Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 420 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії...
подробнее
АФЕРИСТЫ ЕЩЕ ТЕ !!!!!!!!!!!!!!! - Отзывы об АЗС ОККО
"Козлы поганые!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Дурят как только могут. Заправлялся на многих заправках, но таких аферистов еще не встречал. 01.06.2018 заехал возле дома, по ул.Пражской, заправиться газом, причем зная, что балон заполнен примерно на половину, но при этом сказал заправщику что буду заправлять до полного и пошел платить в кассу. Был в глубоком шоке. Честно говоря, до сих пор не понимаю, как заправщик умудрился в наполовину заполненный 40-литровый балон впихнуть еще 44 литра газа. Из чистого интереса за пару дней выкатал весь газ и уже на бензине заехал на ту же заправку, но при этом заправщику не сказал сколько буду заправлять. Вы не поверите, в абсолютно пустой балон влезло всего 6(шесть) литров!!!!!!!!!!!!!!!! При чем когда я начал скандалить во всем обвинили солнечную погоду. Полнейший маразм. С такими наглыми аферистами я еще за свою жизнь не сталкивался."
Вместо того чтобы хотя бы элементарно извиниться, просто взяли и забанили. Так что порядочностью тут даже и не пахнет не только на уровне обслуживающего персонала, но и на уровне руководства.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Тепер, стосовно Вашої фрази , цтую: "Таким інструментом, як "Блокування", ми не користуємося." - це чиста брехня і гра на публіку. Після моєї публікації на Вашій сторінці у Facebook мене заблокували і на данний час я не можу робити публікації на Вашій сторінці, а також писати коментарі до Ваших публікацій і зв"язуватися з Вами у приватному чаті.
А політика Вашої компанії мені тепер цілком зрозуміла. Всіх незадоволенніх вашою працею Ви просто блокуєте. Таким чином і вирішуєте всі питання.
З повагою дуже незадоволенний Вашею працею кліент
Зважаючи на те, що у мережі Facebook наша вам відповідь була видалена з незрозумілих нам причин (а ми надавали її під вашим найпершим зверненням), вважаємо доречним продублювати її тут. Оскільки ми цінуємо кожного нашого клієнта і завжди готові допомогти у вирішенні будь-яких питань стосовно наших послуг.
Отже, щодо вашого питання стосовно заправки автомобіля газом:
Кожного місяця ми перевіряємо точність наливу на наших колонках. Якщо у клієнта виникають сумніви, то ми готові інформацію перевірити. Для цього напишіть, будь ласка, ваш контактний номер (можна у приватні повідомлення спільноти у Фейсбук), щоб регіональний керівник мережі зміг з вами зв'язатися напряму.
Також варто зазначити, що різниця в тому, скільки в авто можна заправити газу, залежить від температурних умов та залишкового тиску в балоні. Це дає похибку і навіть на одній заправці при різних вихідних даних та приблизно однаковому залишку пального об'єм заправленого газу може незначною мірою відрізнятися.
Всі ПРК нашої мережі кожного місяця проходять планові перевірки та калібрування. Тож для того, щоб ми змогли більш детально перевірити інформацію, напишіть, будь ласка, ваш контактний номер та номер вашої картки Fishka (у приват спільноти ОККО у ФБ).
Ще раз дякуємо за звернення та будемо раді допомогти розібратися у ситуації.
Тепер, стосовно Вашої фрази , цтую: "Таким інструментом, як "Блокування", ми не користуємося." - це чиста брехня і гра на публіку. Після моєї публікації на Вашій сторінці у Facebook мене заблокували і на данний час я не можу робити публікації на Вашій сторінці, а також писати коментарі до Ваших публікацій і зв"язуватися з Вами у приватному чаті.
А політика Вашої компанії мені тепер цілком зрозуміла. Всіх незадоволенніх вашою працею Ви просто блокуєте. Таким чином і вирішуєте всі питання.
З повагою дуже незадоволенний Вашею працею кліент