Відсутність педагогічної майстерності, індивідуального підходу і знань андрогогіки.
З чим зіткнулась за ці 2 заняття: 1) Сексизм - "ти дєвочка, дєвочка должна бить нєжной" 2) не дотримання програми щоденника практики. На першому занятті проїхали 1 раз, на другому я вже їхала до місця практики під крики, що я все не так роблю, при тому, що мені навіть до цього не було показано, як перемикати передачі. 3) Спілкування в неприпустимому тоні. На мою репліку "ви підвищуєте голос, тому я гублюсь" - отримала у відповідь такі самі крики "так ти не робиш те, що я кажу" 4) Відсутність педагогічної майстерності і самоконтролю. "Давайте зараз я потренуюсь виконувати ваші інструкції з вимкненим мотором, щоб вже під час справжнього руху все було без помилок" (це після тих істеричних криків) - знову крик "коли ти будеш на моєму місці - ти будеш казати, що виконувати. А зараз слухаєш мене". Це при тому, що на першому занятті я сказала, що в мене досвід за кермом майже повний 0. 5) Година заняття тривала менше 50 хвилин. Вирішила перевірити - може я щось не так зрозуміла і це академічна година. Подзвонила на гарячу лінію. Мені відповіли, що година заняття - це 60 хвилин. Мабуть. пан інструктор вирішив, що мої 40 оплачених годин дозволять йому легко покататись, я нікуди не дінусь і чомусь там навчусь. Але перепрошую - за кожен урок по 10 хвилин - це за курс 400хв - 6,5 годин мого оплаченого часу по 700 грн година. 6) Фраза про те, що 20 годин будемо катати маршрути. "На бабурці їх 10, то ж по 2 години на маршрут, тому часу дуже мало." Я брала уроки, щоб навчитись їздити. Взагалі, з 0. Маршрути - це поки останнє, про що я думаю. І в програмі навчання (щоденник практики) 40 годин розписані дуже детально, і я не впевнена, що ми все це встигнемо. 7) Пан Ігор в кінці заняття сказав щось типу, що ми тепер як рідні люди і нам треба один до одного звикати. Я не знаю, як це коментувати... Але такого ставлення я не збираюсь терпіти. За мої ж гроші.
Дуже шкодую, що не було відео або аудіо фіксації з мого боку. Наступні заняття буду це робити, попередньо попереджаючи. Але це буде вже з іншим інструктором.
Перечитала відгуки, коментарі автошколи. Розумію, що ті самі інструктори, з якими "буде проведено бесіду" через місяці продовжують так само поводитись вже з новими учнями. Тому напевно цей відгук більше для студентів. 1 согласен
Щиро дякую за Ваш детальний та відвертий відгук. Нам дуже шкода чути, що Ваш досвід навчання з інструктором Вертелецьким Ігорем Володимировичем виявився настільки негативним і травмуючим. Те, що Ви описуєте – це абсолютно неприпустимі порушення професійної етики та Ваших прав як учня. Інструктор має створювати підтримуючу та спокійну атмосферу, а не залякувати чи принижувати. Ми розуміємо, наскільки важливим є комфортне та ефективне навчання, особливо для початківців. Атмосфера довіри та взаємоповаги є фундаментальною для засвоєння навичок водіння, і ми щиро шкодуємо, що Ви зіткнулися з таким непрофесійним ставленням.
Ваш відгук є надзвичайно цінним для нас. Ми вже взяли до уваги цю інформацію та вживаємо відповідних заходів щодо поведінки інструктора Вертелецького Ігоря Володимировича.
Будь ласка, зв'яжіться з нами найближчим часом за телефоном Гарячої лінії +380986254951 для обговорення всіх деталей та пошуку шляхів вирішення даної ситуації.
Ми прагнемо, щоб кожен учень нашої почувався впевнено та отримував якісні знання. Ще раз приносимо свої вибачення за завдані незручності та негативні емоції.
Нам дуже шкода знати, що Ваш другий досвід з інструктором Вертелецьким Ігорем Володимировичем повторив негативні моменти, описані в попередньому відгуку. Повідомлення про підвищення тону, смикання керма, отриманий Вами стрес та скорочення тривалості заняття до 44 хвилин є абсолютно неприпустимими. Це категорично суперечить нашим стандартам навчання та принципам поваги до кожного учня. Ми розуміємо Ваше розчарування та занепокоєння, адже навчання водінню має бути процесом, що додає впевненості, а не спричиняє стрес. Ми вже взяли до уваги цю інформацію та вживаємо рішучих заходів щодо поведінки інструктора, яка є серйозним порушенням. Ми хочемо негайно виправити ситуацію та гарантувати Вам комфортне й ефективне навчання. Будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном Гарячої лінії +380986254951. Ваш комфорт і безпека під час навчання є нашим головним пріоритетом. Ми щиро перепрошуємо за негативні емоції та стрес, які Ви отримали.
Автошкола Антарес ( avtoshkolaantares.ua ) - это автошкола нового поколения, где учтены все запросы современного человека и предложена оптимальная система обучения с доступом к лекциям и тестам в режиме 24/7, новая современная методика обучения. Квалифицированные преподаватели, специалисты по направлению подготовки «Правила дорожного движения, основы безопасности движения, устройство и эксплуатация ТС».... подробнее
Перші 2 практичних заняття - таке собі - Отзывы об Автошкола Антарес
Відсутність педагогічної майстерності, індивідуального підходу і знань андрогогіки.
З чим зіткнулась за ці 2 заняття:
1) Сексизм - "ти дєвочка, дєвочка должна бить нєжной"
2) не дотримання програми щоденника практики. На першому занятті проїхали 1 раз, на другому я вже їхала до місця практики під крики, що я все не так роблю, при тому, що мені навіть до цього не було показано, як перемикати передачі.
3) Спілкування в неприпустимому тоні. На мою репліку "ви підвищуєте голос, тому я гублюсь" - отримала у відповідь такі самі крики "так ти не робиш те, що я кажу"
4) Відсутність педагогічної майстерності і самоконтролю. "Давайте зараз я потренуюсь виконувати ваші інструкції з вимкненим мотором, щоб вже під час справжнього руху все було без помилок" (це після тих істеричних криків) - знову крик "коли ти будеш на моєму місці - ти будеш казати, що виконувати. А зараз слухаєш мене". Це при тому, що на першому занятті я сказала, що в мене досвід за кермом майже повний 0.
5) Година заняття тривала менше 50 хвилин. Вирішила перевірити - може я щось не так зрозуміла і це академічна година. Подзвонила на гарячу лінію. Мені відповіли, що година заняття - це 60 хвилин. Мабуть. пан інструктор вирішив, що мої 40 оплачених годин дозволять йому легко покататись, я нікуди не дінусь і чомусь там навчусь. Але перепрошую - за кожен урок по 10 хвилин - це за курс 400хв - 6,5 годин мого оплаченого часу по 700 грн година.
6) Фраза про те, що 20 годин будемо катати маршрути. "На бабурці їх 10, то ж по 2 години на маршрут, тому часу дуже мало." Я брала уроки, щоб навчитись їздити. Взагалі, з 0. Маршрути - це поки останнє, про що я думаю. І в програмі навчання (щоденник практики) 40 годин розписані дуже детально, і я не впевнена, що ми все це встигнемо.
7) Пан Ігор в кінці заняття сказав щось типу, що ми тепер як рідні люди і нам треба один до одного звикати. Я не знаю, як це коментувати... Але такого ставлення я не збираюсь терпіти. За мої ж гроші.
Дуже шкодую, що не було відео або аудіо фіксації з мого боку. Наступні заняття буду це робити, попередньо попереджаючи. Але це буде вже з іншим інструктором.
Перечитала відгуки, коментарі автошколи. Розумію, що ті самі інструктори, з якими "буде проведено бесіду" через місяці продовжують так само поводитись вже з новими учнями. Тому напевно цей відгук більше для студентів.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Щиро дякую за Ваш детальний та відвертий відгук. Нам дуже шкода чути, що Ваш досвід навчання з інструктором Вертелецьким Ігорем Володимировичем виявився настільки негативним і травмуючим. Те, що Ви описуєте – це абсолютно неприпустимі порушення професійної етики та Ваших прав як учня. Інструктор має створювати підтримуючу та спокійну атмосферу, а не залякувати чи принижувати. Ми розуміємо, наскільки важливим є комфортне та ефективне навчання, особливо для початківців. Атмосфера довіри та взаємоповаги є фундаментальною для засвоєння навичок водіння, і ми щиро шкодуємо, що Ви зіткнулися з таким непрофесійним ставленням.
Ваш відгук є надзвичайно цінним для нас. Ми вже взяли до уваги цю інформацію та вживаємо відповідних заходів щодо поведінки інструктора Вертелецького Ігоря Володимировича.
Будь ласка, зв'яжіться з нами найближчим часом за телефоном Гарячої лінії +380986254951 для обговорення всіх деталей та пошуку шляхів вирішення даної ситуації.
Ми прагнемо, щоб кожен учень нашої почувався впевнено та отримував якісні знання. Ще раз приносимо свої вибачення за завдані незручності та негативні емоції.
Повышение тона, дерганье руля и т.д
Получила только стресс от занятия.
Урок длился 44 минуты.
Нам дуже шкода знати, що Ваш другий досвід з інструктором Вертелецьким Ігорем Володимировичем повторив негативні моменти, описані в попередньому відгуку. Повідомлення про підвищення тону, смикання керма, отриманий Вами стрес та скорочення тривалості заняття до 44 хвилин є абсолютно неприпустимими. Це категорично суперечить нашим стандартам навчання та принципам поваги до кожного учня. Ми розуміємо Ваше розчарування та занепокоєння, адже навчання водінню має бути процесом, що додає впевненості, а не спричиняє стрес. Ми вже взяли до уваги цю інформацію та вживаємо рішучих заходів щодо поведінки інструктора, яка є серйозним порушенням. Ми хочемо негайно виправити ситуацію та гарантувати Вам комфортне й ефективне навчання. Будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном Гарячої лінії +380986254951. Ваш комфорт і безпека під час навчання є нашим головним пріоритетом. Ми щиро перепрошуємо за негативні емоції та стрес, які Ви отримали.