Руслан Отзыв написан 15 октября, 2024 год13 просмотров
Отзыв об АЗС Avantage 7 по адресу Київ, Большая Окружная ул., 98а Років з 5 заправлявся на Окружній біля Жулянського мосту. Якість - більш/менш нормальна. Ціна звісно радувала. Проте, починаючи з серпня місяця почали "наздоганяти" обсягом. Якщо до цього стабільно заливали в порожній бак 40-41 (при його об'ємі в 45), то вже потім трошки почали нахабничати. Перший раз був наприкінці серпня - 42. Ну, думаю може під нуль "викатав". Другий раз у вересні 44. От тут вже запитав у заправників, що вони дують. Порадили "змінити колонку", на що відповів - краще вже заправку. Останній цвях на цій же заправці був всередині вересня, колу "запхали" 48, при ємності баку в 45. Тут вже їх порівняв із КЛО (до СОКАРу їм ще далеко :-)), і сказав, що це був мій останній візит на цю заправку. Далі пішли ОККО, той же КЛО (теж "намахують"). Потім змінив на інший Авантаж. Спочатку на Набережній біля м. Шевченка, а зараз вже останні рази на О. Теліги. По одеській трасі - завжди норм! І що я хочу сказати. Вуаля!!! Все встало на норм (на Теліги - точно, бо на Набережній лив не повний бак, тому не буду поганого казати). Я зробив свої висновки: все залежить від керівництва конкретного заправного комплексу! Там де з'явився "недолив" - шукай "руку/вигоду" керівника самої АЗС, а не мережі. А взагалі, рекомендація менеджменту: зробіть на постійній основі або збір даних після відвідування клієнтів (ну невже тяжко "запилити" застосунок для мобільного, і тут не важливі знижки, бо ви отримаєте швидкий фідбек), або "таємного" покупця раз-два на тиждень. Ну, не ХХ-е ж сторіччя "на дворі".
Достоинства:
Вартість, якість (більш-менш). Щодо обслуговуючого персоналу: деякі пишуть про хамство тощо. Ніколи, ніколи цього не зустрічав ані в Києві, ані по Одеській трасі (звичайні маршрути). Перед Києвом є АЗС - останній раз навіть виказав персоналу велику подяку за туалет (інколи в 4/5* готелях такого не побачиш, і це не залежить від відвідувачів, а лише від персоналу!)
Дякуємо за ваш відгук. Ваші зауваження щодо можливого "недоливу" будуть ретельно перевірені, проте без конкретних фактів це може бути суб'єктивним сприйняттям ситуації. Ми закликаємо всіх клієнтів надавати обґрунтовані докази, аби уникати можливих непорозумінь або безпідставних звинувачень.
Ми завжди прагнемо забезпечити прозорість і високу якість обслуговування на кожній заправці нашої мережі.
Avantage 7 – это, в первую очередь, сеть АЗС и АГЗП, насчитывающая около 110 пунктов, где вам предложат заправить свой автомобиль, пройтись минимаркетом или просто посидеть за чашкой кофе после долгой дороги.
Заправляють "повітря" - Отзывы об АЗС Avantage 7
Другий раз у вересні 44. От тут вже запитав у заправників, що вони дують. Порадили "змінити колонку", на що відповів - краще вже заправку. Останній цвях на цій же заправці був всередині вересня, колу "запхали" 48, при ємності баку в 45. Тут вже їх порівняв із КЛО (до СОКАРу їм ще далеко :-)), і сказав, що це був мій останній візит на цю заправку. Далі пішли ОККО, той же КЛО (теж "намахують"). Потім змінив на інший Авантаж. Спочатку на Набережній біля м. Шевченка, а зараз вже останні рази на О. Теліги. По одеській трасі - завжди норм!
І що я хочу сказати. Вуаля!!! Все встало на норм (на Теліги - точно, бо на Набережній лив не повний бак, тому не буду поганого казати).
Я зробив свої висновки: все залежить від керівництва конкретного заправного комплексу! Там де з'явився "недолив" - шукай "руку/вигоду" керівника самої АЗС, а не мережі.
А взагалі, рекомендація менеджменту: зробіть на постійній основі або збір даних після відвідування клієнтів (ну невже тяжко "запилити" застосунок для мобільного, і тут не важливі знижки, бо ви отримаєте швидкий фідбек), або "таємного" покупця раз-два на тиждень. Ну, не ХХ-е ж сторіччя "на дворі".
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми завжди прагнемо забезпечити прозорість і високу якість обслуговування на кожній заправці нашої мережі.
З повагою,
Команда АЗК Avantage 7
Що потрібно? Паспорт на бак і фіскальний чек? І що буде? Різницю повернете?
Мені проще тоді зафіксувати такий недолив і направити документи до ДПСУ і Департаменту захисту справ споживачів.
З повагою, команда АЗК Avantage7 🏎️