Екта Сервис отзывы

Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
3.4
229 отзывов / 16 914 просмотров
5
4
3
2
1
Написать отзыв

Поломка робота пилососа

Сергій
пятница, 12 сентября
Купив в Комфі робот пилосос самсунг. В процесі покупки купив гарантію додаткову Екта сервіса - хепі. В процесі експлуатації у робота щось поламалось - неїхав в одну з сторін. Я заніс його в самсунг по гарантії - реально задовбали кожен день міняли свою думку що там з тим роботом ще нетак. З сканадлом забрав в самсунга. Набрав в комфі -... Читать отзыв Купив в Комфі робот пилосос самсунг. В процесі покупки купив гарантію додаткову Екта сервіса - хепі. В процесі експлуатації у робота щось поламалось - неїхав в одну з сторін. Я заніс його в самсунг по гарантії - реально задовбали кожен день міняли свою думку що там з тим роботом ще нетак. З сканадлом забрав в самсунга. Набрав в комфі - пояснили як мені звязатись з Ектасервісом дали всі необхідні данні після чого звязався з Ектасервісом отримав консультацію та відправив в Екта сервіс разом з квитанціями та всією комплектаціює. Особливої надії немав почитавши тут коменти. Але мені зателефонували менеджери надали повну консультацію все пояснили і повідомили що роботу гаплик і мені дають сертифікат на суму робота щоб я міг купити собі що за бажаю. Що я можу сказати - Екта сервіс - це сервіс майбутнього. Дуже задоволений. Купив нового робота та нову гарантію від Екта сервісу.
Достоинства:
  1. Детально все пояснили проконсультували
  2. Відправка на сервіс за рахунок Екстасервісу
  3. Все дуже швидко. 3 вересня сервіс отримав мого робота а 9 числа я отримав компенсацію у вигляді сертифіката
Недостатки:
  1. Немає жодних мінусів все чітко і зрозуміло.

Дуже жахливий сервіс

Гість
20 мая, 2025 год
Нікому не раджу. Сервіс його якості, швидкість ремонту, зворотний зв'язок відсутній повністю. Відправив електроскутер 08.04.2023 на гарантійний ремонт (номер заявки 290343) і до сьогодні 20.05.2025 нічого не відбувається. Постійно зсуваються терміни видачі після ремонту, оператори на всі мої заперечення відповідають шаблонними фразами, який раз їх по-людськи прошу, щоб прискорили процес, вони навпаки уповільнюють, ще й переносять дати,... Читать отзыв Нікому не раджу. Сервіс його якості, швидкість ремонту, зворотний зв'язок відсутній повністю. Відправив електроскутер 08.04.2023 на гарантійний ремонт (номер заявки 290343) і до сьогодні 20.05.2025 нічого не відбувається. Постійно зсуваються терміни видачі після ремонту, оператори на всі мої заперечення відповідають шаблонними фразами, який раз їх по-людськи прошу, щоб прискорили процес, вони навпаки уповільнюють, ще й переносять дати, краще або заявляйте в певні органи з прав споживачів, або влаштовуйте самосуд!!!
Достоинства:
  1. Ніяких
Недостатки:
  1. Таке відчуття що вони там чаї цілими днями ганяють і нічого не роблять!

Встановлення кондиціонера

Олександр
16 мая, 2025 год
Жахливий сервіс, не рекомендую! 6 травня в м. Києві придбали кондиціонер з установкою, при 100 відсотковій передоплаті! Замість обіцяних 3-х днів майстри з'явились, через 2 тижня! Майстри зовсім не кваліфіковані, інструмент не придатний для виконання даних робіт! З 12 до 17 години сверлили отвір в стіні і так нічого не вийшло тільки зіпсували шпалери та стіну! На запитання господаря квартири... Читать отзыв Жахливий сервіс, не рекомендую! 6 травня в м. Києві придбали кондиціонер з установкою, при 100 відсотковій передоплаті! Замість обіцяних 3-х днів майстри з'явились, через 2 тижня! Майстри зовсім не кваліфіковані, інструмент не придатний для виконання даних робіт! З 12 до 17 години сверлили отвір в стіні і так нічого не вийшло тільки зіпсували шпалери та стіну! На запитання господаря квартири агресивно поводилися, а потім зрозумівши, що роботу виконати не взмозі зібрали речі і демонстративно пішли звинувативши замовника! На гарячій лінії за таку некваліфіковану та агресивну поведінку не вибачилися тільки запропонували інших майстрів, ще через 2 тижня! Завдяки магазину Комфі, де купували кондиціонер вдалося повернути кошти від горе компанії ТОВ ЕКТО СЕРВІС
Достоинства:
  1. Відсутні
Недостатки:
  1. Непрофесійно, відсутність сервісу.

Установка кондиционера

Гость
13 мая, 2025 год
Хуже сервиса не встречал, купили кондиционер мастер вроде его навесил но при этом не проверял и не настраивал, уже месяц не могу добиться чтобы он работал, сначала мастер установщик морозился кормил завтраками потом начал звонить на горячую линию тоже самое - заявку принимают и на этом все. Хотите сэкономить свои средства и нервы не связывайтесь с ними Хуже сервиса не встречал, купили кондиционер мастер вроде его навесил но при этом не проверял и не настраивал, уже месяц не могу добиться чтобы он работал, сначала мастер установщик морозился кормил завтраками потом начал звонить на горячую линию тоже самое - заявку принимают и на этом все. Хотите сэкономить свои средства и нервы не связывайтесь с ними
Достоинства:
  1. Нет
Недостатки:
  1. Один большой минус

Ремонт морозилки

Николай
10 мая, 2025 год
Морозилка сломалась через 1,5года и я не веря в успех сообщил Экта,так как был застрахован.И сразу же все начало оперативно решаться.Со мной на связи всегда была Анна,которой я хочу выразить свою благодарность за помощь в решении вопроса.С уважением Николай. Морозилка сломалась через 1,5года и я не веря в успех сообщил Экта,так как был застрахован.И сразу же все начало оперативно решаться.Со мной на связи всегда была Анна,которой я хочу выразить свою благодарность за помощь в решении вопроса.С уважением Николай.
Достоинства:
  1. Оперативно, вежливо
Недостатки:
  1. Нет

Шахраї брехуни

Мінуси і тільки мінуси
24 марта, 2025 год
Не ведіться на страховку від цього сервісу.Постійно переносять дату доставки деталі. Краще не купувати страховку, а робити ремонт самостійно, ніж чекати пів року. Не ведіться на страховку від цього сервісу.Постійно переносять дату доставки деталі. Краще не купувати страховку, а робити ремонт самостійно, ніж чекати пів року.

разбил дорогущий телевизор за 35.000 гривень которые покрыт happy service coмфи

влад
24 марта, 2025 год
разбил дорогущий телевизор за 35.000 гривень которые покрыт happy service coмфиСделали полный ремонт за три рабочих дня, причём телевизор был разбит полностью в хлам разбил дорогущий телевизор за 35.000 гривень которые покрыт happy service coмфиСделали полный ремонт за три рабочих дня, причём телевизор был разбит полностью в хлам

Це не гарнтія, а лохотрог

Гость
13 марта, 2025 год
Нажаль, досвід негативний. Купила дитині телефон. Оформила ту дорогу гарантію, а в роздруківці, яку мені дали в магазині нема ні реальних умов (бо те, що там написано не виконується зовсім), ні зсилки на сайт, де нібито є вся інформація про офрмлену гарантію. Ввжаю це справжнім шахрайством.І вишенька на торті - чому і досі на четвертому році повномасштабного вторгнення і... Читать отзыв Нажаль, досвід негативний. Купила дитині телефон. Оформила ту дорогу гарантію, а в роздруківці, яку мені дали в магазині нема ні реальних умов (бо те, що там написано не виконується зовсім), ні зсилки на сайт, де нібито є вся інформація про офрмлену гарантію. Ввжаю це справжнім шахрайством.І вишенька на торті - чому і досі на четвертому році повномасштабного вторгнення і на 11 році війни на сайті москальська мова (вибрана була українська, але багато назв рубрик і віконечок таки москальською)????

Сертіфікат на телефон без ремонту - більше 3 тижнів

Гость
17 февраля, 2025 год
Сервіс жах . В чаті постійно брешутьФормування сертифікату на 80 % вартості зайняло більше ніж три тижні , ремонт телефону потрібен не був, що там робили невідомо. Сертифікат сказали виготовляється ще 7 днів, наче вони його в ручну фарбою малювалиВ чаті людям все одно . Відповідають як роботи . Ніколи більше в житті цими послугами не скористаюсь. Просто... Читать отзыв Сервіс жах . В чаті постійно брешутьФормування сертифікату на 80 % вартості зайняло більше ніж три тижні , ремонт телефону потрібен не був, що там робили невідомо. Сертифікат сказали виготовляється ще 7 днів, наче вони його в ручну фарбою малювалиВ чаті людям все одно . Відповідають як роботи . Ніколи більше в житті цими послугами не скористаюсь. Просто брехня , ми робимо все можливе і в кінці мені обіцяють сертифікат у самий самий крайній термін , найостанніший із можливих по строкам день для ситуацій де реально потрібен був ремонт. ДНО

САМАЯ УЖАСНАЯ КОМПАНИЯ В УКРАИНЕ

Гость
14 февраля, 2025 год
Приобрели стиральную машину летом 2023, поломка произошла в ноябре 2024 и до сих пор не могут отремонтировать, сначала заменили барабан и подшибники. Поработала неделю слетела плата, ремонт 3 недели, подменны фонд не предоставляют как прописано в договоре.Прислали плату, но она не работает. Оставляешь жалобы на горячей линии - получаешь игнор. Приобрели стиральную машину летом 2023, поломка произошла в ноябре 2024 и до сих пор не могут отремонтировать, сначала заменили барабан и подшибники. Поработала неделю слетела плата, ремонт 3 недели, подменны фонд не предоставляют как прописано в договоре.Прислали плату, но она не работает. Оставляешь жалобы на горячей линии - получаешь игнор.

Жахлива контора - поплічник цитруса

Ганна
28 января, 2025 год
Телефон, який перестав працювати внаслідок потрапляння вологи (не води, у воду не падав - це важливо) перестав працювати. Його передали на ремонт, тримали місяць, за місяць сказали, що згнила плата (ну за місяць може і згнила). Висновок: ремонту не підлягає, повертають 50% вартості. Телефон не повертають. Питання: скільки коштує новий телефон, полагоджений в сервісі (про це ніхто може не знати),... Читать отзыв Телефон, який перестав працювати внаслідок потрапляння вологи (не води, у воду не падав - це важливо) перестав працювати. Його передали на ремонт, тримали місяць, за місяць сказали, що згнила плата (ну за місяць може і згнила). Висновок: ремонту не підлягає, повертають 50% вартості. Телефон не повертають. Питання: скільки коштує новий телефон, полагоджений в сервісі (про це ніхто може не знати), в повній комплектації, якщо його продавати наліво, а клієнту повертати 50%? Наліво можна продавати ще приватні фото, паролі, номери телефонів... Сподіваюся, що це не воно

S24 ультра

Михайло
18 декабря, 2024 год
В моєму випадку все пройшло ідеально.Розбив екран на новенькій ультра,плівку не клеїв бо не люблю.Добре що в кібернетіках хлопці заставили )))) взяти розширену гарантію.Коротше відіслав в цю єкту.Чекав 2 неділі,один раз вони написали на вайбер що робота йде і такого то числа відправим.По факту смарт прийшов раніше строку.Зробили ідеально,смарт як новий. В моєму випадку все пройшло ідеально.Розбив екран на новенькій ультра,плівку не клеїв бо не люблю.Добре що в кібернетіках хлопці заставили )))) взяти розширену гарантію.Коротше відіслав в цю єкту.Чекав 2 неділі,один раз вони написали на вайбер що робота йде і такого то числа відправим.По факту смарт прийшов раніше строку.Зробили ідеально,смарт як новий.

Просто жах

Артем
10 декабря, 2024 год
Це просто найгірший досвід. Замовив сертифікат на 80% вартості по програмі "підписка на гаджет 24 місяці" у Комфі. Телефон відправив 10.11, отримали 11.11 і понеслись їх постійні "протягом 7 робочих днів", сьогодні 10.12 і досі відтерміновують видачу сертифікату. Клієнтоорієнтованості - 0, вам максимум передзвонять з невідомого номера, але якщо не було змоги відповісти на дзвінок, по зрозумілим нині причинам, ніхто... Читать отзыв Це просто найгірший досвід. Замовив сертифікат на 80% вартості по програмі "підписка на гаджет 24 місяці" у Комфі. Телефон відправив 10.11, отримали 11.11 і понеслись їх постійні "протягом 7 робочих днів", сьогодні 10.12 і досі відтерміновують видачу сертифікату. Клієнтоорієнтованості - 0, вам максимум передзвонять з невідомого номера, але якщо не було змоги відповісти на дзвінок, по зрозумілим нині причинам, ніхто вас іншим шляхом (смс, імейл) не повідомить. Ви просто чекаєте обіцяні 7 робочих днів, а потім самі телефонуєте і дізнаєтесь, що треба ще щось робити. Кол центр - просто дно, такого хамства не чув реально років 20. Почути від оператора - значить скільки треба, стільки і будете чекати - це топ. Прохання переключити на якесь керівництво - кидають слухавку. Висновок - якщо вже випадково зв'язались з цим "дном"- контролюйте самі кожний день і вигризайте своє. Впевнений, що відсотків 90 клієнтів люди, які зв'язались вперше. Шкода, що Комфі співпрацюють з такими "конторами".

Жахливий сервіс

mashathenew@gmail.com
29 ноября, 2024 год
Перше : комунікація з клієнтом ніякаДруге: постійно треба виясняти питання по ремонту Трете: недоліків в нашому товарі було не виявлено, за то вле місяць не віддають технікуНа питання комунікації з директором чи з власником , не дають номери, не ведуть комунікацію Перше : комунікація з клієнтом ніякаДруге: постійно треба виясняти питання по ремонту Трете: недоліків в нашому товарі було не виявлено, за то вле місяць не віддають технікуНа питання комунікації з директором чи з власником , не дають номери, не ведуть комунікацію

Жах! Будь-яка цятка на корпусі - негарантійний випадок!

Сергій
30 октября, 2024 год
Ніколи не купуйте гарантію від цього сервісу. Прислали фото мікропошкодження під мікроскопом, та сказали що це уже негарантійний випадок. Хоча випадок є гарантійним. Не витрачайте дарма кошти. Прислане ними фото прикріплюю Ніколи не купуйте гарантію від цього сервісу. Прислали фото мікропошкодження під мікроскопом, та сказали що це уже негарантійний випадок. Хоча випадок є гарантійним. Не витрачайте дарма кошти. Прислане ними фото прикріплюю

Полная харага

Бывший сотрудник
10 сентября, 2024 год
Обещают одно а потом все другое, официально не оформляют, забудьте про отпуск, больничный, начальство отбитые на всю голову, короче шарага одним словом, обходите эту сЕКТА Сервис, зп в конвертах когда им захочется тогда и платят Обещают одно а потом все другое, официально не оформляют, забудьте про отпуск, больничный, начальство отбитые на всю голову, короче шарага одним словом, обходите эту сЕКТА Сервис, зп в конвертах когда им захочется тогда и платят

Жодних шансів

Людина
3 июля, 2024 год
Не взявши на випробувальний термін, кричать, перебивають під час навчання. Навчання - відправляють велику купу інструкцій і хочуть щоб людина освоїла матеріал за тиждень, для котрого необхідно мінімум пів року. Потрапляєш наче не на роботу, а у дитячий садочок, де жінки відносяться до тебе не як до працівника, а як вихователі до маленької дитини, котрі роблять зауваження щодо слів-паразитів, дисципліни.... Читать отзыв Не взявши на випробувальний термін, кричать, перебивають під час навчання. Навчання - відправляють велику купу інструкцій і хочуть щоб людина освоїла матеріал за тиждень, для котрого необхідно мінімум пів року. Потрапляєш наче не на роботу, а у дитячий садочок, де жінки відносяться до тебе не як до працівника, а як вихователі до маленької дитини, котрі роблять зауваження щодо слів-паразитів, дисципліни. Проводять атестацію наче студенту, при тому що ще не було навіть випробувального терміна, після чого кажуть "не треба вчити", обов'язків більше, ніж платять. Ще й необхідно вислуховувати по 10 разів вже прийняті до опрацювання зауваження. Люди не затримуються надовго, шансів проявити себе не дають.
Достоинства:
  1. Віддалена робота
Недостатки:
  1. Відношення як до дитини молодших класів, атестація студентів

Все супер)

Анастасия
20 июня, 2024 год
Купила электронную книгу в Комфи и разбила ее через пол года. Очень расстроилась, но потом вспомнила что есть страховка. Честно говоря, начитавшись тут отзывов думала будет жесть, и ничего не починят. Но все супер, отправила по почте книжку и через три недели мне ее прислали и починили. Все работает, когда звонила на горячую линию мне все время отвечали и консультировали.... Читать отзыв Купила электронную книгу в Комфи и разбила ее через пол года. Очень расстроилась, но потом вспомнила что есть страховка. Честно говоря, начитавшись тут отзывов думала будет жесть, и ничего не починят. Но все супер, отправила по почте книжку и через три недели мне ее прислали и починили. Все работает, когда звонила на горячую линию мне все время отвечали и консультировали. Осталась очень довольна, рада что у меня такой хороший опыт с этой страховой компанией, спасибо большое им)))

Незручний звязок. Не повністю виконані умови договору

Олександр
10 апреля, 2024 год
Сплачено було підключення посудомійну машину прі доставці від магазину stilys. Після доставки спроба дзвінка у Екта Сервіс мене було відправлено у чатбот Viber( дуже незручне меню). Майстер Олександр виконав роботу по домовленості , але не повністю, згідно прописаним умовам - не повний інструктаж та не було тестового запуску. Ніде не було зафіксовано кім та коли був встановлений пристрий. Талон замовлення... Читать отзыв Сплачено було підключення посудомійну машину прі доставці від магазину stilys. Після доставки спроба дзвінка у Екта Сервіс мене було відправлено у чатбот Viber( дуже незручне меню). Майстер Олександр виконав роботу по домовленості , але не повністю, згідно прописаним умовам - не повний інструктаж та не було тестового запуску. Ніде не було зафіксовано кім та коли був встановлений пристрий. Талон замовлення 3 686 018Роблю висновок, що частково марно витрачені кошти. Бо при замовленні впарили підключення в цієї фірмі задля отримання гарантії на машину. Але міг би це зробити

Погана якість обслуговування

Лариса
26 января, 2024 год
Більше місяця не можуть вирішити проблему з холодильником.Майстер знайшов проблему,але тепер чекає дозволу компанії на ремонт,а скільки буде чекати невідомо.Не ведіться на ці їхні страховки. Більше місяця не можуть вирішити проблему з холодильником.Майстер знайшов проблему,але тепер чекає дозволу компанії на ремонт,а скільки буде чекати невідомо.Не ведіться на ці їхні страховки.
Ответ представителя Екта Сервис 13 февраля, 2024 год
Вітаємо! Термін ремонту, після візиту майста, складає орієнтовно 3 тижні. Для уточнення ситуації з Вашою технікою, вкажіть будь ласка, номер заявки.

Отвратительно.

Гость
29 октября, 2023 год
Никому не советую. Сервис его качество, скорость ремонта, обратная связь отсутствует полностью. Отправили ноутбук 20.09.2023 на гарантийный ремонт (номер заявки 273778) и до сейчас 28.10.2023 ничего не происходит. Постоянно сдвигаются сроки выдачи после ремонта, виды ремонта, отдел по работе с клиентами абсолютно не владеет информацией и ситуацией. Написали претензию в Комфи и думаю будем уходить в юридическую плоскость решения ситуации. Никому не советую. Сервис его качество, скорость ремонта, обратная связь отсутствует полностью. Отправили ноутбук 20.09.2023 на гарантийный ремонт (номер заявки 273778) и до сейчас 28.10.2023 ничего не происходит. Постоянно сдвигаются сроки выдачи после ремонта, виды ремонта, отдел по работе с клиентами абсолютно не владеет информацией и ситуацией. Написали претензию в Комфи и думаю будем уходить в юридическую плоскость решения ситуации.
Ответ представителя Екта Сервис 13 февраля, 2024 год
Вітаємо! Дійсно термін ремонту Вашої техніки, перевищив орієнтовний термін 3 тижні. Для ремонту Вашого ноутбуку Asus, замовляли запчастини у виробника, термін поставки був ускладнений через форс мажорні обставини в країні. Приносимо вибачення за незручності, ми завжди працюємо над покращенням сервісу, щоб стати кращими для Вас.

Телефон в ремонті

Гость
6 сентября, 2023 год
Недорозвинені за 2 неділі навіть не позвонили не сказали що з моїм телефоном поки не пригрозив поліцією. Не рекомендую цю гнилу контору Недорозвинені за 2 неділі навіть не позвонили не сказали що з моїм телефоном поки не пригрозив поліцією. Не рекомендую цю гнилу контору
Достоинства:
  1. Одні мінуси
Недостатки:
  1. Це сама контора цих унікалів
Ответ представителя Екта Сервис 13 февраля, 2024 год
Вітаємо! Дуже шкода, що у Вас залишилася негативна думка щодо наших послуг. Термін ремонту з моменту реєстрації техніки займає приблизно 3 тижні, про це ми інформуємо в смс повідомленні, якщо терміни змінюються, ми інформуємо в телефонному дзвінку.Для більш детального розгляду ситуації вкажіть, будь ласка, номер заявки.

Не рекомендую

Гость
31 июля, 2023 год
Купив ноутбук в Comfi.Менеджер в магазині навязав страховку "Хеппі Сервіс" ,я згодився.В ноутбуці відмовила батарея, звернувся по гарантії.Відразу прислали смс,що ремонт буде тривати до трьох тижнів.За три тижні зі мною ніхто не звязався.Я вирішив сам зателефонувати сказали,що по договору ремонт місяць триває ,про три тижні ні чого не знають.Думаю добре,зачекаю могло всяке трапитись.Через місяць ніхто вже трубки не брав ігнорували,а... Читать отзыв Купив ноутбук в Comfi.Менеджер в магазині навязав страховку "Хеппі Сервіс" ,я згодився.В ноутбуці відмовила батарея, звернувся по гарантії.Відразу прислали смс,що ремонт буде тривати до трьох тижнів.За три тижні зі мною ніхто не звязався.Я вирішив сам зателефонувати сказали,що по договору ремонт місяць триває ,про три тижні ні чого не знають.Думаю добре,зачекаю могло всяке трапитись.Через місяць ніхто вже трубки не брав ігнорували,а прислали смс, що термін ремонту подовжено ще на 15 днів.Короче зрозумів до чого все йде ,що будуть перекидати кожних 15 днів.Забрав не відремонтований ноутбук лише після того,як подзвонив на гарячу лінію Comfi і вприказному порядку сказав щоб вони його віддали.Не сервіс,а розвод на гроші,спеціально затягують сроки ремонту ,щоб нічого не робити,а гроші ти вже за це заплатив і знаходишся в їх на гачку,та й почитавши коментарі інших розумієш, що ти не один вже такий.
Достоинства:
  1. які можуть бути плюси,якщо одні мінуси
Ответ представителя Екта Сервис 13 февраля, 2024 год
Вітаємо! Нам дуже прикро, що Ви залишилися незадоволені сервісом. Наразі дійсно трапляются затримки з поставками запчастин через обставини в країні, терміни ми надаємо орієнтовні, ремонт в середньому триває 3 тижні, але можливе подовження термінів через відсутність запчастин. Наша лінія підтримки клієнтів працює кожен день з 9:00 до 20:00. Вкажіть, будь ласка, номер Вашої заявки для уточнення в чому полягала складність зв'язку з нами.

Гарне обслуговування

Олександр
16 июня, 2023 год
Купив телефон Galaxy Z Fold3, знаходився в бойових діях пошкодив всі екрани, звернувся по гарантії, швидко замінили екран інші пошкодження на телефоні теж ліквідували, в загальному дуже задоволений!!! Купив телефон Galaxy Z Fold3, знаходився в бойових діях пошкодив всі екрани, звернувся по гарантії, швидко замінили екран інші пошкодження на телефоні теж ліквідували, в загальному дуже задоволений!!!
Ответ представителя Екта Сервис 13 февраля, 2024 год
Вітаємо! Дякуємо за Ваш відгук

Відмінна якість обслуговування

Ігор
10 апреля, 2023 год
Хочу подякувати за проведену роботу.Дитиною був пошкоджений екран телевізора 50". Завдяки страховці "Хеппі Сервіс" телевізор був відремонтований якісно та швидко. Дякую працівникам Екта Сервіс! Хочу подякувати за проведену роботу.Дитиною був пошкоджений екран телевізора 50". Завдяки страховці "Хеппі Сервіс" телевізор був відремонтований якісно та швидко. Дякую працівникам Екта Сервіс!
Достоинства:
  1. Якісний ремонт та запчастини.
  2. Терміни виконання.
  3. Без жодних витрат на транспортування та ремонт.
Недостатки:
  1. Відсутні

Вкрали макбук за 30 тисяч

Яна
11 марта, 2023 год
Взяли техніку на ремонт близько року тому, годували сніданками вже майже рік, а тепер взагалі ігнор. Шахраї максимальні Взяли техніку на ремонт близько року тому, годували сніданками вже майже рік, а тепер взагалі ігнор. Шахраї максимальні
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Крадуть, хамлять

Розводняк, а не страховка

Гость
2 марта, 2023 год
Найгірший сервіс, найгірше обслуговування. На ремонті техніка з грудня!!! Кожного разу переносять терміни, у зв’язку з війною, типу порушення логістики. Думаю про позов до суду… Найгірший сервіс, найгірше обслуговування. На ремонті техніка з грудня!!! Кожного разу переносять терміни, у зв’язку з війною, типу порушення логістики. Думаю про позов до суду…

Ужасный серви,одни обещания

Яна
21 января, 2023 год
Сервис ужасный Планшет сдали больше месяца назад.Все кормят завтраками,то ещё очередь не дошла.Потом,когда должны были отправить передиагностика больше недели, теперь на отправку никак не поставят.Все у них нужно уточнить информацию и никто её не уточняет и тебе не звонит.Пока сам 10 раз не позвонишь.И то,смысла с того ,что позвонишь никакого.Одни обещания.Надеюсь планшет когда - то приедет и нам не придется... Читать отзыв Сервис ужасный Планшет сдали больше месяца назад.Все кормят завтраками,то ещё очередь не дошла.Потом,когда должны были отправить передиагностика больше недели, теперь на отправку никак не поставят.Все у них нужно уточнить информацию и никто её не уточняет и тебе не звонит.Пока сам 10 раз не позвонишь.И то,смысла с того ,что позвонишь никакого.Одни обещания.Надеюсь планшет когда - то приедет и нам не придется больше обращаться в этот сервис

Не рекомендую

Александр Иванов
10 января, 2023 год
Ремонтировали телефон 30 дней,(замена модуля) после ремонта проработал 5 дней,(перестал брать заряд) вернул обратно, диагностику проводили 25 дней. Итог, не страховой случай.(плата, что отвечает за заряд телефона повреждена механическим путем, со слов оператора)Как можно повредить плату не вскрыв телефон?? Может при замене модуля повредили, в это я больше поверю.НЕ РЕКОМЕНДУЮ Ремонтировали телефон 30 дней,(замена модуля) после ремонта проработал 5 дней,(перестал брать заряд) вернул обратно, диагностику проводили 25 дней. Итог, не страховой случай.(плата, что отвечает за заряд телефона повреждена механическим путем, со слов оператора)Как можно повредить плату не вскрыв телефон?? Может при замене модуля повредили, в это я больше поверю.НЕ РЕКОМЕНДУЮ

Брехуни, дуже неприємне враження

Вікторія
10 января, 2023 год
Нічого не повернули, зробили винною, буцімто я повернула їм пошкоджений товар, обіцяли фото, коли я сказала, що в мене також є фото, нічого не треба, ждіть повернення до вас. Я оформлювала послугу, з метою якщо не підійде розмір чаши до мультіварки, нажаль так і вийшло, таку як до мене прийшла, таку і відправила назад, як не соромно! Дуже не приємно... Нічого не повернули, зробили винною, буцімто я повернула їм пошкоджений товар, обіцяли фото, коли я сказала, що в мене також є фото, нічого не треба, ждіть повернення до вас. Я оформлювала послугу, з метою якщо не підійде розмір чаши до мультіварки, нажаль так і вийшло, таку як до мене прийшла, таку і відправила назад, як не соромно! Дуже не приємно...
Читать все отзывы