Продаю товари на пром юа.Бігл являється їх партнером,де також представляються мої товари.Товари були заблоковані на 3 місяці,вдумайтесь,через те,що я ставив статус замовлення після прийнятого зразу оплачений. Люди отримували свої товари,все було добре ,а ці ідіоти порахувати за 3 місяці із 120 замовлень,виконаних 7,бо не було поставлено в статусі виконано.При чому на промі такої дурноватої умови немає.Тамможна ставити зразу оплачений після прийнятий.І це все при тому,що плачу великі гроші за рекламу щомісяця.І при тому,що в мене тільки позитивні відгуки від клієнтів! Повні неадеквати і умови ідіотські.НЕ Рекомендую!
У довідці публічно ми сповіщаємо про те, що кожне з замовлень має отримувати кінцевий статус "Виконано" чи "Скасовано". Про зміну статусу покупець завжди отримує повідомлення.
Також зверніть увагу, що ми відправляємо три попередження і тільки після третього - товари блокуються. Продавець який починає виправляти помилки звернувши увагу вже на перше попередження частіше за все другого вже не отримує.
Кожен продавець приймає ці правила в момент розміщення товарів своєї компанії на нашому маркетплейсі і зобов'язується їх виконувати.
Bigl.ua - это новый сервис, на котором владельцы небольших интернет-магазинов, а также уже довольно известных брендов могут размещать свои товары и услуги. Бигль юа - гарантирует безопасность сделки, чем способствует повышению доверия как покупателя к продавцу так и продавца к покупателю. Bigl.ua - стал широко известным в Украине пользователям... подробнее
ПОВНІ НЕАДЕКВАТИ В ПЛАНІ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ І РОЗМІЩЕННЯ ТоВАРІВ - Отзывы о Bigl.ua / Бигль юа
Повні неадеквати і умови ідіотські.НЕ Рекомендую!
отзыв
Комментарии к отзыву
"Робота зі статусами замовлень" - це один зі стандартів якості обслуговування покупців на Bigl.ua. Продавці мають його дотримуватись https://help.bigl.ua/uk/article/46-robota-zi-statusami-zamovlen-standart-jakosti-obslugovuvannja .
У довідці публічно ми сповіщаємо про те, що кожне з замовлень має отримувати кінцевий статус "Виконано" чи "Скасовано". Про зміну статусу покупець завжди отримує повідомлення.
Також зверніть увагу, що ми відправляємо три попередження і тільки після третього - товари блокуються. Продавець який починає виправляти помилки звернувши увагу вже на перше попередження частіше за все другого вже не отримує.
Кожен продавець приймає ці правила в момент розміщення товарів своєї компанії на нашому маркетплейсі і зобов'язується їх виконувати.