Гость Отзыв написан 28 апреля, 2024 год3 просмотра
Відгук буде довгим і емоційним 🫣 Замовляла я іграшку для донечки на дн, завчасно, тижні за 3 до дня народження. Спочатку менеджер написала, що «Ми доставляємо УСІ товари під замовлення 5-10 робочих днів.». Я перепитала умови оплати і отримала відповідь, що : «Так, як товар веземо під замовлення, тому йде мінімальний аванс 30% на рахунок ФОП». Рахунок ФОП додав впевненості і я внесла передоплату 1247грн, після чого отримала відповідь: «Дякуємо, Ваше замовлення прийнято! Через 5-13 робочих днів товар прибуде в Україну». Вже не 10 робочих днів максимум, а 13. Це почувало дату отримання на цілих 5днів через вихідні. Через 11 днів після оплати я питаю, яка ситуація з моїм замовленням. Не дочекавшись відповіді на вайбер телефоную і ніхто не відповідає. Хвилин за 5 передзвонює дівчинка і каже: «годину тому отримали багато посилок, можливо є і Ваша, очікуйте відповідь у вайбер». Після чого скріншот з польського калькулятора розрахунку дат, де кінцева дата замовлення 25.04.24р, а замовлення я оплатила 5 квітня ввечері. Це вже 14 робочих днів при обіцяних спочатку 5-10. Чемно чекаю 24 квітня і телефоную, чую знайому для мене відповідь: «годину тому отримали багато посилок, можливо є і Ваша, очікуйте відповідь у вайбер» і дуже напружуюсь. Починаю гуглити відгуки і бачу ще за 21рік, як люди пишуть, що чекали місяць-півтора і нічого так і не отримали. Залажу в getcontact і розумію, що хештеги почистили, немає жодного. Хтось заморочився, почистити всі хештеги, ще більше напружуюсь. Передзвонюю менеджеру і кажу, що хочу зрозуміти, де моя посилка і чи вона є взагалі, бо це на дн дитині і я переживаю. Після відповіді: «Вам краще подумати про свято для дитини, а не переживати», я розумію, що менеджери нормальних магазинів так не відповідають і мене, скоріш за все, розвели. Прошу сфотографувати моє замовлення, щоб я бачила, що воно є на складі, на що чую:»ми не зобовʼязані, Ви коли оформлювали замовлення ставили галочку, де погодилися з всіма нашими умовами. Я прошу зорієнтувати мене, коли найпізніша дата та година отримання мною товару, на що менеджер мене попередив: «що якщо я так переживатиму, то навіть машина, яка везе мені посилку може поламатись🤪». Менеджер каже, що моя посилка вже на складі і сьогодні ввечері, максимум завтра до 12, очікувати ттн. Наступного дня о 12 ніякого ттн і я дзвоню ще раз з проханням повернути мені кошти, або доказати, що моя іграшка хоча б в них. Менеджер постійно перебиває мене, не дає договорити, каже що керівництво вже забороняє їй зі мною спілкуватися 😅, що мені ЦЕ ВСЕ ПОВЕРНЕТЬСЯ. Я кажу, що очікую сьогодні відправку товару, або повернення коштів. Наступного дня, неочікувано для мене - я отримую посилку. Висновок - менеджер просто дно. Якби мене зразу заспокоїли і спокійно відповідали, я не скаржилася б на пропущені терміни. Спілкування настільки неадекватне, що сумніву, що це шахраї - не було абсолютно. Ціна на товар, до речі, вигідна. Тобто якщо змінити менеджера (підозрюю, що це може бути сама власниця, бо не уявляю, хто такого неадекватна тримав б) магазину поставила б 4 з 5. А так як я нервувалась і переживала- 1 з 5. Наступного разу, краще заплачу дорожче. Не рекомендую.
Менеджер дно!!!!!! - Отзывы о baby.co.ua - сервис доставки товаров из Польши
Замовляла я іграшку для донечки на дн, завчасно, тижні за 3 до дня народження. Спочатку менеджер написала, що «Ми доставляємо УСІ товари під замовлення 5-10 робочих днів.». Я перепитала умови оплати і отримала відповідь, що : «Так, як товар веземо під замовлення, тому йде мінімальний аванс 30% на рахунок ФОП». Рахунок ФОП додав впевненості і я внесла передоплату 1247грн, після чого отримала відповідь: «Дякуємо, Ваше замовлення прийнято! Через 5-13 робочих днів товар прибуде в Україну». Вже не 10 робочих днів максимум, а 13. Це почувало дату отримання на цілих 5днів через вихідні. Через 11 днів після оплати я питаю, яка ситуація з моїм замовленням. Не дочекавшись відповіді на вайбер телефоную і ніхто не відповідає. Хвилин за 5 передзвонює дівчинка і каже: «годину тому отримали багато посилок, можливо є і Ваша, очікуйте відповідь у вайбер». Після чого скріншот з польського калькулятора розрахунку дат, де кінцева дата замовлення 25.04.24р, а замовлення я оплатила 5 квітня ввечері. Це вже 14 робочих днів при обіцяних спочатку 5-10. Чемно чекаю 24 квітня і телефоную, чую знайому для мене відповідь: «годину тому отримали багато посилок, можливо є і Ваша, очікуйте відповідь у вайбер» і дуже напружуюсь. Починаю гуглити відгуки і бачу ще за 21рік, як люди пишуть, що чекали місяць-півтора і нічого так і не отримали. Залажу в getcontact і розумію, що хештеги почистили, немає жодного. Хтось заморочився, почистити всі хештеги, ще більше напружуюсь. Передзвонюю менеджеру і кажу, що хочу зрозуміти, де моя посилка і чи вона є взагалі, бо це на дн дитині і я переживаю. Після відповіді: «Вам краще подумати про свято для дитини, а не переживати», я розумію, що менеджери нормальних магазинів так не відповідають і мене, скоріш за все, розвели. Прошу сфотографувати моє замовлення, щоб я бачила, що воно є на складі, на що чую:»ми не зобовʼязані, Ви коли оформлювали замовлення ставили галочку, де погодилися з всіма нашими умовами. Я прошу зорієнтувати мене, коли найпізніша дата та година отримання мною товару, на що менеджер мене попередив: «що якщо я так переживатиму, то навіть машина, яка везе мені посилку може поламатись🤪». Менеджер каже, що моя посилка вже на складі і сьогодні ввечері, максимум завтра до 12, очікувати ттн. Наступного дня о 12 ніякого ттн і я дзвоню ще раз з проханням повернути мені кошти, або доказати, що моя іграшка хоча б в них. Менеджер постійно перебиває мене, не дає договорити, каже що керівництво вже забороняє їй зі мною спілкуватися 😅, що мені ЦЕ ВСЕ ПОВЕРНЕТЬСЯ. Я кажу, що очікую сьогодні відправку товару, або повернення коштів. Наступного дня, неочікувано для мене - я отримую посилку. Висновок - менеджер просто дно. Якби мене зразу заспокоїли і спокійно відповідали, я не скаржилася б на пропущені терміни. Спілкування настільки неадекватне, що сумніву, що це шахраї - не було абсолютно. Ціна на товар, до речі, вигідна. Тобто якщо змінити менеджера (підозрюю, що це може бути сама власниця, бо не уявляю, хто такого неадекватна тримав б) магазину поставила б 4 з 5. А так як я нервувалась і переживала- 1 з 5. Наступного разу, краще заплачу дорожче. Не рекомендую.
отзыв
Комментарии к отзыву