Давно помітила, коли до повної заправляю — не сходяться цифри. останнім часом почала заправляти на 10/20л. Останній раз заправляла 20л. поки стояла біля каси, — заправили, відʼїжджаю і розумію, що залили 10 ЛІТРІВ ЗАМІСТЬ 20 ЗА ЯКІ Я ЗАПЛАТИЛА
Доброго дня ! Прошу здійснити перевірку вашої заправки в смт Скороходове Чутівського району де не доливають пальне. Заправляв дизельне паливо 20 літрів в каністру після заправки виявилось 17 літрів не долив аж 3 літри, це дуже багато. прошу провести перевірку даної заправки, бо хлопці хімічать добре, і це не одиночний випадок.
Доброго дня! Щоб ми змогли зробити з Вами разом технічний пролив, просимо дати Ваші контактні дані. Напишіть нам у приватні повідомлення в соцмережі мережі АЗК Autotrans. Ваше повідомлення вже передали керівництву мережі АЗК Autotrans. Ми з Вами на зв’язку. Тихого Вам дня! З кращими побажаннями, команда мережі АЗК Autotrans
Начал заправлять машину 95евро и очень доволен по расходу. Я очень привередлив к топливу. Пока из всех заправок в Миргороде ваша мне больше всех подходит. Хотя с 1 мая добавляют в бензин спирт, но ваш не имеет запаха спиртом, а значит его действительно не более 5%. Короче спасибо вам большое.
Команда мережі АЗК Autotrans щиро вдячна вам за довіру та високу оцінку якості нашого пального. Ми розуміємо, наскільки важливим є паливо для кожного автомобіліста, особливо якщо мова йде про економічність і стабільну роботу двигуна.
З 1 травня справді діють нові норми щодо вмісту біоетанолу в бензині, і ми суворо дотримуємося державних стандартів, які дозволяють не більше 5% спирту у складі. Ми уважно контролюємо якість на всіх етапах — від постачання до наливу в бак.
Ваші слова — це найкраща мотивація для нас працювати ще краще. Раді, що з усіх АЗК у Миргороді саме Autotrans став вашим вибором. Завжди раді бачити вас знову!
Нам щиро прикро, що у вас склалося негативне враження після заправки на АЗК Autotrans.
Будь ласка, надайте наступну інформацію (можна в особисті повідомлення або через нашу гарячу лінію): • точну дату та час заправки; • адресу АЗК; • об’єм газу, який зазвичай вміщає ваш балон.
Це допоможе намнадати вам обґрунтовану відповідь.
Ми цінуємо кожного клієнта і завжди відкриті до діалогу.
Заїхав у Лубнах заправиться газом. Балон завжди був 27 л. заправили 35л.Говорять нічого не знаємо.Нікому не рекомендую цю заправку. Лубни проспект Володимирський 157
Нам прикро, що ви залишилися незадоволені обслуговуванням на АЗК Autotrans у Лубнах. Ми розуміємо ваше обурення — ситуації, коли обсяг заправленого пального значно перевищує місткість балона, справді викликають питання.
Мережа Autotrans дотримується встановлених технічних і метрологічних вимог до обладнання, а також контролює точність наливу на всіх станціях.
Водночас ми цінуємо зворотний зв’язок від клієнтів, адже саме завдяки таким повідомленням маємо можливість звертати увагу на окремі випадки, які потребують детального аналізу.
Залиште, будь ласка, Ваші контакті данні на нашій Гарячій лінії.
Ви абсолютно праві — клієнти не повинні залишатися без інформації чи чекати в невизначеності. Перезмінка — це важлива частина роботи АЗК, але вона має бути організована так, щоб не створювати незручностей для водіїв.
Ми вже передамо цю ситуацію керівництву відповідної станції.
Дякуємо, що звернули увагу на цей момент. Такі відгуки допомагають нам покращувати сервіс і уникати непорозумінь у майбутньому.
Завжди з задоволенням заїзжала на заправку в Горішніх Плавнях і тільки тут заправлялася до вчорашнього дня (30.03.2025 16:50). "Пану" заправщику дуже не сподобалося, те що я чекала його, щоб він зробив свою роботу (замічу що я навіть не заікнулася про те що довго чекала, просто стояла доки він не підійшов) і тут від нього понеслося в мою... Читать отзыв Завжди з задоволенням заїзжала на заправку в Горішніх Плавнях і тільки тут заправлялася до вчорашнього дня (30.03.2025 16:50). "Пану" заправщику дуже не сподобалося, те що я чекала його, щоб він зробив свою роботу (замічу що я навіть не заікнулася про те що довго чекала, просто стояла доки він не підійшов) і тут від нього понеслося в мою сторону: чого я чекаю,сама не могла вставити пістолет і ще багато чого, що я не стала слухати, але чули мої діти в машині і були мяко кажучи ошелешені. Буду шукати інші варіанти заправки. Дякую за "гарне" обслуговування.
Нам щиро прикро, що ваша заправка в Горішніх Плавнях супроводжувалася неприємною ситуацією. Ми цінуємо кожного клієнта, і подібна поведінка з боку персоналу є абсолютно неприйнятною для мережі Autotrans. Поважне та ввічливе ставлення — це основа сервісу, на який ви маєте повне право розраховувати.
Приносимо щирі вибачення вам і вашим дітям за цю ситуацію. Ми вже вжили ралмкалтні міри.
Також хочемо запросити вас на наш майстер-клас “Автоледі” в м.Полтава, де ми вчимо стати ще більш незалежними на АЗК (самостійна заправка авто та оплата на колонці).
Будемо раді бачити вас і зробимо усе, щоб змінити ваше враження на краще.
Доброго дня. У Нових Санжарах заїхала вперше на заправку Автотранс. У мій Матіз 0.8 з баком 35 л влізло аж 39.25 л. Магія просто ... Більше не експериментую!
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро прикро, що ваше перше враження від заправки на АЗК Autotrans у Нових Санжарах виявилось негативним.
Обсяги пального, які перевищують паспортний об’єм бака, завжди викликають питання — і ми це розуміємо. У нашій мережі всі роздавальні колонки проходять регулярну сертифікацію та перевірку згідно з державними стандартами. Але навіть за цих умов подібні ситуації не мають залишатися без уваги.
Ми обов’язково передамо ваше звернення відповідальним фахівцям для перевірки. Якщо у вас зберігся чек або інші дані заправки — будемо вдячні, якщо надішлете їх на нашу гарячу лінію чи електронну пошту. Це допоможе нам провести більш точну перевірку.
Дякуємо за зворотний зв’язок — він дозволяє нам ставати кращими. Сподіваємось, з часом ми зможемо повернути вашу довіру.
Мені подобається ця АЗК, на пальне нарікань не має, зазвичай заправляємося біля танку. Взяли каву, а в додаток ще й смачну випічку з гарною знижкою. Дякуємо! Так тримати!
Достоинства:
Обслуговування швидке.
Чисто.
Затишно.
Недостатки:
Раніше працював безконтакт, було б добре повернути. Дуже зручно.
Просто сюр. В Полтаві жахливе відношення заправників до клієнтів. Ще й не адекватним назвали. Останній раз користувалися Автотрансом. І всім друзям сказали - що заправка гівно! І тільки через її працівників!
Бак на 55 литров. Загорелась лампочка на малый уровень бенза. Должно было остаться в баке примерно 6-7 литров. Как в непустой бак могло влезть 54.36л. 95ого? И это до первого отстрела пистолета?
Недостатки:
Недолив примерно в 6 литров на полный бак перечеркивают все его плюсы.
Мережа Autotrans суворо дотримується стандартів точності дозування пального, а все обладнання проходить регулярну метрологічну перевірку. Водночас ми розуміємо, що жодна система не ідеальна, тому серйозно ставимось до подібних звернень.
Приносимо вибачення за негативний досвід і дякуємо, що звернули на це увагу. Ми прагнемо до прозорості й справедливості, і ваша довіра для нас надзвичайно важлива.
Раді чути, що наш 98 Євро справді демонструє результат — збільшення пробігу та покращена динаміка авто, навіть у порівнянні з 100-м бензином у конкурентів. Ми приділяємо особливу увагу якості пального преміум-класу, щоб водії відчували різницю не лише в цифрах, а й у комфорті руху.
Щодо об’єму — дякуємо за відвертість. Це чутливе питання, і саме тому ми регулярно проводимо калібрування обладнання, щоб зберігати довіру клієнтів. Прозорість і контроль — частина нашого стандарту.
Ще раз дякуємо, що обираєте нас. Бажаємо вам впевнених подорожей і завжди чистого пального в баку!
В Полтаві на Панянці мені не продають бензин бо я не маю смартфона(картка АЗС є) і хамлять і насміхаються, пропонують у когось попросити.Заправка поруч з домом і раніше тільки тут і заправлявся, тепер ні ногою - краще проїду далі.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація на АЗК у Полтаві (район Панянки) викликала у вас таке розчарування.
Водночас хочемо пояснити: ми дійсно поступово переходимо на використання мобільного додатку, щоб зробити обслуговування швидшим, зручнішим і безпечнішим. Але ми розуміємо, що не всі клієнти одразу готові до такого формату — і це абсолютно нормально.
Тому альтернативні способи оплати ми також пропонуємо, у тому числі з використанням картки АЗС.
Сподіваємось, ви все ж дасте нам ще один шанс — і ми зможемо повернути вашу довіру.
9.08.23р.На заправці що знаходяться на трасі Київ-Харьків біля села Засулля.Зайшовши на заправку якраз в цей час пропало світло і на мої запитання які стосуються заправки касир відповіла з хамством.
Достоинства:
Включили генератор,та ми заправилися.
Недостатки:
Касир розмовляє до людей невідповідно професійного спілкування.
Сьогодні, о 12:42, заправлявся в місті Лубни на АЗС, що знаходиться пр-т Володимирський, 157-А. Такого обслуговування давно не зустрічав, заправник куре в стороні, довелося самому, тут немає нічого страшного, умію, але "пістолет" залитий дизелем. На прохання допомогти, від касира, яка також вийшла на перекур, в грубій формі отримав відповідь про те, що в заправника перерва. Нічого страшного, руки вимив,... Читать отзыв Сьогодні, о 12:42, заправлявся в місті Лубни на АЗС, що знаходиться пр-т Володимирський, 157-А. Такого обслуговування давно не зустрічав, заправник куре в стороні, довелося самому, тут немає нічого страшного, умію, але "пістолет" залитий дизелем. На прохання допомогти, від касира, яка також вийшла на перекур, в грубій формі отримав відповідь про те, що в заправника перерва. Нічого страшного, руки вимив, але неприємно.
Перепрошуємо за ситуацію, яка склалася на АЗК у місті Лубни. Такий рівень обслуговування не відповідає нашим стандартам — куріння на території АЗС, брудне обладнання та грубе спілкування неприпустимі.
Ваш відгук уже передано керівнику станції для розгляду. Дякуємо, що не залишилися байдужими — це допомагає нам покращувати сервіс.
У смт Котельва Полтавської області не доливають бензин. Заправляли в каністру на 5 літрів, коли потрібно було перелити в іншу ємкість, виявилося що там 4,5 літрів. Коли підійшли з цим запитанням до працівників, то відповіли що такого не може бути, і виходить що коли заливаємо 20 то не вистачає 2 літри. В цілому з нас просто посміялися.
Сьогодні заправлялася на їх АЗК у м. Полтава біля танку. У мене наскільки зараз піднесений настрій після обслуговування працівниками саме цієї заправки (найголовніше один із операторів, тільки ради нього вже варто туди їхати заправлятися), що захотілося залишити відгук. Куди на заходжу, читаю відгуки і трохи в шоці. Ось чомусь заведено у нас, як все добре, то х*р хто щось доброго... Читать отзыв Сьогодні заправлялася на їх АЗК у м. Полтава біля танку. У мене наскільки зараз піднесений настрій після обслуговування працівниками саме цієї заправки (найголовніше один із операторів, тільки ради нього вже варто туди їхати заправлятися), що захотілося залишити відгук. Куди на заходжу, читаю відгуки і трохи в шоці. Ось чомусь заведено у нас, як все добре, то х*р хто щось доброго напише, а от якщо брудом полити, то завжди будь ласка. Я впевнена, що кожне спірне питання вирішується, чогось ніхто цим не ділиться. Так от, шановні Автотранс ВИ ВЕЛИКІ МОЛОДЦІ, з вами уже років 5. Нарікань 0, авто їздить на вашому бензині просто пісня, обслуговування на вищому рівні, кава у вас смачна. У мене все))). Слава Україні!
Весь час заправлявся на цій заправці,цю зиму запах дизеля став такий удушливий,спробую змінити заправку,щоб вияснити в чому причина є підозра на завищення рівня сірки в дизелі,але це виясню як зміню заправку можлива причини і не в солярці.
Достоинства:
До війни дизель був чудовий
Недостатки:
Запах дизеля став удушливий,прийдеться міняти заправку,щоб вияснити причину.
Доброго дня! Хочу поделиться впечатлениями о поездке по городу Черноморск.. Речь идёт об автобусе ВН3674РЕ маршрут 25.. Водитель данной маршрутке хамским образом отказал женщине в поездке по городу ..Требовал возмещение оплаты в размере междугородней стоимости маршрута - 40грн... При этом никаких подтверждающих тому документов не предьявлял.. Прошу разобраться по существу изложенного
Доброго вечора! Нам дуже прикро, що у Вас сталася така неприємна подорож. Але Ви помилково вибрали мережу АЗК Autotrans, яка не має ніякого відношення до перевезення.
Недолили 10 л
ДП не долив на 20 л 3 л
Щоб ми змогли зробити з Вами разом технічний пролив, просимо дати Ваші контактні дані. Напишіть нам у приватні повідомлення в соцмережі мережі АЗК Autotrans.
Ваше повідомлення вже передали керівництву мережі АЗК Autotrans.
Ми з Вами на зв’язку.
Тихого Вам дня!
З кращими побажаннями,
команда мережі АЗК Autotrans
А95 евро отличное качество
Команда мережі АЗК Autotrans щиро вдячна вам за довіру та високу оцінку якості нашого пального. Ми розуміємо, наскільки важливим є паливо для кожного автомобіліста, особливо якщо мова йде про економічність і стабільну роботу двигуна.
З 1 травня справді діють нові норми щодо вмісту біоетанолу в бензині, і ми суворо дотримуємося державних стандартів, які дозволяють не більше 5% спирту у складі. Ми уважно контролюємо якість на всіх етапах — від постачання до наливу в бак.
Ваші слова — це найкраща мотивація для нас працювати ще краще. Раді, що з усіх АЗК у Миргороді саме Autotrans став вашим вибором. Завжди раді бачити вас знову!
З повагою,
Команда Autotrans
Нерекомендую
Нам щиро прикро, що у вас склалося негативне враження після заправки на АЗК Autotrans.
Будь ласка, надайте наступну інформацію (можна в особисті повідомлення або через нашу гарячу лінію):
• точну дату та час заправки;
• адресу АЗК;
• об’єм газу, який зазвичай вміщає ваш балон.
Це допоможе намнадати вам обґрунтовану відповідь.
Ми цінуємо кожного клієнта і завжди відкриті до діалогу.
З повагою,
Команда Autotrans
Недозаправляють
Нам прикро, що ви залишилися незадоволені обслуговуванням на АЗК Autotrans у Лубнах. Ми розуміємо ваше обурення — ситуації, коли обсяг заправленого пального значно перевищує місткість балона, справді викликають питання.
Мережа Autotrans дотримується встановлених технічних і метрологічних вимог до обладнання, а також контролює точність наливу на всіх станціях.
Водночас ми цінуємо зворотний зв’язок від клієнтів, адже саме завдяки таким повідомленням маємо можливість звертати увагу на окремі випадки, які потребують детального аналізу.
Залиште, будь ласка, Ваші контакті данні на нашій Гарячій лінії.
З повагою,
Команда Autotrans
Перезмінка
Ми вже передамо цю ситуацію керівництву відповідної станції.
Дякуємо, що звернули увагу на цей момент. Такі відгуки допомагають нам покращувати сервіс і уникати непорозумінь у майбутньому.
З повагою,
Команда Autotrans
Обслуговування заправщика просто жесть
Приносимо щирі вибачення вам і вашим дітям за цю ситуацію. Ми вже вжили ралмкалтні міри.
Також хочемо запросити вас на наш майстер-клас “Автоледі” в м.Полтава, де ми вчимо стати ще більш незалежними на АЗК (самостійна заправка авто та оплата на колонці).
Будемо раді бачити вас і зробимо усе, щоб змінити ваше враження на краще.
З повагою,
Команда Autotrans
Вперше і востаннє
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро прикро, що ваше перше враження від заправки на АЗК Autotrans у Нових Санжарах виявилось негативним.
Обсяги пального, які перевищують паспортний об’єм бака, завжди викликають питання — і ми це розуміємо. У нашій мережі всі роздавальні колонки проходять регулярну сертифікацію та перевірку згідно з державними стандартами. Але навіть за цих умов подібні ситуації не мають залишатися без уваги.
Ми обов’язково передамо ваше звернення відповідальним фахівцям для перевірки. Якщо у вас зберігся чек або інші дані заправки — будемо вдячні, якщо надішлете їх на нашу гарячу лінію чи електронну пошту. Це допоможе нам провести більш точну перевірку.
Дякуємо за зворотний зв’язок — він дозволяє нам ставати кращими. Сподіваємось, з часом ми зможемо повернути вашу довіру.
З повагою,
Команда Autotrans
Задоволені завжди
Жахливе відношення до клієнтів
І тільки через її працівників!
Полтава, Панянка. Не долив а95.
Приносимо вибачення за негативний досвід і дякуємо, що звернули на це увагу. Ми прагнемо до прозорості й справедливості, і ваша довіра для нас надзвичайно важлива.
З повагою,
Команда Autotrans
98євро цієї АЗС, мінімум на +50км більше проїзжає авто
Раді чути, що наш 98 Євро справді демонструє результат — збільшення пробігу та покращена динаміка авто, навіть у порівнянні з 100-м бензином у конкурентів. Ми приділяємо особливу увагу якості пального преміум-класу, щоб водії відчували різницю не лише в цифрах, а й у комфорті руху.
Щодо об’єму — дякуємо за відвертість. Це чутливе питання, і саме тому ми регулярно проводимо калібрування обладнання, щоб зберігати довіру клієнтів. Прозорість і контроль — частина нашого стандарту.
Ще раз дякуємо, що обираєте нас. Бажаємо вам впевнених подорожей і завжди чистого пального в баку!
З повагою,
Команда Autotrans
Ця заправка тільки для білих
Ми щиро шкодуємо, що ситуація на АЗК у Полтаві (район Панянки) викликала у вас таке розчарування.
Водночас хочемо пояснити: ми дійсно поступово переходимо на використання мобільного додатку, щоб зробити обслуговування швидшим, зручнішим і безпечнішим. Але ми розуміємо, що не всі клієнти одразу готові до такого формату — і це абсолютно нормально.
Тому альтернативні способи оплати ми також пропонуємо, у тому числі з використанням картки АЗС.
Сподіваємось, ви все ж дасте нам ще один шанс — і ми зможемо повернути вашу довіру.
З повагою,
Команда Autotrans
Непрофесійне ставлення.
на мої запитання які стосуються заправки касир відповіла з хамством.
Раді, що ви змогли заправитися, незважаючи на відключення світла — для цього і маємо генератори.
Щодо поведінки касира — перепрошуємо. Такий тон спілкування неприпустимий і все одразу було передано керівництву АЗК.
Цінуємо ваш зворотний зв’язок.
З повагою,
Команда Autotrans
Погане обслуговування.
Нічого страшного, руки вимив,... Читать отзыв Сьогодні, о 12:42, заправлявся в місті Лубни на АЗС, що знаходиться пр-т Володимирський, 157-А. Такого обслуговування давно не зустрічав, заправник куре в стороні, довелося самому, тут немає нічого страшного, умію, але "пістолет" залитий дизелем. На прохання допомогти, від касира, яка також вийшла на перекур, в грубій формі отримав відповідь про те, що в заправника перерва.
Нічого страшного, руки вимив, але неприємно.
Перепрошуємо за ситуацію, яка склалася на АЗК у місті Лубни. Такий рівень обслуговування не відповідає нашим стандартам — куріння на території АЗС, брудне обладнання та грубе спілкування неприпустимі.
Ваш відгук уже передано керівнику станції для розгляду. Дякуємо, що не залишилися байдужими — це допомагає нам покращувати сервіс.
З повагою,
Команда Autotrans
Не доливають бензин
Нам дуже шкода, що у смт Котельва у вас виникли сумніви щодо точності наливу пального, а звернення до працівників не отримало належної реакції.
У мережі Autotrans ми суворо дотримуємося стандартів якості та точності, тому подібна ситуація — це привід для серйозного розгляду.
Дякуємо, що звернули на це увагу — це допомагає нам ставати кращими.
З повагою,
Команда Autotrans
Важливо говорити не тільки про погане)
Запах дизеля удушливий.
Погана перезмінка
Невежество водителей
Речь идёт об автобусе ВН3674РЕ маршрут 25..
Водитель данной маршрутке хамским образом отказал женщине в поездке по городу ..Требовал возмещение оплаты в размере междугородней стоимости маршрута - 40грн...
При этом никаких подтверждающих тому документов не предьявлял..
Прошу разобраться по существу изложенного
Але Ви помилково вибрали мережу АЗК Autotrans, яка не має ніякого відношення до перевезення.