НІКОМУ НЕ рекомендую цю БРЕХЛИВУ фірмочку!!! 17.09.2019 замовляв захищений смартфон Doogee S60, сказали, що нема в наявності (хоча на сайті вказувалося,що є!), порекомендували Doogee S70 (на той час були в одну ціну), погодився, замовив. Прийшов 18.09.2019. Візуально на Новій пошті перевірив, ввімкнув-вимкнув. Дома налаштував та спробував зателефонувати. Виявилося, що основний динамік (слухавка) працює з перебоями (не чути ні гудків, ні співрозмовника). 19.09.2019 за номером 097142**22, пояснив суть питання. Менеджер (не представився) сказав повернутися до заводських налаштувань. Коли після кількох спроб щось змінити звук не з'явився - зателефонував ще раз. Менеджер сказав відправити на гарантійний ремонт. (новий телефон, котрий і не працював толком!!!) за адресою Київ, Нова пошта, 202, Сергій (063542**43), що я і зробив 20.09.2019. Сьогодні, 24.09.2019 зателефонував менеджеру, щоб поцікавитися коли отримаю телефон, почув у відповідь хамство на повишених тонах! Він, бачте, "нічево не знаю", "вам позвонят"! І це за мої 6500 грн.+оплата доставки,+оплата повернення! Всі документи збираю і маю намір подати на цю фірму позов, якщо до кінця тижня не отримаю РОБОЧИЙ смартфон! P.S. Після публікації даного відгуку до мене зателефонував директор (так він представився) (063611**50), щоб вияснити причину мого незадоволення...Поговорили... Вияснив. На слідуючий день зателефонували із сервісного центру (063542**43), сказали що дійсно у мене не робочий динамік і на протязі 2/3 (двох/трьох) тижнів!!! вони мені його замінять безкоштовно, або я можу скористатися послугою "ЕКСПРЕС-ЗАМІНА" і всього за 400 грн. отримати через 1 день новий телефон. (можливо я параноїк, але наводить на одну дуже погану думку - за попередній заводський брак знову платити)... Я погодився.(отримав. не працює мікрофон, відправив назад 30.09.2019. із проханням замінити на іншу (дешевшу на 400грн. модель Doogee S60) P.P.S. Водили за ніс до 28.10.2019. Не замінили! Гроші не повернули! Завтра (30.10.2019) піду на Нову пошту, подивлюся що прислали... P.P.P.S. Як і очікувалося - прислали той самий телефон. Мало того, що мікрофон далі не працює, так ще й не додали шпильку для вилучення SIM-карти і поцарапали захисну плівку. В обміні відмовили, бо: (цитую мовою оригіналу) \"Поменять на Doogee S60 не получилось, так как склад не захотел брать его обратно, мотивируя, что телефон б/у и с ним ходили.\" Як я міг з ним ходити, якщо на слідуючий день після отримання відправив його назад у сервісний центр? Хіба що \"ходінням\" вони вважають час із Нової пошти до дому і з дому назад... Що з ним робили з 01.10 по 28.10. в сервісному центрі, я не знаю...
Достоинства:
не побачив
Недостатки:
оманлива інформація про наявність, хамство, обман про гарантію
Уточнення до свого відгуку про магазин Bemobi - Отзывы о bemobi.com.ua интернет-магазин
P.S. Після публікації даного відгуку до мене зателефонував директор (так він представився) (063611**50), щоб вияснити причину мого незадоволення...Поговорили... Вияснив. На слідуючий день зателефонували із сервісного центру (063542**43), сказали що дійсно у мене не робочий динамік і на протязі 2/3 (двох/трьох) тижнів!!! вони мені його замінять безкоштовно, або я можу скористатися послугою "ЕКСПРЕС-ЗАМІНА" і всього за 400 грн. отримати через 1 день новий телефон. (можливо я параноїк, але наводить на одну дуже погану думку - за попередній заводський брак знову платити)... Я погодився.(отримав. не працює мікрофон, відправив назад 30.09.2019. із проханням замінити на іншу (дешевшу на 400грн. модель Doogee S60)
P.P.S. Водили за ніс до 28.10.2019. Не замінили! Гроші не повернули! Завтра (30.10.2019) піду на Нову пошту, подивлюся що прислали...
P.P.P.S. Як і очікувалося - прислали той самий телефон. Мало того, що мікрофон далі не працює, так ще й не додали шпильку для вилучення SIM-карти і поцарапали захисну плівку. В обміні відмовили, бо: (цитую мовою оригіналу) \"Поменять на Doogee S60 не получилось, так как склад не захотел брать его обратно, мотивируя, что телефон б/у и с ним ходили.\" Як я міг з ним ходити, якщо на слідуючий день після отримання відправив його назад у сервісний центр? Хіба що \"ходінням\" вони вважають час із Нової пошти до дому і з дому назад... Що з ним робили з 01.10 по 28.10. в сервісному центрі, я не знаю...
отзыв
Комментарии к отзыву