Roman Отзыв написан 14 февраля, 2019 год544 просмотра
На біглі продають самі адміни всіх інших хто їм мішає вони придумають смішні показники і любого запросто можуть під них кинути і удалити з ресурсу як собаку . Друзі це просто смішно вони вже не знають як усувати своїх конкурентів, щоб не мішали їм продавати, подумайте перше чи вам потрібен бігл для продаж купа потрачених грошей , нервів і тд , вони собі придумали що ти як продавець не повинен перевищувати суму відказів не більше 15 % Карллллллллл . інакше вони тебе удалять з свого супер портала . Тепер ти чесний продавець в тебе повно відгуків ти працюєш по всім стандартам , і в тебе як в любих інших магазинів є відмінені закази , тому що люди не беруть телефон чи вказують не вірний чи їм вже не потрібен товар , чи взагалі передумали є багато причин ти звичайно жмеш відміна бо не будеш відсилати тій людині , якій товар не потрібен і тут тобі приходить що ти нібито перевищив їхній показник по заказах 15 % головне ні статистика ні розбиратися ніхто не буде їх не хвилює чому в тебе аж цілих 15 % показник відмін . І тепер скажіть продавець на порталі ,який купляє їхні просейли , в нього йдуть гроші за кліки по товарах і людина робить замовлення він що дурак щоб не заробити грошей ? і буде заказ собі просто відміняти . Бігл придумав собі , як удаляти інші магазини щоб не мішали їм заробляти , а саме цим правилом (доля отмененных заказов не больше 15%) Під нього попаде 95% магазинів які будуть продавати той самий товар що вони ! І можете не відписувати що це ваші стандарти і тд це сміхота яку ви самі собі придумали і таким чином викидаєте магазини з ресурсу ! 2 согласны
Дякуємо вам за відгук. Так, стандартами якості обслуговування передбачено відхилення замовлень - 15%. Цей показник не випадковий, він розрахований після аналізу інформації про повернення покупців, замовлення яких було скасовано на Bigl.ua. Також, ми віримо в те, що виконуючи усі правила майданчика, продавець може не перевищувати цей показник. І зараз кількість таких продавців на майданчику зростає.
Дякуємо, що розповіли випадки які сприяють відхиленням замовлень. Про них ми знаємо, продавці розказують нам про ці випадки - часто. Але коли ми проводимо детальний аналіз замовлень компанії, для того, щоб надати персональні рекомендації та варіанти які допоможуть, то бачимо, що більшість з цих ситуацій, от як наприклад: "покупець передумав” (мається на увазі передумав не тому що щось не підійшло в товарі чи способі оплати/доставки, а передумав за своєю власною ініціативою) - не трапляються масово, а от моменти з відхиленням замовлення через відсутність товару, не швидкої реакції на замовлення, на жаль частіші. Якщо перевести свою увагу на виправлення ситуацій більш широкого масштабу, буде досить легко підтримувати показник.
Також в стандартах діє правило “трьох повідомлень” для компанії. Ми готові знову і знову повідомити вас про те, що є порушення (якщо воно є) і разом з вами знайти варіанти виправлення ситуації. Ми хочемо надихнути наших продавців бажанням бути кращими!
Романе, якщо у вас є питання, або знадобиться допомога - напишіть нам на [email protected] - ми готові провести індивідуальний аналіз сервісу вашої компанії та надати персональний список рекомендацій.
Обидно)) Но Мы не умерли и давно живём без этих БИГЛПРОХВОСТОВ . Они с нашей помощью продавцов раскрутили свою вонючую площадку. и теперь мы им все и на... не нужны)) Забейте без них жизнь хуже не стала))
Bigl.ua - это новый сервис, на котором владельцы небольших интернет-магазинов, а также уже довольно известных брендов могут размещать свои товары и услуги. Бигль юа - гарантирует безопасность сделки, чем способствует повышению доверия как покупателя к продавцу так и продавца к покупателю. Bigl.ua - стал широко известным в Украине пользователям... подробнее
Бигл не для чесних продавців ( доля отмененных заказов не больше 15%) - Отзывы о Bigl.ua / Бигль юа
Друзі це просто смішно вони вже не знають як усувати своїх конкурентів, щоб не мішали їм продавати, подумайте перше чи вам потрібен бігл для продаж купа потрачених грошей , нервів і тд , вони собі придумали що ти як продавець не повинен перевищувати суму відказів не більше 15 % Карллллллллл . інакше вони тебе удалять з свого супер портала .
Тепер ти чесний продавець в тебе повно відгуків ти працюєш по всім стандартам , і в тебе як в любих інших магазинів є відмінені закази , тому що люди не беруть телефон чи вказують не вірний чи їм вже не потрібен товар , чи взагалі передумали є багато причин ти звичайно жмеш відміна бо не будеш відсилати тій людині , якій товар не потрібен і тут тобі приходить що ти нібито перевищив їхній показник по заказах 15 % головне ні статистика ні розбиратися ніхто не буде їх не хвилює чому в тебе аж цілих 15 % показник відмін .
І тепер скажіть продавець на порталі ,який купляє їхні просейли , в нього йдуть гроші за кліки по товарах і людина робить замовлення він що дурак щоб не заробити грошей ? і буде заказ собі просто відміняти .
Бігл придумав собі , як удаляти інші магазини щоб не мішали їм заробляти , а саме цим правилом (доля отмененных заказов не больше 15%) Під нього попаде 95% магазинів які будуть продавати той самий товар що вони !
І можете не відписувати що це ваші стандарти і тд це сміхота яку ви самі собі придумали і таким чином викидаєте магазини з ресурсу !
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо вам за відгук. Так, стандартами якості обслуговування передбачено відхилення замовлень - 15%. Цей показник не випадковий, він розрахований після аналізу інформації про повернення покупців, замовлення яких було скасовано на Bigl.ua. Також, ми віримо в те, що виконуючи усі правила майданчика, продавець може не перевищувати цей показник. І зараз кількість таких продавців на майданчику зростає.
Дякуємо, що розповіли випадки які сприяють відхиленням замовлень. Про них ми знаємо, продавці розказують нам про ці випадки - часто. Але коли ми проводимо детальний аналіз замовлень компанії, для того, щоб надати персональні рекомендації та варіанти які допоможуть, то бачимо, що більшість з цих ситуацій, от як наприклад: "покупець передумав” (мається на увазі передумав не тому що щось не підійшло в товарі чи способі оплати/доставки, а передумав за своєю власною ініціативою) - не трапляються масово, а от моменти з відхиленням замовлення через відсутність товару, не швидкої реакції на замовлення, на жаль частіші. Якщо перевести свою увагу на виправлення ситуацій більш широкого масштабу, буде досить легко підтримувати показник.
Також в стандартах діє правило “трьох повідомлень” для компанії. Ми готові знову і знову повідомити вас про те, що є порушення (якщо воно є) і разом з вами знайти варіанти виправлення ситуації. Ми хочемо надихнути наших продавців бажанням бути кращими!
Романе, якщо у вас є питання, або знадобиться допомога - напишіть нам на [email protected] - ми готові провести індивідуальний аналіз сервісу вашої компанії та надати персональний список рекомендацій.