Siti24 ibox кидають на гроші,п'ять годин ввечері вибивала гроші,тільки після погрози ,що піду до поліції з заявою, грошики дивом швиденько впали на карту. Підтримка служба не професійна вкрай, роботу свою не виконують,таке враження ,що навмисно випробовують нерви. Siti24 ibox кидають на гроші,п'ять годин ввечері вибивала гроші,тільки після погрози ,що піду до поліції з заявою, грошики дивом швиденько впали на карту. Підтримка служба не професійна вкрай, роботу свою не виконують,таке враження ,що навмисно випробовують нерви.
Верните Стим день 1, пожалуйста, а иначе я буду делать плаки плаки плаки плаки плаки плаки плаки плаки плаки плаки плаки плаки, вывод: верните стим Верните Стим день 1, пожалуйста, а иначе я буду делать плаки плаки плаки плаки плаки плаки плаки плаки плаки плаки плаки плаки, вывод: верните стим
Хочу попередити про те що якщо у вас виникла проблема з переказом грошей на картку ( на приклад зажувало купюру і не зарахувало на рахунок, як було в моїй ситуації) вам ніхто не допоможе, і гроші ніхто не поверне. Я вважаю що мене просто обікрали. І взагалі моїм питанням не займались. Мені дуже шкода що я користувалась їх послугами. Більше... Читать отзыв Хочу попередити про те що якщо у вас виникла проблема з переказом грошей на картку ( на приклад зажувало купюру і не зарахувало на рахунок, як було в моїй ситуації) вам ніхто не допоможе, і гроші ніхто не поверне. Я вважаю що мене просто обікрали. І взагалі моїм питанням не займались. Мені дуже шкода що я користувалась їх послугами. Більше такої помилки я робити не буду.
Здраствуйте, все еще нету хоть примерной даты появления Стима в терминалах IBox? А то уже прошел год с последнего ответа) Здраствуйте, все еще нету хоть примерной даты появления Стима в терминалах IBox? А то уже прошел год с последнего ответа)
Добрий день я не розумію чому така чудова послуга як steam зникла з терміналів України? Вона зникла ще приблизно місяців 2-3 назад я хочу дізнатись яка причина була видалити steam з терміналів та коли її повернуть? Добрий день я не розумію чому така чудова послуга як steam зникла з терміналів України? Вона зникла ще приблизно місяців 2-3 назад я хочу дізнатись яка причина була видалити steam з терміналів та коли її повернуть?
Пропав знову стім в всіх терміналах ніяк не поповнити кошельок ніхто не знає куда він знову пропав тому я незнаю Пропав знову стім в всіх терміналах ніяк не поповнити кошельок ніхто не знає куда він знову пропав тому я незнаю
Хочу поцікавитись, куди пропала послуга на поповнення рахунку Steam с вашого банкомату, дуже потрібно, а воно пропало..( Хочу поцікавитись, куди пропала послуга на поповнення рахунку Steam с вашого банкомату, дуже потрібно, а воно пропало..(
Ні у якому випадку не користуйтесь послугами цього опг, два місяці тому мав необачність депонувати через термінал оцієї організації, кінцевий результат -1000 грн місяць фотосесій з заявою на повернення, то баланс білого треба змінити то освітлення не те то чистий четвер то рамадан. Якщо ви маєте бажання на швидку позбутися грошей вставте іх у купюроприймач ibox ви їх більше ніколи... Читать отзыв Ні у якому випадку не користуйтесь послугами цього опг, два місяці тому мав необачність депонувати через термінал оцієї організації, кінцевий результат -1000 грн місяць фотосесій з заявою на повернення, то баланс білого треба змінити то освітлення не те то чистий четвер то рамадан. Якщо ви маєте бажання на швидку позбутися грошей вставте іх у купюроприймач ibox ви їх більше ніколи не побачите. Перевірено на собі.
Доброго дня, послуга на поповнення рахунку Steam акаунта знову зникла, недвано ж усе було добре так чому ж тепер я не можу знайти цю послугу ані наодному банкоматі. Скажіть будьласка в чому причина і черкз скільки це зупиниться. Доброго дня, послуга на поповнення рахунку Steam акаунта знову зникла, недвано ж усе було добре так чому ж тепер я не можу знайти цю послугу ані наодному банкоматі. Скажіть будьласка в чому причина і черкз скільки це зупиниться.
29 березня поповняла карту через терміналЗ першою купюрою все було добре, а от другу- термінал її забрав, але не зарахував.Зв'язалася з підтримкою в телеграмі, оформили заяву на повернення коштів після інкасації.30 березня кошти повернули, все добре 29 березня поповняла карту через терміналЗ першою купюрою все було добре, а от другу- термінал її забрав, але не зарахував.Зв'язалася з підтримкою в телеграмі, оформили заяву на повернення коштів після інкасації.30 березня кошти повернули, все добре
15 березня 10.40 я поповнював свою картку моно через термінал Ibox так як додаток повідомив що ці термінали працюють. Перша ж купюра 100 грн. зависла і платіж не завершився термінал перезавантажився. Контактний телефон не з'єднує з оператором вже другий день. Всі месенджери не відповідають взагалі. Тобто ніякого зв’язку для вирішення проблеми. Після публікації відгуку на сайті Мінфін ком юа нарешті... Читать отзыв 15 березня 10.40 я поповнював свою картку моно через термінал Ibox так як додаток повідомив що ці термінали працюють. Перша ж купюра 100 грн. зависла і платіж не завершився термінал перезавантажився. Контактний телефон не з'єднує з оператором вже другий день. Всі месенджери не відповідають взагалі. Тобто ніякого зв’язку для вирішення проблеми. Після публікації відгуку на сайті Мінфін ком юа нарешті зі мною вийшли на зв’язок оператори служби підтримки iBox через telegram і після з’ясування обставин оформили заявку на повернення коштів протягом 10 робочих днів. Вчора (22.03.) кошти були повернуті на рахунок. Тобто можна констатувати що термінали iBox відновили роботу.
Достоинства:
Результат є - кошти повернули
Недостатки:
Не працює належним чином служба підтримки та гаряча лінія.
На терминале при пополнении карты Пумба лимит в 5000 в сутки. Раньше можно было пройти авторизацию, если нужно положить больше денег, и сам терминал и по сей день об этом говорит! Но теперь эта функция просто недоступна, 5000 и все. Ну и положила я 5100 (последняя купюра была в 200 грн, 100 - сдачи). Терминал предложил положить остаток на карту... Читать отзыв На терминале при пополнении карты Пумба лимит в 5000 в сутки. Раньше можно было пройти авторизацию, если нужно положить больше денег, и сам терминал и по сей день об этом говорит! Но теперь эта функция просто недоступна, 5000 и все. Ну и положила я 5100 (последняя купюра была в 200 грн, 100 - сдачи). Терминал предложил положить остаток на карту или на моб счет, а потом завис, а деньги не перевелись.Деньги в итоге пришли, но ждала я их 2 дня (не включая платежный), предварительно трижды позвонив в поддержку и написав в чат в телеге. В итоге пришло 93 грн. 7% комиссии за перевод остатка 🤣 Это жесть.Неужели нельзя а) убрать сообщение о том, что можно пройти проверку и положить больше 5000; б) настроить терминал так, чтобы он не брал больше 5000; в) не предлагать перевод остатка на карту, по которой превышен дневной лимит (мне было не очевидно, что перевод на карту считается в тот же лимит, что и пополнение через терминал).
Сталася помилка терміналу айбокса і не всі гроші були зараховані на картку. Я дзвонила на горячу лінію але ві оператори були зайняті, потім написала на вайбер та десь за 2 години мою проблему вирішили і зарахували кошти на мій рахунок. Сталася помилка терміналу айбокса і не всі гроші були зараховані на картку. Я дзвонила на горячу лінію але ві оператори були зайняті, потім написала на вайбер та десь за 2 години мою проблему вирішили і зарахували кошти на мій рахунок.
Термінал забрав гроші, коли звернулась обіцяли повернути …. Тиша по сей день 🥶подарую їм на труну і хрест 🫥 Термінал забрав гроші, коли звернулась обіцяли повернути …. Тиша по сей день 🥶подарую їм на труну і хрест 🫥
Хотів поповнити собі рахунок вніс невелику 220 грн., ще 7 березня. Дзвонив і писав їм. Спочатку розповідали що перечислять но цього дня так і нічого не прислали. По телефону спілкуюся через раз. Інкасацію термінала провели і чек їм висилав а грошей і досі не отримав. Хотів поповнити собі рахунок вніс невелику 220 грн., ще 7 березня. Дзвонив і писав їм. Спочатку розповідали що перечислять но цього дня так і нічого не прислали. По телефону спілкуюся через раз. Інкасацію термінала провели і чек їм висилав а грошей і досі не отримав.
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Це не перший збій у них. І води досі не налагодили. Просто жахливий сервіс.
Вночі все ж зарахували гроші за 13 березня. Платіж прийшов з терміналу City24 (поповнювала IBOX). Цьому передувало: 100500 безрезультатних дзвінків на гарячу лінію та повідомлень в усіх месенджерах.З вирішенням питання допомогла підтримка Монобанку (так як поповнювалась їх картка). Вночі все ж зарахували гроші за 13 березня. Платіж прийшов з терміналу City24 (поповнювала IBOX). Цьому передувало: 100500 безрезультатних дзвінків на гарячу лінію та повідомлень в усіх месенджерах.З вирішенням питання допомогла підтримка Монобанку (так як поповнювалась їх картка).
12 марта в 7.50 пополняла карту через айбокс г.Днепр ул.Европейская 18а терминал деньги принял но не зачислил звонила в службу поддержки целый день обещали зачислить, на второй день тоже самое одни обещания, потом 4 дня до них не дозвониться, вчера дозвонилась опять извинения опять обещания а по итогу на сегодняшний день деньги не вернули.Это организация мошенников, я вот хочу уточнить... Читать отзыв 12 марта в 7.50 пополняла карту через айбокс г.Днепр ул.Европейская 18а терминал деньги принял но не зачислил звонила в службу поддержки целый день обещали зачислить, на второй день тоже самое одни обещания, потом 4 дня до них не дозвониться, вчера дозвонилась опять извинения опять обещания а по итогу на сегодняшний день деньги не вернули.Это организация мошенников, я вот хочу уточнить если вы так безнаказанно обманываете и кидаете людей что страшного в том чтобы разбить один из ваших терминалов и забрать своё, ключевое слово забрать свои деньги по чеку а не украсть как вы
Проблема була в тому, що гроші не були зараховані зразу, але я написала у службу підтримки, зі мною зв'язалися та допомогли у вирішенні питання. Гроші на рахунок прийшли. Проблема була в тому, що гроші не були зараховані зразу, але я написала у службу підтримки, зі мною зв'язалися та допомогли у вирішенні питання. Гроші на рахунок прийшли.
Попередньо писала, що гроші не зараховано (картка Монобанку).Зранку відписала підтримка Монобанку, що їм повідомили, що гроші на мою картку зарахувати не можуть (без пояснення причини, ліміти і інші обмеження по картці в мене відсутні), сказали дати іншу картку. Дала картку сестри – теж не можуть. Дала картку Аваль і Приват, і на даний час тишина. Серйозно? 4 картки 3... Читать отзыв Попередньо писала, що гроші не зараховано (картка Монобанку).Зранку відписала підтримка Монобанку, що їм повідомили, що гроші на мою картку зарахувати не можуть (без пояснення причини, ліміти і інші обмеження по картці в мене відсутні), сказали дати іншу картку. Дала картку сестри – теж не можуть. Дала картку Аваль і Приват, і на даний час тишина. Серйозно? 4 картки 3 різних банків, і на жодну не зараховано? Інструкцій, як іншим способом повернути гроші, звичайно ж, немає. По службі підтримки – далі повний ігнор.
13.03 (в понеділок) поповнено картку Монобанку на 5 тис.грн. Грошей дотепер немає. Зворотній зв'язок на сайті не реагує, в месенджерах теж. Дзвінок на гарячі лінію - без відповіді оператора. Автоматичний бот сповіщає, що "знають про проблему, гроші будуть зараховані протягом доби". Але... вже пішла 4-та доба. Дуже розчарована таким ставленням. 13.03 (в понеділок) поповнено картку Монобанку на 5 тис.грн. Грошей дотепер немає. Зворотній зв'язок на сайті не реагує, в месенджерах теж. Дзвінок на гарячі лінію - без відповіді оператора. Автоматичний бот сповіщає, що "знають про проблему, гроші будуть зараховані протягом доби". Але... вже пішла 4-та доба. Дуже розчарована таким ставленням.
Сделали 4 платежа 13.03.23 по 5 тыс грн, четвертый платёж до сих пор не пришёл (16.03.23) , к оператору не дозвониться, чаты не отвечают. Сделали 4 платежа 13.03.23 по 5 тыс грн, четвертый платёж до сих пор не пришёл (16.03.23) , к оператору не дозвониться, чаты не отвечают.
Ниже писал отзыв - просто что не пришли деньги , так вот пополнял личную карту -2 платежами - один пришел через пару минут , а второй через 10 часов -+ Ниже писал отзыв - просто что не пришли деньги , так вот пополнял личную карту -2 платежами - один пришел через пару минут , а второй через 10 часов -+
Сегодня пополняла карту ibox 2-мя транзакциями ,после второй транзакции третья уже не прошла ,отобразилось что недоступно больше пополнение .Первое зачисление пришло а второго нет уже больше 8 ми часов .На горячей линии звонки сбиваются ,во всех чатах которые якобы 24/7 ,никто не отвечает !!просто омерзительное отношение .Надеюсь у ibox отберут лицензию и закроют эту шарашкину контору ,воры и тихушники ! Сегодня пополняла карту ibox 2-мя транзакциями ,после второй транзакции третья уже не прошла ,отобразилось что недоступно больше пополнение .Первое зачисление пришло а второго нет уже больше 8 ми часов .На горячей линии звонки сбиваются ,во всех чатах которые якобы 24/7 ,никто не отвечает !!просто омерзительное отношение .Надеюсь у ibox отберут лицензию и закроют эту шарашкину контору ,воры и тихушники !
Заводил 3 суммы на счет карты. 2 суммы пришли сразу, 3 не пришла до сих пор - прошло 8 часов! Дозвониться и дописаться невозможно! Заводил 3 суммы на счет карты. 2 суммы пришли сразу, 3 не пришла до сих пор - прошло 8 часов! Дозвониться и дописаться невозможно!
Поповнював сьогодні карту через ibox в 14 годині гроші не прийшли до сих пір. Наломав мені плани!!!! Поповнював сьогодні карту через ibox в 14 годині гроші не прийшли до сих пір. Наломав мені плани!!!!
Напевно, чисто шахрайська схема. Й у ній, напевно, замішані працівники НБУ... Ibox банк позбавляють ліцензії, а оператор платіжних терміналів "ibox" тов "метапей" продовжує приймати платежі, здійснює інкасацію терміналів, акумулює всі ці кошти... Людям, які здійснювали перекази на свої картки кошти не надходять - ні МВС, ні СБУ не мають інтересу до "цієї" "справи"... Питання:"... Чому ніхто... Читать отзыв Напевно, чисто шахрайська схема. Й у ній, напевно, замішані працівники НБУ... Ibox банк позбавляють ліцензії, а оператор платіжних терміналів "ibox" тов "метапей" продовжує приймати платежі, здійснює інкасацію терміналів, акумулює всі ці кошти... Людям, які здійснювали перекази на свої картки кошти не надходять - ні МВС, ні СБУ не мають інтересу до "цієї" "справи"... Питання:"... Чому ніхто немає інтересу...? "
07.03 переказувала готівку на картку двома платежами на суму 9200, але гроші не надійшли . Додзвонитися вкрай важко, а якщо оператор все-таки відповідає то кожен раз вказує новий термін очікування. У вайбері та телеграмі взагалі не відповідають. Більше ніколи не буду користуватися їх банкоматами. 07.03 переказувала готівку на картку двома платежами на суму 9200, але гроші не надійшли . Додзвонитися вкрай важко, а якщо оператор все-таки відповідає то кожен раз вказує новий термін очікування. У вайбері та телеграмі взагалі не відповідають. Більше ніколи не буду користуватися їх банкоматами.
Все вирішують, але потрібно мати час, мабуть дуже загружені ;) Моє питання взагалі то вирішено на п'ять балів!!! Все вирішують, але потрібно мати час, мабуть дуже загружені ;) Моє питання взагалі то вирішено на п'ять балів!!!
13.03.23 десь ввечері робила поповнення своєї карти у терміналі. Зазвичай все приходить за 5 хвилин, але в цей раз ні. Думаю, ну добре, почекаю.Зранку наступного дня написала у підтримку в телеграмі, відповіли меня досить швидко. Сказали, що стався збій, і кошти будут зараховані впродовж наступного дня. Кошти прийшли того ж дня, тобто 14.03.23 ввечері. Все добре 13.03.23 десь ввечері робила поповнення своєї карти у терміналі. Зазвичай все приходить за 5 хвилин, але в цей раз ні. Думаю, ну добре, почекаю.Зранку наступного дня написала у підтримку в телеграмі, відповіли меня досить швидко. Сказали, що стався збій, і кошти будут зараховані впродовж наступного дня. Кошти прийшли того ж дня, тобто 14.03.23 ввечері. Все добре
13 березня близько 17:30 намагалися через термінал за адресою Кременчук, 101-й квартал, 3 покласти на картку monobank 1000 грн.Гроші не були зараховані. Одразу звернулися до підтримки монобанку, і вона повідомила, що спостерігаються затримки із зарахуванням, платіж буде зарахований протягом 24 годин. Те ж саме сказали і наступного дня.Підтримка iBox взагалі не відповідає, ні через пошту, ні в телеграм,... Читать отзыв 13 березня близько 17:30 намагалися через термінал за адресою Кременчук, 101-й квартал, 3 покласти на картку monobank 1000 грн.Гроші не були зараховані. Одразу звернулися до підтримки монобанку, і вона повідомила, що спостерігаються затримки із зарахуванням, платіж буде зарахований протягом 24 годин. Те ж саме сказали і наступного дня.Підтримка iBox взагалі не відповідає, ні через пошту, ні в телеграм, ані через сайт.Чеку немає. Ніколи його не друкували раніше, навіть не пам'ятаю, щоб термінал пропонував чек.Грошей досі немає і думаю вже не буде.Схоже на шахрайство. До поліції думаю звертатися сенсу немає, доказів немає, і сума напевно не така велика, щоб цим хтось займався.Не розумію, чому monobank 13 березня повідомив, що iBox знову доступні для поповнення картки.Більше ніколи не буду користуватися iBox і нікому не рекомендую, якщо не хочете втратити кошти.
Достоинства:
Враховуючи можливість втратити кошти, плюсів просто не може бути
Недостатки:
Ненадійно, можна втратити кошти. Підтримка не відповідає. Схоже на шахрайство.