APOLLO NEXT - сеть доступных, высококачественных и технологичных спортивных клубов, которые сломают стереотипы о фитнесе. Каждый посетитель будет в комфортной обстановке получать удовольствие от тренировок и двигаться к поставленным целям. Зоны для групповых занятий, пространство для силовых тренировок, удобные и чистые душевые, а еще кафе со спортивным питанием и напитками....
подробнее
Клуб ексклюзивних пригод: коли ти не впевнений, чи заплатив чи займаєшся спортом! Аполло 022 - Отзывы о APOLLO NEXT
По-перше, автоматичне зняття коштів з банківської карти повинно відбуватися без збоїв, але як виявилося, це не так. Коли я прийшла в клуб, мене не впустили, оскільки сьогодні день оплати, і кошти автоматично не були зняті. Це звісно викликало здивування, адже я надала свою карту для безперебійних платежів.
По-друге, через цю проблему я запізнилася на заняття. А в клубі діє правило, що навіть 1 хвилина запізнення призводить до блокування аккаунта на тиждень, що абсолютно нелогічно і несправедливо, особливо в моїй ситуації.
По-третє, коли я вирішила обговорити цю проблему з адміністратором, відповідь була схожа на автоматичну, без спроби знайти рішення або хоча б вислухати мої аргументи.
Крім того, тренери клубу групових занять зосереджені лише на дотриманні правил і вимог, але не на клієнтах. Вони не звертають увагу на те, що відбувається з людьми під час занять, не допомагають при необхідності (коли я впала на тренуванні, підвернувши ногу, тренер до мене навіть не підійшов, не відволікся від занять і навіть при їх "автоматизованому процесі" не визвав нікого на допомогу), що створює небезпечне і некомфортне середовище для тренувань.
Ще одна значуща проблема, яка вказує на неадекватну клієнтську підтримку в клубі - це вирішувати всі проблеми і питання через чат-бот. Звісно, це додає фрустрації, коли немає можливості спілкування з живою людиною, яка могла б вирішити проблеми швидше і ефективніше. Використання лише чат-ботів може відобразити небажання клубу витрачати ресурси на якісне обслуговування клієнтів, що є неприйнятним для багатьох споживачів, які очікують персоналізованого підходу та оперативного реагування на їхні запитання та скарги.
Тобто, мене не впустили в клуб, тому що клубу не були нараховані гроші, через їх збої в автоматичному знятті, відправлення смс відбувається теж зі збоєм - і вони просто знову відправляють в чат-бот. На заняття запізнилася через це - заблокували аккаунт на тиждень. Бачу єдиний плюс в цьому - договір розривають в 2 секунди.
Загалом, я глибоко розчарована сервісом і враженням від цього клубу. Це не гідний рівень обслуговування, і я не рекомендувала б цей клуб іншим. Важливо врахувати, чи правила працюють на благо клієнтів, та чи є установа клієнторієнтованою, а з мого досвіду я можу сказати, що тут цих аспектів повністю бракує.
отзыв
Комментарии к отзыву