12/01/2022р. я робила замовлення у вашому інтернет-магазні, а саме: портативний ірригатор для ротової порожнини iHealth HealthySmile PPS puise. Отримувач Деревянська Ірина Степанівна, м.Львів, НП відділення 20, оплата - при отриманні на пошті. ТТН 20400269247450. 15/01/2022р. товар надійшов у відділення і ми з представником Нової пошти оглянули відповідність харктеристик товару, зовнішній вид, комплектацію і відсутність зовнішніх фізичних пошкоджень. Перевірити, чи працює даний девайс не виявилось можливим, так як ірригатор був незарядженим. Всю цю інформацію можна перевірити на відеокамерах Нової пошти.. Проплативши відправлення я забрала його. Прийшовши додому, я поставила його на зарядку, відповідно до рекомендацій виробника і інформації на вашому сайті, де написано, що пристрій повинен заряджатись 4 год.Індикатор показував, що пристрій заряджається. Після 4 год зарядки індикатор показав, що пристрій заряджений. Зібравши його відповідно до інструкції я спробувала включити, але він не працює. А ще в ньому протікає резервуар з водою при нахиленні пристрою. Залишила заявку оператору сайту, на що мені відповіли, що через день-два зі мною звяжеться представник рекламаційного відділу і надасть адресу, куди повернути неякісний та непрацюючий товар. Ще додатково написала лист на вашу електронну адресу. До сих пір зі мною ніхто не звязався, а після того, як я спробувала передзвонити оператору знову, мій телефон було внесено в чорний список. Ознайомившись з відгуками про ваш магазин на цьому сайті, зрозуміла, що це не поодинокий випадок, а стиль вашої роботи - розводити клієнтів. А цей неробочий ірригатор вже обїздив пів України. Якщо не буде повернуто кошти за неякісний товар, то я з чеком Нової пошти буду звертатись в Спілку захисту прав споживачів. 2 согласны
У меня было так же,возврату и обмену не подлежит,т.к. ирригатор по их словам относится к средствам гигиены,а они не подлежат возврату или обмену.Мне предложили 30%компенсации,сказали перезвонят жду уже 3 день.А купила ирригатор 31.12.2021.
Відповідно до Додатка N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) зубні щітки попадають в цю категорію, але за умови, що товари були належної якості на момент продажу.
А мені і Вам товар надійшов у відділення Нової пошти в розрядженому вигляді, що можна перевірити і доказати, піднявши камери у відділеннях НП. Після зарядки товару виявилось, що він не включається взагалі, отже поломаний , а резервуар з водою протікає, що несе небезпеку для життя людини під час експлуатації.
Отже, норма даного додатку не розповсюджується на вищезгадані товари, так як вони були неналежної якості на момент продажу і повинні бути повернені кошти покупцю у повному обсязі.
В разі, якщо магазин не відреагує на дану скаргу і не поверне кошти в найближчі дні, потрібно писати скаргу в Спілку захисту прав споживачів і заяву у кіберполіцію. Бо судячи з відгуків, що опубліковані на цьому сайті, це вже систематична зневага і обдурювання покупців.
Сильне розчарування - Отзывы о beri.ua интернет-магазин
15/01/2022р. товар надійшов у відділення і ми з представником Нової пошти оглянули відповідність харктеристик товару, зовнішній вид, комплектацію і відсутність зовнішніх фізичних пошкоджень. Перевірити, чи працює даний девайс не виявилось можливим, так як ірригатор був незарядженим. Всю цю інформацію можна перевірити на відеокамерах Нової пошти.. Проплативши відправлення я забрала його.
Прийшовши додому, я поставила його на зарядку, відповідно до рекомендацій виробника і інформації на вашому сайті, де написано, що пристрій повинен заряджатись 4 год.Індикатор показував, що пристрій заряджається. Після 4 год зарядки індикатор показав, що пристрій заряджений. Зібравши його відповідно до інструкції я спробувала включити, але він не працює. А ще в ньому протікає резервуар з водою при нахиленні пристрою.
Залишила заявку оператору сайту, на що мені відповіли, що через день-два зі мною звяжеться представник рекламаційного відділу і надасть адресу, куди повернути неякісний та непрацюючий товар. Ще додатково написала лист на вашу електронну адресу. До сих пір зі мною ніхто не звязався, а після того, як я спробувала передзвонити оператору знову, мій телефон було внесено в чорний список.
Ознайомившись з відгуками про ваш магазин на цьому сайті, зрозуміла, що це не поодинокий випадок, а стиль вашої роботи - розводити клієнтів. А цей неробочий ірригатор вже обїздив пів України.
Якщо не буде повернуто кошти за неякісний товар, то я з чеком Нової пошти буду звертатись в Спілку захисту прав споживачів.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
А мені і Вам товар надійшов у відділення Нової пошти в розрядженому вигляді, що можна перевірити і доказати, піднявши камери у відділеннях НП. Після зарядки товару виявилось, що він не включається взагалі, отже поломаний , а резервуар з водою протікає, що несе небезпеку для життя людини під час експлуатації.
Отже, норма даного додатку не розповсюджується на вищезгадані товари, так як вони були неналежної якості на момент продажу і повинні бути повернені кошти покупцю у повному обсязі.
В разі, якщо магазин не відреагує на дану скаргу і не поверне кошти в найближчі дні, потрібно писати скаргу в Спілку захисту прав споживачів і заяву у кіберполіцію. Бо судячи з відгуків, що опубліковані на цьому сайті, це вже систематична зневага і обдурювання покупців.