Доброго дня Змушений повідомити Вас при вкрай жахливу ситуацію, котра спонукає мене до написання цього повідомлення. Вчора (23 травня 2022 року) я замовив у Вас на сайті цю модель: https://bemobi.com.ua/blackview-bv1000-black Зазвичай, після замовлення, оператор телефонує та підтверджує замовлення. Сьогодні я очікував звінка від Вашої компанії. Звінка не було, отже я зателефонував за контактними телефонами з Вашого сайту. Телефони (097) 142-28-22 та (099) 555-20-77 не відповідали.
Поведінка ж оператора за телефоном (063) 144-28-00 просто вразила. Людина спілкується з нецензурною лексикою до клієнта, котрий зробив замовлення. Це наносить непоправну шкоду, як клієнту, так і Вашій компанії.
Залив розмову для Вашого ознайомлення в YouTube за посиланням:
Зараз відео знаходиться в закритому режимі.
Прошу Вас звернути увагу на роботу оператора, оскільки зараз з його поведінкою асоціюється робота Вашого магазину.
Для вирішення питання, щодо спроби приниження гідності, прийму вибачення від Вас чи оператора.
В разі, якщо Ви не вбачаєте тут проблеми, будуть зроблені кроки, щодо поширення цієї інформації мережею інтернет. Оскільки така поведінка оператора (представника компанії) неприпустима.
Завдання цього допису до Вас: - звернути увагу на якість роботи операторів Вашого магазину - зупинити подальшу неприпустиму поведінку вказаного оператора (наступною "жертвою" може бути жінка, літня людина) - отримання сатисфакції за звинувачення в брехні та прослуховування нецензурної лайки в мій бік
Маю надію на швидку відповідь, що дасть змогу не звертатися до компетентних органів з цього питання
Як зустрічає клієнта bemobi.com.ua - Отзывы о bemobi.com.ua интернет-магазин
Змушений повідомити Вас при вкрай жахливу ситуацію, котра спонукає мене до написання цього повідомлення.
Вчора (23 травня 2022 року) я замовив у Вас на сайті цю модель:
https://bemobi.com.ua/blackview-bv1000-black
Зазвичай, після замовлення, оператор телефонує та підтверджує замовлення. Сьогодні я очікував звінка від Вашої компанії.
Звінка не було, отже я зателефонував за контактними телефонами з Вашого сайту.
Телефони (097) 142-28-22 та (099) 555-20-77 не відповідали.
Поведінка ж оператора за телефоном (063) 144-28-00 просто вразила. Людина спілкується з нецензурною лексикою до клієнта, котрий зробив замовлення. Це наносить непоправну шкоду, як клієнту, так і Вашій компанії.
Залив розмову для Вашого ознайомлення в YouTube за посиланням:
Зараз відео знаходиться в закритому режимі.
Прошу Вас звернути увагу на роботу оператора, оскільки зараз з його поведінкою асоціюється робота Вашого магазину.
Для вирішення питання, щодо спроби приниження гідності, прийму вибачення від Вас чи оператора.
В разі, якщо Ви не вбачаєте тут проблеми, будуть зроблені кроки, щодо поширення цієї інформації мережею інтернет.
Оскільки така поведінка оператора (представника компанії) неприпустима.
Завдання цього допису до Вас:
- звернути увагу на якість роботи операторів Вашого магазину
- зупинити подальшу неприпустиму поведінку вказаного оператора (наступною "жертвою" може бути жінка, літня людина)
- отримання сатисфакції за звинувачення в брехні та прослуховування нецензурної лайки в мій бік
Маю надію на швидку відповідь, що дасть змогу не звертатися до компетентних органів з цього питання
отзыв
Комментарии к отзыву