Вчора я залишив попередній відгук, сьогодні продовження: Менеджер Олег запропонував мені звернутись на гарячу лінію, якщо мене щось не влаштовує. Я зателефонував, знову розповів всю історію, на що мені була дана відповідь, що вони зареєстрували мою скаргу і зі мною звʼяжуться, 16:00 наступного дня, ніхто так і не зателефонував. Дзвоню ще раз, кажу, що я вчора за цим номером реєстрував скаргу, але хлопець відповідає, що він нічого про цю скаргу не знає, прошу поспілкуватися з керівництвом, на що отримую відповідь, що мені зателефонують через 2 хвилини, проходить пів години, дзвоню ще раз, отримую відповідь, що передзвонять через хвилину. Дзвонить менеджер Олег, з претензією, що я залишив поганий відгук, запевняє, що вони не відмовляються відправити передоплату, але коли це буде не говорить і випадково промовився, що вони повернуть гроші, якщо я видалю відгук, далі я був в повному шоці, перейшов на підвищений голос і в кінці кінців поклав слухавку. Далі мені дзвонить старший менеджер, якому я знову пояснюю ситуацію, пояснюю, що у мене не має бажання ще не зрозуміло скільки часу чекати, поки вони отримають гроші від поляка, який відправив їм не ту запчастину. Далі від старшого менеджера "Олег, скинь йому гроші". Через 2 хвилини отримую назад передоплату в повному обсязі. Далі в вайбері трішки спілкування з менеджером Олегом, пояснення, про те, що магазин дає класний сервіс, але не завжди бувають класні клієнти.
Звертатися в цей магазин, чи ні - вирішувати вам.
Як я бачу цю ситуацію: 1. Замовлення товару, передоплата 2. Замовлення приїхало з Польщі в Ковель, магазин його перевірив, виявилось, що приїхала не та запчастина 3. Повідомити клієнта, що потрібної ЗЧ немає, повернути гроші 4. Розбиратися з "поганим поляком", чому приїхало не те, що вони замовляли і не понурювати у ці проблеми клієнта
Але, нажаль, все було інакше.
Достоинства:
Отримав назад передоплату
Недостатки:
Не отримав необхідну запчастину, весь процес зайняв 2 тижні, згаяв свої нерви на спілкування та дзвінки
Додаток до попереднього відгуку (Зовнішнє дзеркало Renault Megane 2 Coupe-Cabrio) - Отзывы о Autoblok, запчасти из Польши
Менеджер Олег запропонував мені звернутись на гарячу лінію, якщо мене щось не влаштовує.
Я зателефонував, знову розповів всю історію, на що мені була дана відповідь, що вони зареєстрували мою скаргу і зі мною звʼяжуться, 16:00 наступного дня, ніхто так і не зателефонував.
Дзвоню ще раз, кажу, що я вчора за цим номером реєстрував скаргу, але хлопець відповідає, що він нічого про цю скаргу не знає, прошу поспілкуватися з керівництвом, на що отримую відповідь, що мені зателефонують через 2 хвилини, проходить пів години, дзвоню ще раз, отримую відповідь, що передзвонять через хвилину.
Дзвонить менеджер Олег, з претензією, що я залишив поганий відгук, запевняє, що вони не відмовляються відправити передоплату, але коли це буде не говорить і випадково промовився, що вони повернуть гроші, якщо я видалю відгук, далі я був в повному шоці, перейшов на підвищений голос і в кінці кінців поклав слухавку. Далі мені дзвонить старший менеджер, якому я знову пояснюю ситуацію, пояснюю, що у мене не має бажання ще не зрозуміло скільки часу чекати, поки вони отримають гроші від поляка, який відправив їм не ту запчастину. Далі від старшого менеджера "Олег, скинь йому гроші".
Через 2 хвилини отримую назад передоплату в повному обсязі.
Далі в вайбері трішки спілкування з менеджером Олегом, пояснення, про те, що магазин дає класний сервіс, але не завжди бувають класні клієнти.
Звертатися в цей магазин, чи ні - вирішувати вам.
Як я бачу цю ситуацію:
1. Замовлення товару, передоплата
2. Замовлення приїхало з Польщі в Ковель, магазин його перевірив, виявилось, що приїхала не та запчастина
3. Повідомити клієнта, що потрібної ЗЧ немає, повернути гроші
4. Розбиратися з "поганим поляком", чому приїхало не те, що вони замовляли і не понурювати у ці проблеми клієнта
Але, нажаль, все було інакше.
отзыв
Комментарии к отзыву