АЗС Avantage 7
Avantage 7 – это, в первую очередь, сеть АЗС и АГЗП, насчитывающая около 110 пунктов, где вам предложат заправить свой автомобиль, пройтись минимаркетом или просто посидеть за чашкой кофе после долгой дороги.
Рейтинг 2.4 из 5 на основании 20 отзывов
АЗС
Почему разные цены на бензин ?
Щодо цін можливо перевірити це та надати більше деталей у чат підтримки.
Актуальну інформацію щодо всіх АЗК Avantage7 🏎️ можна легко знайти на Google Картах — просто введіть "Avantage7" у пошуку.
Updated від 15 жовтня 2024
Залишав свій відгук на роботу Авантаж7 15.10. 2024.
Що можу сказати через 4 місяці потому.
Робота мережі щодо усунення недоліків, як кажуть в Одесі, - таки ведеться (як на мене).
Було негативне враження від АЗС біля Жулянського мосту в м. Києві. Не заїжджав 4 місяці. Заправлявся в інших місцях. Було на 4 з 5.
Сьогодні був другий... Читать отзыв Доброго всім!
Залишав свій відгук на роботу Авантаж7 15.10. 2024.
Що можу сказати через 4 місяці потому.
Робота мережі щодо усунення недоліків, як кажуть в Одесі, - таки ведеться (як на мене).
Було негативне враження від АЗС біля Жулянського мосту в м. Києві. Не заїжджав 4 місяці. Заправлявся в інших місцях. Було на 4 з 5.
Сьогодні був другий заїзд за місяць на цю АЗС. Був дещо шокований об'ємом задутого газу. В корках Києва, з прогрівом (звісно спочатку бензом, тож і витрати мають бути меншими), із витратою за компом в 19 л/100, проїхавши 140 км по місту, влізло аж 21 л.!!! Я не хочу наврочити, але мені здається, що роботу над помилками зробили, а кількість клієнтів, що полишили Авантаж, - повернеться до попередніх. Заправники на 9 з 10 (зникли ті, що кладуть перехідник на машину, чи як було один раз на заднє скло 0_0!). Зауваження до АЗС: хлопці, якщо ви зайдете до рукомийників - спробуйте "охайно" скористатися дозаторами мила. Я не знаю який "вундеркіндер" робив заміри, але ви точно не зможете зробити це, не торкаючись поверхонь раковини, що вже - не дуже приємно. Що заважає встановити менші (я розумію, що там дзеркало заважає). WC - залигає бажати кращого (я розумію, що на 50 % залежить від користувачів, проте...). Бажаю успіхів в подальшому покращенні роботи.
Неодмінно - найкраще враження від роботи АЗС на підйоми до Чабанів перед Києвом. 9 балів з 10 (враження від ідеальної роботи інколи не дотягують заправники (читайте про перехідники) і касири; персонал прибиральників - я вас обожнюю, бо заходити в WC не просто приємно, а в кайф).
Тож, підводячи деякі висновки: покращити роботу мережі і повернути прихильність клієнтів - не так вже й важко, якщо маєш намір це зробити і досягнути поставленої мети разом із командою.
Я намагався бути неупередженим, порівнював не з ТОП-гравцями ринку, а в цьому сегменті (тому що на деяких заправних комплексах відомих брендів можна побачити і відчути дещо гірше, можливо колись напишу свої враження від UPG).
AVANTAGE 7 - вам ще є куди зростати і до чого прагнути.
Подякував вам за зміни до кращого :-)
Щодо зауважень: обов’язково передамо інформацію про дозатори мила та санітарний стан WC відповідальним спеціалістам, щоб покращити умови для наших клієнтів. Також дякуємо за оцінку роботи персоналу – для нас це важливо! 🚀
Ми завжди відкриті до діалогу і прагнемо, щоб ваш досвід заправки в Avantage7 🏎️ залишав тільки позитивні враження. Будемо раді бачити вас знову!
З повагою, команда АЗК Avantage7 🏎️
Заправляють "повітря"
Другий раз у... Читать отзыв Років з 5 заправлявся на Окружній біля Жулянського мосту. Якість - більш/менш нормальна. Ціна звісно радувала. Проте, починаючи з серпня місяця почали "наздоганяти" обсягом. Якщо до цього стабільно заливали в порожній бак 40-41 (при його об'ємі в 45), то вже потім трошки почали нахабничати. Перший раз був наприкінці серпня - 42. Ну, думаю може під нуль "викатав".
Другий раз у вересні 44. От тут вже запитав у заправників, що вони дують. Порадили "змінити колонку", на що відповів - краще вже заправку. Останній цвях на цій же заправці був всередині вересня, колу "запхали" 48, при ємності баку в 45. Тут вже їх порівняв із КЛО (до СОКАРу їм ще далеко :-)), і сказав, що це був мій останній візит на цю заправку. Далі пішли ОККО, той же КЛО (теж "намахують"). Потім змінив на інший Авантаж. Спочатку на Набережній біля м. Шевченка, а зараз вже останні рази на О. Теліги. По одеській трасі - завжди норм!
І що я хочу сказати. Вуаля!!! Все встало на норм (на Теліги - точно, бо на Набережній лив не повний бак, тому не буду поганого казати).
Я зробив свої висновки: все залежить від керівництва конкретного заправного комплексу! Там де з'явився "недолив" - шукай "руку/вигоду" керівника самої АЗС, а не мережі.
А взагалі, рекомендація менеджменту: зробіть на постійній основі або збір даних після відвідування клієнтів (ну невже тяжко "запилити" застосунок для мобільного, і тут не важливі знижки, бо ви отримаєте швидкий фідбек), або "таємного" покупця раз-два на тиждень. Ну, не ХХ-е ж сторіччя "на дворі".
Ми завжди прагнемо забезпечити прозорість і високу якість обслуговування на кожній заправці нашої мережі.
З повагою,
Команда АЗК Avantage 7 Показать 1 ответ
Недостатня кількість персоналу
Дякуємо що надаєте зворотний зв'язок для покращення сервісу.
Лишня кава
Замовив 1 каву та булочку.
Розрахувався, коли від'їхав, подивився на чек, нарахували 2 кави..
Мабуть потрібно було раніше перевірити, але неприємно таке відчувати..
Мдэ. Помойка)
Просимо детальніше надати інформацію тут: https://sarafan.me/aJbVq
Ми цінуємо, що Ви не залишилися байдужим і звернули нашу увагу на недоліки у роботі з клієнтами, що дозволяє нам покращити її якість та забезпечити належний рівень обслуговування. Дякуємо Вам за вибір мережі АЗС AVANTAGE7!
Подобається
Заправляюсь Ірпінь/Віта-поштова/Стоянка/Кільцева Київ. Ніколи не було зауважень. Просто чудово.
Повірте, я коли відкрутив циклонний фільтр і він був без газоліну, сухий і чистий, то тепер тільки там і заправляюсь.
На бензин теж тут перейшов.
Зараз буду міняти машину на дизельну і от думаю... Читать отзыв Заправляю на авантажі газом. Фільтр газу завжди чистесенький. Розхід найкращий, кожен раз чітко розумію на скільки вистачить.
Заправляюсь Ірпінь/Віта-поштова/Стоянка/Кільцева Київ. Ніколи не було зауважень. Просто чудово.
Повірте, я коли відкрутив циклонний фільтр і він був без газоліну, сухий і чистий, то тепер тільки там і заправляюсь.
На бензин теж тут перейшов.
Зараз буду міняти машину на дизельну і от думаю дизелем теж у них заправляти. Сподіваюсь не пожалкую.
Заправка на окружной
Тому нам прикро, якщо Ви зіткнулися з некоректною поведінкою персоналу.
Просимо пройти за посиланням, вкажіть зручний для Вас формат зв'язку, Ваш відгук буде оброблений якомога швидше.
https://sarafan.me/aJbVq
З повагою команда 🤍💚AVANTAGE7🏎
Обманули на запрвке
Якщо у Вас виникли питання щодо палива (Недолив / перелив).
Просимо пройти за посиланням, вкажіть зручний для Вас формат зв'язку. Ваш відгук буде оброблений якомога швидше. З повагою команда Avantage 7
https://sarafan.me/aJbVq
В Чехии дешевле
Дурят как могут
Якщо у Вас виникли питання щодо палива (Недолив / перелив).
Просимо пройти за посиланням, вкажіть зручний для Вас формат зв'язку. Ваш відгук буде оброблений якомога швидше. З повагою команда Avantage 7.
https://sarafan.me/lxWrP
ХАМСТВО «ДИРЕКТОРА» АЗС
В ответ получил какое-то хамско- высокомерное недовольное щебетание ( совсем какой-юный…), попросил повторно ,все же , уточнить о сигаретах…Этот юнец недовольно нахамил, еще и сообщил , что он ... Читать отзыв Вчера решил купить на Азс несколько пачек сигарет для друзей, пытался у продавца выяснить об их ассортименте и отличии, ибо прилавок далеко , написано мелко, да и не разбираюсь совсем…
В ответ получил какое-то хамско- высокомерное недовольное щебетание ( совсем какой-юный…), попросил повторно ,все же , уточнить о сигаретах…Этот юнец недовольно нахамил, еще и сообщил , что он тут « ДИРЕКТОР», и не обязан давать информацию о товаре..
МЕРЗКО, одним словом..
Когда спросил о нем у заправщиков, ТЕ ТОЛЬКО ПОСОЧУВСТВОВАЛИ…
Осторожно с покупками на АЗС В КИЕВЕ!
Адрес : вул. Вилика Кільцева, 96б, время 14.052022, 19годин, 40 хвилин
На людском горе наживаются мошенники
Завітавши на АЗС компанії Ви завжди отримували якісне пальне за мінімальними цінами.
⛽Так, наразі компанія вимушена підняти ціни до економічно обґрунтованого рівня або взагалі зачинятись на невизначений термін.
🤝Активно допомагаємо поліції, військовим, спецтранспорт. Ціна на паливо обґрунтована, повірте, для того, щоб компанія існувала взагалі!
• Бензовози зараз мають долати більший, ризикованіший шлях
• Додаткові витрати на охорону АЗС
• Персонал який залишився ризикує своїми
життями доставляючи паливо до гарячих точок
💪Наша команда надзвичайна! Працюємо у складних для життя умовах. ⛑😐
• Підвищення цін на світовому ринку
🤍 Тому в нас немає мети заробити, а є мета забезпечувати населення паливом і надалі.
🙆♂️Щиро просимо вибачення! Але наразі така ситуація.
Зрозумійте ще одне ми зараз у пошуку постачальників палива.
Якщо у Вас є конструктив та пропозиції щодо можливого рішення ситуації дуже просимо напишіть.
Не заправлялся, но остался очень доволен посещеним
Я даже не успел допить свой кофе, как ко мне подошёл заправщик и сообщил что всё сделано и я благополучно могу ехать дальше.
Но что не мало важно, когда я спросил что я ему должен за его работу, он сказал что ничего не нужно и пожелал счастливого пути. На что я был приятно удивлен.
И отдельно за касира который меня обслуживала. Молодая симпатичная девушка с приятным голосом, по мимо кофе предложила мне ещё множество всяких вкусностей, взял круасан с карамелью, вкусненько)))
Ну и так чтобы подвести итог. Вроде бы случилась неприятность, а в итоге получил заряд позитивных эмоций. Качеством обслуживания полностью доволен)))))
Отношения руководства к персоналу
2-е Касир: Делают туже работу только за товароведа просрочку сними то сделай и прочее. Товаровед делает подставы выставляя просрочку обратно на полки перед ревизором. При этом оны еще присылают штрафи и обвинения в их стороны ,в это время товаровед вместе с директором и ревизором делят выручку (штраф). Товаровед где-то шарится а кассиры делают все за нее потому что она сильно устала.
3-е Наш директор!!! Постоянно компасирует мозг заставляет делать то что не нужно ,когда иму говоришь как и что нужно сделать так ты что: Не лезь куда тебе нужно ,тебе говорить что до стенки и прочее. В место нормального отношения или уважения как человеку ,так нет просто тебя обливают грязью перед всеми клиенты и персоналом. Пошаны нет ,уважения нет ,есть только грязь и штрафы которые оны между собой делать.
4-й Наш уважаемый Каланча М.М на азс не работал газ на двух колонках ,выключали включали колонку ,игрались с рычагом регулировки давления газа на колонках. В место подсказки я услышал : Ты что тупорылый или что !!! Ты не знаешь как пользоваться газом или что ,у меня маленький ребенок а не работа на первом месте. Культуры обращения с персоналом 0 ,уважения 0 ,помощи 0.
Отличный газ
Не ідіть працювати на Авантаж!
Ужасное обслужевание
Тоже начал замечать такой факт .
Обманывают
Один раз заглохла на холостых, списываю это на качество топлива.