Отзывы об АЗС ОККО

АЗС ОККО
Украина Отзыв написан 23 июля, 2014 год 10734 просмотра
 Отзыв об АЗС ОККО по адресу Стрий, ул. Сколивская 19 Я відносився з великою повагою до цієї кантори, заснованої Стриянином п.Антоновим, поки сам не попав на цю "кухню"... Пропрацював оператором пів року, на більше мене не вистарчило... Отож коротко про основне:

Позитив:
1. Умови праці, все чисто, охайно, влітку прохолодно, взимку тепло ) Акуратний робочий одяг, дружній колектив і.т.п.
2. Графік роботи, день, наступна ніч і два дні вдома, є час для сім'ї і для своїх справ.
3. Стабільна заробітня плата (про неї окремо).

На цьому всі позитивні моменти вичерпуються...

Негатив:
1. Оператор - лице компанії і людина яка виконує чи не найголовнішу роботу, адже саме він безпосередньо спілкується з клієнтом. Проте з точки зору офісу це чомусь виглядає інакше, оператор для них це такий собі цап відбувайло... Який відповідає за все! За всі "гріхи", і свої і чужі... Прості приклади, приїзджає наприклад вночі клієнт в неадекватному стані, просить залити йому на 100 грн дизеля, заливаємо... На наступний день, протверезівши, виявляється що автомобіль бензиновий, а він взяв його покататися і переплутав вид пального... Все, гаплик, якщо він буде стояти на своєму що замовляв бензин - значить так і було, оператор це людина яку слухати ніхто не буде, адже самий основний девіз компанії - Клієнт завжди правий! Аналогічна ситуація з Гарячою лінією ОККО, можна подзвонити і наплести чого завгодно! Розбиратися ніхто не буде!!! "Накажуть рубльом"... І ще купа подібних нюансів. Тобто фірма не захищає працівників, а навпаки, тільки чекає підходящого моменту щоб "нагнути" як можна нижче, зняти ЗП і отримати таким чином прибуток, геніально!!! Мені не відомі випадки коли б компанія стала на захист працівника, навіть якщо він був правий, прикро. Крім того можна вислухати від "перевіряючого" в свою сторону абсолютно все, принцип - ти баран а я начальник! Або навіть отримати в лице ход дог (як від п.Ворошило), тому що сосиска видалася їй недостстньо розігрітою...

2. Заробітня плата. Тут ще цікавіше... Якщо АЗК працює на так званому "партнерстві" то розраховувати на нормальну оплату праці це як вірити в існування колобка... Все просто, на протязі місяця достатньо одного-двох "зальотів" і ви залишетеся на мінімалці в 1500 грн. Зальотами можуть бути наприклад таємний покупець, якому не сподобалося що в туалеті залишилося менше двох метрів паперу, чи ти не запропонував йому різноманіття хот-догів, чи ще якась дрібниця, яка після 12-годинного (або й 24-х) робочого дня може просто вилетіти з голови... А ще цікавіше це "внутрішня перевірка", результати якої не оскаржуються, хто і коли приходив, що перевіряв, що саме було не так і чи взагалі було, тобі ніколи і ніхто цього пояснювати не буде... Просто знімуть з ЗП 500 грн... Тобто можливо ніхто і не приходив, і все було супер, але це реально крутий спосіб економити кошти компанії. Браво ОККО!

3. Банально звичайно, але, обід... Шановне ОККО, заробляючи мільйони гривень в ДЕНЬ, чого вартує "зафондувати" оператору який працює по 12, а інколи і по 24 години, перекусити на обід один нещасний хот дог і чай чи каву? Тим більше що собівартість цього фаст-фуду смішна... Не розумію...

4. Кар'єрний ріст... Ха-Ха-Ха... Смішно до болю. "Кумовство" і "панібратство" рулять тут по повній! Не маючи "плечей" про якість просування по кар'єрній драбині можете і не мріяти... І чим ширші плечі - тим вища посада, навіть якщо ти ідіот... Я взагалі не розумію, як можна бути територіальним менеджером наприклад, якщо ти ні дня не працював оператором і не знаєш половини нюансів цієї роботи!!!


Я можу навести ще багато прикладів маразму в цій компанії, але не буду. Риба як відомо гниє з голови, тому шановне керівництво, поки ви не навчитеся поважати працівників, поки не перестанете дурити їх і державу "партнерством" - нормальні люди там працювати не будуть... Нажаль.





Комментарии к отзыву

Екс працівник (Украина, Львов) 3 августа, 2014 год
Цікаво, чому представник ОККО не залишив тут свій коментар? Написав би що все це не правда, і такого у компанії немає, і взагалі все супер-пупер а я тут собі чогось понавигадував... ОККО! Немає чого відповісти???
Гость (Чехия, Прага) 29 июля, 2014 год
Cлава Украiнi ! Скажiть нам , будь ласка - чому нас не оформляють офiцiйно на партнерствi ? ми молодшi оператори люди другого сорту - так? Нам не потрiбен стаж i таке iнше ? То може нам потрiбно писати листа президенту з проханням офiцiйного працевлаштування ? Эх, рано майдан розiйшовся, за що нашi хлопцi там стояли...Ми це всi молодшi оператори з мiста Харкiв. Маемо зарплатню мiнiмальну - 1300 гр i як нам з нашими дiтками на цi грошi жити ? То може у ваших менеджерiв - мiльйонерiв треба зрiзати зарплатню а простим робiтникам додати ? НАВIЩО ЛЮДЕЙ ДУРИТИ ? ЗА ЩО СТОЯЛИ МИ НА МАЙДАНI !!!!
Безправний (Украина, Киев) 26 июля, 2014 год
Дякую Вам, за те, що виклали узагальнену думку працівників ОККО. Все вірно без жодного вигаданого слова! Клієнт завжди правий - це дуже добре і так має бути, однак, а де права робітника, коли він професійно та якісно виконує свою роботу, але всеодно завжди винний! Де право на відпочинок, коли потік клієнтів і за цілу зміну можеш не присісти(я вже мовчу, що відповідні місця відпочинку відсутні як такі взагалі), де право на відстоювання своїх прав, де право на презумпцію невинуватості? Не має значення з твоєї вини чи ні стався певний негаразд, всеодно відповідати буде оператор або молодший оператор! А як же доведеність вини? Де відповідальність клієнтів за те, що вони в першу чергу мають знати номер колонки та вид палива й чітко замовляти та контролювати це, адже це їхнє майно? Якщо людина замовила квиток на літак до Лондону, а потім отримавши його скаже, що вона хотіла до Риму? Навряд чи керівництво буде змушувати касира повертати гроші! Звичайно ні! А чому на заправках інакше? Невже працівники, які заробляють для компанії гроші, обслуговуючи клієнтів, не такі ж самі люди як клієнти, звичайно, може не такі заможні, однак також заслуговують поваги і забезпечення своїх прав! Дуже хотілося, щоб ця інформація дійшла до керівництва ОККО, до самого найголовнішого, щоб вони нарешті повернулися обличчям до "простих смертних", які на них працюють, заробляючи їм статки, а собі професійні захворювання не зважаючи на молодий вік! Хоча не віриться ......
Гость (Украина, Киев) 5 августа, 2014 год
Дійсно, що партнерство, це збагачення партнера і рабство працівників. На концерні кажуть все набагато краще і соціальні гарантії для працівників і зарплата легальна й вища.


АЗС ОККО
Все отзывы

2.3 5
4535 отзывов / 3218279 просмотров
АЗС ОККО
Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 420 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії... подробнее

АЗС
Автотранс
Автотранс

Рейтинг: 3.2
72 отзыва
АЗС WOG
АЗС WOG

Рейтинг: 2.1
2624 отзыва
АЗК UPG
АЗК UPG

Рейтинг: 3.1
949 отзывов
Сеть АЗС Маркет
Сеть АЗС Маркет

Рейтинг: 3.1
37 отзывов
АЗС Ультра
АЗС Ультра

Рейтинг: 3.1
74 отзыва
Сеть АЗС «Параллель»
Сеть АЗС «Параллель»

Рейтинг: 1.9
139 отзывов
АЗС Авиас
АЗС Авиас

Рейтинг: 1.7
465 отзывов
АЗС ЛУКОЙЛ
АЗС ЛУКОЙЛ

Рейтинг: 2.3
105 отзывов
БРСМ-Нафта АЗС
БРСМ-Нафта АЗС

Рейтинг: 1.9
1204 отзыва
SOCAR
SOCAR

Рейтинг: 2.9
876 отзывов