Neznakomuy Отзыв написан 9 декабря, 2023 год17 просмотров
Постараюсь коротко. Отже 09.12.2023 було замовлено квиток на басфорі.Ці УЄБАНи (по- іншому я їх не назву) повинні були дійснити перевезення. Пасажир приїхав завчасно і чекав автобус на станції. Коли через годину автобуса не було, почали телефонувати за контактними номерами. Операто повідомляла, що уточнить інформацію і перетелефонує. Після 20 хв очікування, коли так і не отримали зворотнього зв'язку, телефонували ще раз. Проте, ситуація повторилась і жодної інформації так і не отримали. До слова, це вже була друга година очікування на вокзалі на холоді. Через хвилин 10 оператор віддзвонилась і повідомила, що автобус вже поїхав. Признатись чесно, обуренню не було меж. Коли водій від'їжджав з автовокзалу і бачив по списку, що не всі пасажари прибули, не повідомив про це оператору і з нами ніхто не сконтактував. Хоча. номери телефонів зазначаються не просто так. Нагадаю, що квиток вже був оплачений (2800 грн). Коли почали уточнювати за це у оператора, вона відповіла, що вони не зобов'язані телефонувати до пасажирів і питати, чи будуть вони на посадці. Знову ж таки, квиток був оплачений. Коли почали уточнювати за повернення коштів, оператор повідомила, що потрібно повертати їх через басфор (До слова, вже з ними сконтактували і вони зафіксували нашу заявку. Але, повідомили відразу, що рішення про повернення приймає перевірзник). Можна сказати. що оператор просто зіскочила від вирішення питання. Ми хотіли отримати контакт вищестоячих осіб, щоб прояснити, чому ні водій ні оператор не сконтактували з пасажиром і не забрали його на посадці. Оператор відмоваилась і вирішила, що можна не спілкуватись і просто кинула слухавку. Тобто, жодної допомоги у вирішенні цієї ситуації представники перевізника не надали. Спокійно вирішити ситуацію вони не захотіли. Після того як ми знову повторно телефонували, то у відповідь чули лиш '' Зачекайте оператори всі зайняті'' (очевидно, оператор переадресацію на номер поставила). Через 2 години ми вирішили перетелефонувати повторно. Підняв слухавку особа чоловічої статі (не представився, ні добрий день не сказав). Ми знову ж таки запитали, чи може він допомогти і надати номер керівництва, щоб сконтактуватись та поспілкуватись щодо даної ситуації. На що ця людина почала кричати, виражатись нецензурною лексикою, принижувати людську честь та гідність, тобто порушив Конституцію України , порушив правила етичного спілкування. При цьому він навіть не запитав. що за ситуація.Він просто почав кричати,сказавши. що і так вкурсі про що ми будемо казати. Після криків від просто кинув слухавку і потім вже збивав дзвінки кожен раз. Хочеться сказати одне: коли будуть такі гниди і непотріби як в цій компанії, то в нас в країні буде все дуже і дуже погано. Ця ситуація так просто не буде залишена. Ми будемо розбиратись до кінця , тому що кошти очевидно, що ніхто не буде повертати. До слова, пасажир- це військовослужбовець, який з пораненням повертається з зони бойових дій на лікування. Чи вони там думають як військовослужбовець то можна дерти кошти і обслуговувати як сміття. Будемо раді, якщо в подальшому керівництво прочитає цей "не дуже приємний" відгук, візьме його до уваги та виправить ситуацію. Ми можемо підказати як її виправити: це дуже просто, взяти звільнити цього пана та пані з роботи , щоб сиділи вдома без коштів від слова взагалі і тоді може їм 2800 грн будуть щось та й вартувати . Наразі все ! Дякую за Увагу :)
Відгук про те як в мене лопнув терпець - Отзывы об Автокомбинат - 1000
Пасажир приїхав завчасно і чекав автобус на станції. Коли через годину автобуса не було, почали телефонувати за контактними номерами. Операто повідомляла, що уточнить інформацію і перетелефонує. Після 20 хв очікування, коли так і не отримали зворотнього зв'язку, телефонували ще раз. Проте, ситуація повторилась і жодної інформації так і не отримали. До слова, це вже була друга година очікування на вокзалі на холоді. Через хвилин 10 оператор віддзвонилась і повідомила, що автобус вже поїхав.
Признатись чесно, обуренню не було меж. Коли водій від'їжджав з автовокзалу і бачив по списку, що не всі пасажари прибули, не повідомив про це оператору і з нами ніхто не сконтактував. Хоча. номери телефонів зазначаються не просто так. Нагадаю, що квиток вже був оплачений (2800 грн). Коли почали уточнювати за це у оператора, вона відповіла, що вони не зобов'язані телефонувати до пасажирів і питати, чи будуть вони на посадці. Знову ж таки, квиток був оплачений. Коли почали уточнювати за повернення коштів, оператор повідомила, що потрібно повертати їх через басфор (До слова, вже з ними сконтактували і вони зафіксували нашу заявку. Але, повідомили відразу, що рішення про повернення приймає перевірзник). Можна сказати. що оператор просто зіскочила від вирішення питання. Ми хотіли отримати контакт вищестоячих осіб, щоб прояснити, чому ні водій ні оператор не сконтактували з пасажиром і не забрали його на посадці. Оператор відмоваилась і вирішила, що можна не спілкуватись і просто кинула слухавку. Тобто, жодної допомоги у вирішенні цієї ситуації представники перевізника не надали. Спокійно вирішити ситуацію вони не захотіли. Після того як ми знову повторно телефонували, то у відповідь чули лиш '' Зачекайте оператори всі зайняті'' (очевидно, оператор переадресацію на номер поставила). Через 2 години ми вирішили перетелефонувати повторно. Підняв слухавку особа чоловічої статі (не представився, ні добрий день не сказав). Ми знову ж таки запитали, чи може він допомогти і надати номер керівництва, щоб сконтактуватись та поспілкуватись щодо даної ситуації. На що ця людина почала кричати, виражатись нецензурною лексикою, принижувати людську честь та гідність, тобто порушив Конституцію України , порушив правила етичного спілкування. При цьому він навіть не запитав. що за ситуація.Він просто почав кричати,сказавши. що і так вкурсі про що ми будемо казати. Після криків від просто кинув слухавку і потім вже збивав дзвінки кожен раз.
Хочеться сказати одне: коли будуть такі гниди і непотріби як в цій компанії, то в нас в країні буде все дуже і дуже погано.
Ця ситуація так просто не буде залишена. Ми будемо розбиратись до кінця , тому що кошти очевидно, що ніхто не буде повертати.
До слова, пасажир- це військовослужбовець, який з пораненням повертається з зони бойових дій на лікування.
Чи вони там думають як військовослужбовець то можна дерти кошти і обслуговувати як сміття. Будемо раді, якщо в подальшому керівництво прочитає цей "не дуже приємний" відгук, візьме його до уваги та виправить ситуацію. Ми можемо підказати як її виправити: це дуже просто, взяти звільнити цього пана та пані з роботи , щоб сиділи вдома без коштів від слова взагалі і тоді може їм 2800 грн будуть щось та й вартувати . Наразі все !
Дякую за Увагу :)
отзыв
Комментарии к отзыву