . Вони придумали собі показники який ніякий магазин не зможе виконати , хіба що буде нажимати принято на всі відмінені закази на цему ресурсі . Дикі , хабарні правила придумались для того щоб удаляти любий чесний магазин з площадки ! Я можу сама створити 3 акаунти і кожен день робити закази в будь якому магазині , чи 10 акаунів в ітозі в нього буде 70 процентів отмен і його так само удалять з порталу бо робот підщитав . Прошу переглянути це правило якщо на біглі працюють люди , а не боти , логіки ніякої в цему немає ніякий магазин не буде в втрачати заробіток , включаючи те що ресурс платний і постійно йдуть не малі гроші за кліки і закази
Недостатки:
Дике правило 15 проц отмен, не хай самі так попрацюють (((
Повно заблокованих чесних магазинів за закази ботів
Так, стандартами якості обслуговування передбачено відхилення замовлень - 15%. Цей показник визначено не випадково, він розрахований після аналізу інформації про повернення покупців, замовлення яких було скасовано на Bigl.ua. Також, ми віримо в те, що виконуючи усі правила майданчика, продавець може не перевищувати цей показник. І зараз кількість таких продавців на майданчику зростає.
Залишати замовлення в статусі Прийнято не потрібно, оскільки це буде порушенням пункту 2 Стандартів якості обслуговування - https://support.bigl.ua/documents/764/. Для Bigl.ua крім показника скасованих замовлень, також важлива коректна робота зі статусами замовлень. Так ми і покупці вчасно отримуємо інформацію про те, на якій стадії обробки воно перебуває. Детальніше про те як правильно встановлювати статуси ви дізнаєтеся з розділу - https://support.bigl.ua/documents/1071/.
Щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти вам розібратися, напишіть на [email protected] ID вашої компанії, номера фейковий замовлень і уточніть чому ви такими їх вважаєте? Яких покупців ви класифікуєте як ботів, також опишіть нам детально ваш процес обробки замовлення.
Щодо недобросовісної конкуренції, то ми не рекомендуємо вам вдаватися до таких методів. Компанії, які були помічені в таких діях - будуть заблоковані на Bigl.ua без права відновлення.
Bigl.ua - это новый сервис, на котором владельцы небольших интернет-магазинов, а также уже довольно известных брендов могут размещать свои товары и услуги. Бигль юа - гарантирует безопасность сделки, чем способствует повышению доверия как покупателя к продавцу так и продавца к покупателю. Bigl.ua - стал широко известным в Украине пользователям... подробнее
Остановитесь бигл ! Бандитская схема - 15 проц отмен - Отзывы о Bigl.ua / Бигль юа
Дикі , хабарні правила придумались для того щоб удаляти любий чесний магазин з площадки !
Я можу сама створити 3 акаунти і кожен день робити закази в будь якому магазині , чи 10 акаунів в ітозі в нього буде 70 процентів отмен і його так само удалять з порталу бо робот підщитав .
Прошу переглянути це правило якщо на біглі працюють люди , а не боти , логіки ніякої в цему немає ніякий магазин не буде в втрачати заробіток , включаючи те що ресурс платний і постійно йдуть не малі гроші за кліки і закази
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за відгук.
Так, стандартами якості обслуговування передбачено відхилення замовлень - 15%. Цей показник визначено не випадково, він розрахований після аналізу інформації про повернення покупців, замовлення яких було скасовано на Bigl.ua. Також, ми віримо в те, що виконуючи усі правила майданчика, продавець може не перевищувати цей показник. І зараз кількість таких продавців на майданчику зростає.
Залишати замовлення в статусі Прийнято не потрібно, оскільки це буде порушенням пункту 2 Стандартів якості обслуговування - https://support.bigl.ua/documents/764/. Для Bigl.ua крім показника скасованих замовлень, також важлива коректна робота зі статусами замовлень. Так ми і покупці вчасно отримуємо інформацію про те, на якій стадії обробки воно перебуває. Детальніше про те як правильно встановлювати статуси ви дізнаєтеся з розділу - https://support.bigl.ua/documents/1071/.
Щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти вам розібратися, напишіть на [email protected] ID вашої компанії, номера фейковий замовлень і уточніть чому ви такими їх вважаєте? Яких покупців ви класифікуєте як ботів, також опишіть нам детально ваш процес обробки замовлення.
Щодо недобросовісної конкуренції, то ми не рекомендуємо вам вдаватися до таких методів. Компанії, які були помічені в таких діях - будуть заблоковані на Bigl.ua без права відновлення.